Jump to content

Xbox 360 spel voor broertje.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben van plan een Xbox 360 aan te schaffen, echter met dit pakket. Het bevat de normale Xbox 360 met Halo 3 en Halo Wars. Nu willen me broertje van 9 en ik hem samen kopen. Ik zie natuurlijk m'n broertje geen Halo spelen, dus zijn we voor hem op zoek naar een leuk spel voor hem.

Een lijstje wat we zoeken:

• Budget: rond de 20 of 30 euro
  • Leeftijd: 3+
  • Iets wat weinig met winnen en verliezen te maken heeft, m'n broertje kan namelijk niet tegen ze verlies
  • Iets wat je met meer spelers kan doen

Weet je een leuk spel, post hem hier. Aub geen antwoorden met dat de Xbox zuigt ed.

Geplaatst: (bewerkt)

Skate 2, Viva pinita of Shrek 3 ofzo?

Van welke genre houdt hij?

Bewerkt: door ---Elias---
Geplaatst:

Xbox, goede keuze. Halo is inderdaad niet zo voor kinderen nee, alhoewel ik 11 ben en het wel speel... :7 Maar Kunf Fu Panda is wel leuk, Lego Indiana Jones, Lego Star Wars, Sonic, Viva Pinata. Lego Indiana Jones is zo'n €19,- en Viva Pinata is ook zo'n €19,- :)

Geplaatst:

Bedankt voor het antwoorden. De spellen die jullie hebben voorgesteld vond hij niet zo leuk. Is FaceBreakers niet iets voor hem? Het is toch rond de 30 euro?

Geplaatst: (bewerkt)

Je zou denken een race game, maar daar gaat het juist om het winnen :) . dan misschien een adventure game of iets in de richting. Maar hoezo zie je hem nog geen Halo spelen? je wilt niet weten hoe jong ik was toen ik gewelddadige games speelde :) (sterker nog: GTA 2 is het tweede spel wat ik me nog kan herrineren :) . Nu kom je echt in de ''disneycatogorie''

viva pinata? : Klik en Klik

Viva Piñata: Paniek in het Paradijs is de opvolger van het vrolijke Viva Piñata. Paniek in het Paradijs bevat in tegenstelling tot zijn voorganger een verhaal dat je als speler moet volgen. Een paar zure Piñata's hebben de computerdatabase op het eiland gewist en het is nu aan jou om een nieuwe database op te zetten. Daarbij is het net als in de eerste Viva Piñata een kwestie van een tuin onderhouden, zo veel mogelijk Piñata's lokken en vervolgens een reeks missies te volbrengen.

Die missies bestaan bijvoorbeeld uit het laten feesten van jouw Piñata. Doe je dit goed, dan valt er geld te verdienen, waarmee nieuwe voorwerpen gekocht kunnen worden, en tegelijkertijd worden de Piñata's een stuk vrolijker. Dat maakt de wil om te flirten met andere Piñata's groter, waardoor de speler verzekerd kan zijn van een groot nageslacht.

Viva Piñata: Paniek in het Paradijs bevat ook een multiplayermodus. Familie en vrienden kunnen met een tweede controller helpen om je tuin mooi te maken. De tweede speler heeft toegang tot alle gereedschappen en activiteiten en kan ook magische krachten verzamelen door je te helpen. Deze magie kan gebruikt worden om bijvoorbeeld zieke Piñata's beter te maken.

Productbeschrijving

Viva Piñata: Paniek in het Paradijs

Leeftijd: 3+

Taal: English

Is wel in het engels en voor maar 1 speler.

Surf's Up: Klik

Surf's Up is een arcade surfgame die gebaseerd is op de gelijknamige animatiefilm. De game draait om de jaarlijkse ‘Reggie Belafonte Big Z Memorial Surf Off', waar surfers van over de hele wereld grote risico's nemen voor de ultieme glorie. In deze game voer je allerlei verschillende stunts tijdens sprongen en surf je in een soort buis van water. Dit doe je in de Championship-modus, de singleplayermodus of tegen een vriend in de multiplayermodus.

