killerboy Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 helpppppp, :o :o :o :o :o :o :o wie kan mij hhhhhhhheeeeeeeeeellllllllllllllpppppppppppeeeeeeeennnnnnnnn???????????? want ik wil graag op het hyman memorial stadium iets er op hebben anders is het zo saai bijvoorbeeld een heli of een motor of een woon wijk , wie kan mij helpe? al vast thnx greets :ph34r: killerboy :ph34r: :huh: Reageren
Pete-R Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 Ik snap het neit jij bedoelt een auto of motor op het dak van stadium? Dat gaat nooit lukken Reageren
Trax Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 Een woonwijk óp het stadion? Apart :lol: Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 Als je eerst 's even duidelijk zegt wat je bedoelt, dan willen we je graag hhhhhhhheeeeeeeeeellllllllllllllpppppppppppeeeeeeeennnnnnnnn Bedoel je nu dat je het Stadium wilt vervangen door een woonwijk? Dan heb je een editor nodig. Downloaden en readme lezen. Maar ik raadje aan niet met zoiets groots als een woonwijk te beginnen, en ten tweede zou ik het Stadium ook niet weghalen, dat kan tot bugs leiden (aangezien je dan ook scripts moet gaan wijzigen, want anders krijg je problemen met de races die er gehouden worden. Maar; Nogmaals; Wat bedoel je precies? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.