obrak Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) als ik gta sa opstart en dan new game ( of load game) doe dan stopt hij op ongeveer de helft en gaat hij terug naar het beraeu blad en daar zegt hij dan dat gta sa exe. moet worden afgesloten excuses voor dit ongemak en dan staat er dat vak met rapport verzenden. kan iemand me helpen. p.s ik gebruik mods zoals noob mode en auto's... maar niet meer mods alvast bedankt Bewerkt: 9 maart 2009 door obrak E-mail adres verwijderd, zie de regels voor de uitleg. Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Ten eerste: Ik zal je e-mail maar even weghalen, dat is niet toegestaan op het forum. Ten tweede: Uninstalleer eens de laatste mods die je hebt geïnstalleerd. En dan heb ik het over mods in GTA3.IMG. Op het midden van het laden word namelijk dat archief gecontroleerd. Dus probeer je backups weer eens uit. Waarschijnlijk zal het spel het dan wel doen, alhoewel er kans is dat het spel dan ingame crasht door een Handling, CarColor of Vehicle line. Aangezien sommige lines niet overeen komen met de werking van het originele voertuig kan het crashen, of een raar effect geven. Maarja, als je de bestanden in GTA3.IMG hebt gebackupt, of zelf je hele IMG weer terug hebt gezet, dan zou het spel het weer moeten doen. Zoniet, kijk even op mijn SA Technishe Ondersteuning topic (link vind je in m'n sig), waar je onder het kopje Laadproblemen kan zien aan wat het ligt. Bewerkt: 9 maart 2009 door Remi-X Reageren
obrak Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 bedankt hij doet t weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.