De game bevat tien speelbare personages uit de film, waaronder Cody, de jonge surfer uit Liverpool. Ook kun je spelen met Tank, de meedogenloze kampioen en Big Z, een historische surflegende. Met hen surf je op vele verschillende locaties met elk hun eigen golven en obstakels. Train in het kalme water van Shiverpool, surf voor het eerst in een buis bij Pen Gu Island en surf met gevaar voor eigen leven in het explosieve vulkaangebied.

Productbeschrijving

Surf's Up

Leeftijd: 3+

opmerkingen

1-4 spelers;Handleiding in het Nederlands

ook engels, NL handleiding en voor 1 tot 4 spelers :) .

Shrek the Third: Klik

Shrek the Third is gebaseerd op de gelijknamige animatiefilm. In het spel speel je uiteraard voornamelijk met Shrek. Tijdens dit actie/platformspel kom je personages tegen uit de film maar ook compleet nieuwe personages die speciaal voor het spel zijn ontworpen. Maak je echter geen zorgen, want er is nog genoeg plezier te beleven met Puss 'n Boots, Prinses Fiona, Artie en zelfs Cute Puss.

In de meeste levels is het zaak om met Shrek en de andere personages van 'A-naar-B'; te komen. Ondertussen stuit je echter op vele tegenstanders die je kunt verslaan door er een flink potje op los te beuken. Zo is het mogelijk de tegenstanders neer te slaan met Shrek, en kun je met het zwaard van Puss 'n Boots bijvoorbeeld belagers afweren. Ook Prinses Fiona kan aardig wat acrobatische kunsten vertonen om haar vijanden kwijt te raken. Neem bijvoorbeeld haar 'flying kick'; waarmee ze zonder problemen een bataljon aan tegenstanders mee omver trapt.

Shrek the Third kent 20 levels die zowel uit de film komen als speciaal voor het spel zijn ontwikkeld. Zo kom je langs Academy Grounds, het kasteel van de Evil Queen en het piratenschip. Tijdens het avontuur met Shrek en zijn vrienden zul je ook eindbazen tegenkomen die het koninkrijk proberen te vernietigen. Hierbij is het zaak om de verschillende vechtstijlen van de personages juist te gebruiken.

De game kent als bonus ook nog eens zes minigames waaronder Castle Attack, Shrekleboard, Frog Herder, Shooting Gallery, Catacombs Leap en Ships Ahoy. Zo moet je met een katapult bepaalde doelen zien te raken op het scherm, of moet je zoveel mogelijk kikkers langs hindernissen lijden om ze naar het gras te leiden.

Productbeschrijving

Shrek the Third

Leeftijd 7+

Crash of the Titans: Klik!

In een duister plot hebben de aartsvijanden van Crash, Neo en Nina Cortex, de wezens van het eiland van Crash verandert in monsterlijke gedrochten. De gestoorde en rare Crash Bandicoot lukt het om de controle te krijgen over de enorme monsters en hun enorme krachten tegen elkaar te gebruiken. In Crash of the Titans vecht je dus niet alleen tegen vijftien verschillende monsters, maar ook als deze monsters. Je kunt bovendien hun speciale vaardigheden gebruiken. Sommige monsters kunnen bijvoorbeeld vuur spuwen en anderen kunnen de aarde doen trillen met enorme slagen.

Crash heeft voor het eerst de beschikking over een acrobatisch vechtsysteem. Hij kan slaan en vliegende schoppen uitvoeren, hij heeft meerdere soorten aanvallen en kan aanvallen bovendien blokkeren. Bovendien kun je nieuwe aanvallen en vechtcombinatie's vrijspelen. Bovendien kan Crash nu in bomen klimmen, aan touwen slingeren, van springborden springen en meer. Bovendien kan hij Aku Aku op de grond gooien en op hem surfen en skaten.

