Cj-shooter Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Hallootjes, Ik ben opzoek naar een download waar je voertuig mee kan vervoeren. Dus een transport vliegtuig. Ik heb er één ge download maar ik wete neit of het de goeie is. Ik snap ook niet hoe ik die GTAGarage van Spooky V2.00 moet gebruiken. Groetjes, Sven (Dus even een downloadje van zo'n vliegtuig en even hulp voor dat programmaatje) Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 heb geen idee maar voor dit moet je toch in het modding gedeelte zijn? Reageren
The Hulk Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Dan moet je inderdaad in het Modding gedeelte van het forum zijn en niet hier. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Er zijn twee mods daarvoor: -Leviathan SkyCrane Mod -Andromada Accessable Cargo Hold De bovenste werkt het beste. Over je tweede vraag weet ik niets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.