Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Ik ben ervaren in het mod wereldje (alleen dit lukt mij helaas niet). Het is een mod die de huidige kentekenplaten vervang in andere. Dit kan met TASA Ultimate Editor of TXD Editor, dat laatste heb ik daarvoor gebruikt. Na het inporteren van de bmp bestanden heb ik de vehicle.txd bestand opgeslagen en gechecked of de nieuwe kenteken platen wel degelijk opgeslagen zijn (dit is het geval). Als ik het spel ga spelen zie ik de huidige kentekenplaten. Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn ?

Alvast bedankt namens mij

De readme kan hieronder gelezen worden:

GTA San Andreas License Plates Mod V1.0 (01/2006)

=======================================================

Author: KV12supercharged (Ken Au Yeung)

Description: Los Santos, San Fierro and Las Venturas plates with graphics based on actual Califorina and Nevada Style license Plates. See picture for more Info.

Files Included (And where to install them):

Plateback3.bmp (Install into your gtasa's directory "..\..\Models\Generic\vehicle.txd" with IMG Tool or GTASA Ultimate Editor or TXDTool)

Plateback2.bmp (Install into your gtasa's directory "..\..\Models\Generic\vehicle.txd" with IMG Tool or GTASA Ultimate Editor or TXDTool)

Plateback1.bmp (Install into your gtasa's directory "..\..\Models\Generic\vehicle.txd" with IMG Tool or GTASA Ultimate Editor or TXDTool)

kv12_new_plates_01.jpg (Preview pic, so you can sample before you install! DO NOT PUT THIS FILE INTO vehicle.txd)

platecharset.bmp (Install into your gtasa's directory "..\..\Models\Generic\vehicle.txd" with IMG Tool or GTASA Ultimate Editor or TXD Editor, **charset taken from SPC's plate fonts I did not make the charset**)

Additional Instructions:

Import the *.bmp files over the exsisting plates accordingly with TXDTool, IMG Tool or GTASA Ultimate editor) Then Save TXD and enjoy!

Feel free to distribute as long as this readme file is included.

Bewerkt: door RazorOne
Geplaatst: (bewerkt)
Heb je het bestandje gesaved? als je de bmp's erin heb gestopt?

Je bedoeld het TXD bestandje toch? ja die heb ik opgeslagen.

Het is al gelukt :tu:.

Bedankt voor de moeite.

Kan op slot ^_^

Bewerkt: door RazorOne

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...