Crash of the Titans heeft bovendien een coöperatieve modus waarin twee spelers samen het spel kunnen doorspelen. De een als Crash Bandicoot zelf en de ander als Carbon-Crash. Deze tweede speler kan op elk moment in het spel meedoen en helpen bij het veroorzaken van totale chaos.

Productbeschrijving

Crash of the Titans

Leeftijd 7+

Kijk voor de rest zelf ook nog eens op internet. zoals HIER.

Hopelijk heb je hier iets aan :) .

EDIT: *$@!^^@!!! ben ik te laat :(

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst:

FaceBreaker is wel één leuk spelletje, het kost ook rond de €19,- :7 Ik kijk altijd op ConsoleShop.nl :Y

Geplaatst:
Maar hoezo zie je hem nog geen Halo spelen?

Ik zie hem al oog in oog met de Flood. :schater: Crash Bandicoot leek me ook wel leuk voor hem. Ik zal morgen aan hem vragen wat hij van Facebreakers en Crash Bandicoot vind.

Heb je nog spelsuggesties, plaats ze aub hier!

Geplaatst:

Banjoo Kazooie: Boutjes en moertjes misschien? Heb een paar reviews gelezen en hij kreeg hoge cijfers. :)

Geplaatst:
Banjoo Kazooie: Boutjes en moertjes misschien? Heb een paar reviews gelezen en hij kreeg hoge cijfers. :)

Ik neem morgen een kijkje met 'm.

Geplaatst:

Ik zie hem al oog in oog met de Flood. :schater: Crash Bandicoot leek me ook wel leuk voor hem. Ik zal morgen aan hem vragen wat hij van Facebreakers en Crash Bandicoot vind.

dat klopt lekker, eerst zeg je nog dat je hem nog geen Halo ziet spelen, vervolgens zie je hem al oog in oog met de Flood :) .

Geplaatst:
dat klopt lekker, eerst zeg je nog dat je hem nog geen Halo ziet spelen, vervolgens zie je hem al oog in oog met de Flood :) .

Klopt, ik zie hem dat spel niet spelen. Ik denk echter ook dat als hij oog in oog met de Flood staat, daar helemaal van schrikt. (Deed ik vroeger ook :7 ) Hij schrok al een keer toen ik Halo 2 speedle met een missie met Flood erin.

Geplaatst:

Ik zal vooral NIET facebreakers voor hem kopen. Als je niet zo goed bent in fighters kan je er erg makkelijk in verliezen. En als je Halo niet geschikt voor hem vind dan is dit net zo erg. In facebreakers slaan ook mensen elkaar de hersenpan in. Dan kan je net zo goed Gears of War, Dead Rising, of Soldiers of Fortune Payback voor hem kopen. :7

Geplaatst:

Ik zal vooral NIET facebreakers voor hem kopen. Als je niet zo goed bent in fighters kan je er erg makkelijk in verliezen. En als je Halo niet geschikt voor hem vind dan is dit net zo erg. In facebreakers slaan ook mensen elkaar de hersenpan in. Dan kan je net zo goed Gears of War, Dead Rising, of Soldiers of Fortune Payback voor hem kopen. :7

Ik denk namelijk niet zo dat hij Facebreakers eng vind. Het is nogal cartoon stijl en waarschijnlijk vindt hij dat wel erg leuk.

Geplaatst:

Ik denk namelijk niet zo dat hij Facebreakers eng vind. Het is nogal cartoon stijl en waarschijnlijk vindt hij dat wel erg leuk.

O, ik dacht dat je kinder spellen houw kopen omdat het anders te geweldadig was.

Geplaatst:

Er staat een facebreaker demo online op xboxlive, dus die kan je zoiezo altijd ff checken :tu: Ik vond het niet zo is alleen maar beetje knopjes rammen :puh:

Misschien mirror's edge? wordt ook wel in geschoten, maar niet heel erg veel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...