Jump to content

MMORPG

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey, ik vroeg me af hoe je moet beginnen om een MMORPG game te maken.

Ik heb ervaring met PHP MYSQL en HTML. En een beetje FLASH. :duh:

Welke programma's adviseren jullie mij om te beginnnen?

En hoe moet je beginnen?

Ik weet dat het veel werk is en er veel geld in gaat zitten.

Maar ik wil gewoon een (simpel) 3d MMORPG game maken.

Met een soort spel bedoel ik een beetje runescape.

Geplaatst:

Runescape is gemaakt met behulp van Java. Met enkel talen als PHP kom je nog niet zo ver, dat is meer handig bij text-based games.

Geplaatst:
Runescape is gemaakt met behulp van Java. Met enkel talen als PHP kom je nog niet zo ver, dat is meer handig bij text-based games.

Ik heb hier laatst naar gezocht, En op Runescape forums bestaan er bepaalde topics waar word gezegd, Dat het juist niet met java is gemaakt, maar dat java het wel ondersteunt, Ik ben er dus nu al helemaal niet meer wijs uit wat nou waar is en wat niet.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hier laatst naar gezocht, En op Runescape forums bestaan er bepaalde topics waar word gezegd, Dat het juist niet met java is gemaakt, maar dat java het wel ondersteunt, Ik ben er dus nu al helemaal niet meer wijs uit wat nou waar is en wat niet.

Ik weet het niet exact, maar ik weet wel dat je Java dus nodig hebt om het te spelen, en dat ze zelf een systeem hebben gemaakt waardoor ze makkelijker dingen kunnen bouwen omdat het anders te veel werk zou innemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...