Jump to content

GTA:SA loopt vast aan het einde van Burning Desire


Blacktimo

Recommended Posts

Ik speel sinds kort toch maar GTA want het is echt supervet alleen nu kom ik het probleem tegen dan het spel een soort van vastloopt aan het einde van een missie van mr. tenpenny als je een huis in de fik moet steken. Waarom zegt ik een soort van vastlopen? nou, het spel zelf gaat wel door maar je kunt niets meer. Aan het einde van die missie moet je een vrouw die je gered hebt afzetten maar dit gaat mis. Ze stapt wel uit de auto maar dat kan ik opeens niets meer, het spel loopt echter wel gewoon door.

Is dit een vaak voorkomend probleem? En ik heb bij de topic missie's gekeken maar daar stond het niet bij :)

Greetzz,

Timo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel sinds kort toch maar GTA want het is echt supervet alleen nu kom ik het probleem tegen dan het spel een soort van vastloopt aan het einde van een missie van mr. tenpenny als je een huis in de fik moet steken. Waarom zegt ik een soort van vastlopen? nou, het spel zelf gaat wel door maar je kunt niets meer. Aan het einde van die missie moet je een vrouw die je gered hebt afzetten maar dit gaat mis. Ze stapt wel uit de auto maar dat kan ik opeens niets meer, het spel loopt echter wel gewoon door.

Is dit een vaak voorkomend probleem? En ik heb bij de topic missie's gekeken maar daar stond het niet bij :)

Greetzz,

Timo

1:bestandje gta_sa verwijderen die kan je vinden in documenten->GTA San Andreas User Files

2:opnieuw installeren

3:mods verwijderen als je die hebt

Link to comment
Delen op andere websites

1:bestandje gta_sa verwijderen die kan je vinden in documenten->GTA San Andreas User Files

2:opnieuw installeren

3:mods verwijderen als je die hebt

Je weet ten eerste al niet waar je het over hebt: GTA_SA bestand bestaat niet. Een GTA_SA.SET daarentegen wel. (niet dat het veel uit maakt :puh: ) Maar dat bestand word volgens mij niet gebruikt om een missie te laten vastlopen...

Opnieuw installeren? Waar slaat dat ingodsnaam op? Lijkt me niet dat dat het probleem gaat verhelpen...

Mods verwijderen? Alleen SCM mods dan. En dat heet terugplaatsen, niet verwijderen.

Wat wel kan zijn: Cheats, al is er geen enkele cheat die naar mijn weten bij deze missie een nadelig effect geeft.

Toch denk ik ook dat het aan een SCM mod kan liggen, misschien de HCM? Aangezien je de missie doet met je toekomstige vriendin..

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die missie heb ik dat ook wel, maar als je dan even wacht gaat ze naar haar huis, en dan vraagt ze je iets, dan gaat het weer verder, maar bij mij loopt hij echt helemaal vast bij de missie van 555 we tip, die heb ik echt al 10 keer gedaan zonder resultaat

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die missie heb ik dat ook wel, maar als je dan even wacht gaat ze naar haar huis, en dan vraagt ze je iets, dan gaat het weer verder, maar bij mij loopt hij echt helemaal vast bij de missie van 555 we tip, die heb ik echt al 10 keer gedaan zonder resultaat

Klik op Y of N, om te antwoorden. De missie 555 We Tip ken ik niet meer zo goed, maar word je daar ook wat gevraagd?

Link to comment
Delen op andere websites

de missie die ik bedoel heet "Burning Desire". Op advies van jullie heb ik geporbeerd om eens zonder cheats te spelen en om te antwoorden maar dat brengt geen ander resultaat. opnieuw instaleren heeft ook niet geholpen :)

Meschien dat iemand anders de missie op zijn Pc kan proberen.

Greetzz,

Timo

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het einde van die missie moet je een vrouw die je gered hebt afzetten maar dit gaat mis. Ze stapt wel uit de auto maar dat kan ik opeens niets meer, het spel loopt echter wel gewoon door.

Is dit een vaak voorkomend probleem? En ik heb bij de topic missie's gekeken maar daar stond het niet bij :)

Greetzz,Timo

Dit is een bekende glitch en als je het spel op de PC speelt kan je dit oplossen op de site van hmvartak: >>klik<<. Daar moet je de eerste glitch selecteren (Agressive Girl Friends). Als je het spel op de PS2 of op de Xbox speelt moet je waarschijnlijk of de missie opnieuw doen en hopen dat je er geen last meer van hebt of een nieuw spel beginnen. Succes ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Bedank mensen! het is helemaal gelukt, trouwens ook bedankt voor het wijzigen van de topic titel, want dat lukte me niet met deze forumsoftware:P

Tot een andere keer

greetzz,

Timo

Bewerkt: door Blacktimo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...