graafschap.b Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 hallo ik heb een heel iri probleem met ENB series. ik wet niet hoe ik alles moet verandere ( wel hoe maar snap het niet egt goed) heeft iemand een script waar alles al goed in is en mooi dus geen vetig beeld. ps:ik wil alleen die uoto reflectatie/shaduw.... Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 hallo ik heb een heel iri probleem met ENB series.ik wet niet hoe ik alles moet verandere ( wel hoe maar snap het niet egt goed) heeft iemand een script waar alles al goed in is en mooi dus geen vetig beeld. ps:ik wil alleen die uoto reflectatie/shaduw.... Had jij geen ander topic geopend met exact hetzelfde probleem? (klik) Mijn advies is dus om de overige mods te gebruiken die je op deze site aantreft. Werkt dat niet, dan kun je er vanuit gaan dat je videokaart over datum is. Apple-Mac Reageren
graafschap.b Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 hallo ik heb een heel iri probleem met ENB series.ik wet niet hoe ik alles moet verandere ( wel hoe maar snap het niet egt goed) heeft iemand een script waar alles al goed in is en mooi dus geen vetig beeld. ps:ik wil alleen die uoto reflectatie/shaduw.... Had jij geen ander topic geopend met exact hetzelfde probleem? (klik) Mijn advies is dus om de overige mods te gebruiken die je op deze site aantreft. Werkt dat niet, dan kun je er vanuit gaan dat je videokaart over datum is. Apple-Mac ja ik ga die proberen. maar video kaart is geen probleem 9800gt-2gb en ja heb klopt over dat andere topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.