Jump to content

Export - Remington

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als je de missie Customs Fast Track nog niet voltooid hebt staat ie er inderdaad niet. Deze Remington spawned er pas als je met de Import/Export zijmissie bezig bent, en hij verdwijnt weer als je deze missie voltooid hebt.

Om die missie te doen moet je eerst San Fierro vrijspelen en de Rijschool voltooid hebben.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik bedoel voor de import/exsport de enige vindplaats in los santos staat er niet bij mij

Geplaatst:

Dan moet je even een blokje om lopen, dan respawned hij. En zo niet, dan zijn ze ook nog vaak te vinden in de Badlands, Corona en Willowfield (maar dan rijden ze wel gewoon rond).

• 2 weken later...
Geplaatst:
Dan moet je even een blokje om lopen, dan respawned hij. En zo niet, dan zijn ze ook nog vaak te vinden in de Badlands, Corona en Willowfield (maar dan rijden ze wel gewoon rond).
maar bij mij respawned hij niet ik mag alles doen,en ik vind er geen :N
Geplaatst: (bewerkt)

maar je kan ook naar badlands gaan en daar een auto meenemen en hem dan in je garage doherty doen dan heb je een remmington klaar voor export

Bewerkt: door cheetha
Geplaatst:

Red County en Whetstone vormen samen de badlands. Je komt vanzelf een remmington tegen, dan steel je die. Je bent niet verplicht om de voertuigen te nemen die op een export-gerelateerde spawnplek verschijnen. :7

Geplaatst:

Dat is niet nodig, want er zijn genoeg andere voertuigen waar geen hydraulics bij mogelijk zijn.

Geplaatst:

En als het echt niet lukt kan je hier eventueel nog een aanvraag doen. Dan gaat iemand anders hem voor je zoeken en krijg je later je savegame weer terug waar iemand die Remington voor je heeft gedaan. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...