Jump to content

multiplayer level van 4 naar o


killercassiebas

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een groot probleem met mutliplayer van GTA 4. Ik heb het al een paar keer gespeeld en was in die tijd tot level 4 gekomen. Ik heb het in die tijd nooit gesaved en als ik inlogde bleef had ik me gewone level terug. Op een dag wilde ik ook weer gta online spelen maar toen stond het level 0 er weer terwijl ik 4 was. Ik heb het spel en de playstation afgesloten en toen ik weer online ging spelen had ik weer level 4. Maar toen ik de volgende dag(vandaag) het online wilde gaan spelen stond er ook level 0 en ik heb de playstation opnieuw opgestart en het spel opnieuw opgestart maar het bleef op 0 staan. Ik had nog wel de kleren die iemand van level 4 kan dragen. Op een ander forum zei iemand dat ik het level gewoon niet goed zag en dat als ik het zou gaan spelen het gewoon goed zou komen. Ik ging het dus spelen en ging de online missie Hangmans's NOOSE doen. Toen ik klaar was met de missie stond dat ik $ -2147482648 nodig had om naar level 1 te gaan :?:muur::cry:. Als ik niet meer mijn oude level terug kan krijgen of als dit bedrag blijft staan kan ik nooit meer alle trofeen halen. Ik hoefde nog maar 5 trofeen en dan had ik alles. Kan iemand me alsjealsjealsjeblief helpen met dit probleem?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als je je PS3 enkele uurtjes uitzet, en dan eens opnieuw probeert, je level terug naar 4 moet komen. Probeer dit eens uit, en als het niet lukt, dan zit je met een bug.

Dit heb ik ook vaak.

Dat gaat vanzelf over.

Maar vandaag was het heel anders. Iedereen in mijn lijst had rank 0.

Ik startte GTA opnieuw en het was nog steets 0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als je je PS3 enkele uurtjes uitzet, en dan eens opnieuw probeert, je level terug naar 4 moet komen. Probeer dit eens uit, en als het niet lukt, dan zit je met een bug.

Dit heb ik ook vaak.

Dat gaat vanzelf over.

Maar vandaag was het heel anders. Iedereen in mijn lijst had rank 0.

Ik startte GTA opnieuw en het was nog steets 0

Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik had toen mn ps3 gereset en toen was ik weer lvl 4 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als je je PS3 enkele uurtjes uitzet, en dan eens opnieuw probeert, je level terug naar 4 moet komen. Probeer dit eens uit, en als het niet lukt, dan zit je met een bug.

Dit heb ik ook vaak.

Dat gaat vanzelf over.

Maar vandaag was het heel anders. Iedereen in mijn lijst had rank 0.

Ik startte GTA opnieuw en het was nog steets 0

Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik had toen mn ps3 gereset en toen was ik weer lvl 4 :)

Ik heb het ook al is eerder gehad en toen zette ik mijn ps3 uit en aan en toen was ik ook weer lvl 4, maar vandaag was idd iedereen bij mij ook 0 en ik zelf ook, ook wanneer ik de ps3 uit en aan zette of wat dan ook. PS wat bedoel je met reseten, bedoel je daar mee het uit en aan zetten van de ps3?. Ik ga het morgen nog wel is proberen en kijken of er dan niet meer $-2147482648 staat om een lvl up te gaan en dat ik weer me normale lvl 4 terug heb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik zat bij leven4 gister

maar zaten weer van die mensen die menen zicht leuk voor te doen wil ik bom da bas II doen

wil ik in die auto schiet iemand die auto kapot met rocker lancer of granaat weet niet

maar dan gaan ze elkaar afschiete heefd niet eens zin

en toen was ik opeens leven3

hebbe jullie daar ook wel eens last van??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...