Jump to content

gta san andreas place manager

Recommended Posts

Geplaatst:

Oké, je weet nu dat dit eigenlijk ergens anders hoort dus daar ga ik nu niet over zeuren. Maar om dit topic niet helemaal nutteloos te maken leg ik het even snel uit.

1. Start SA place manager.

2. Start GTA SA. (laat place manager wel aan staan)

3. Ga in San Andreas naar de plek waar jij de coordinaten voor wilt hebben.

4. Ga via ALT+TAB weer naar SA place manager, vraag de coordinaten op, en sla ze op onder de naam die jij wilt.

5. Open San Andreas Mission Builder en kopieer je coordinaten op de plek waar jij ze wilt hebben.

6. Verander de komma's door punten.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nog even een kleine toevoeging over plaatsen toevoegen:

Je kan ook gewoon in plaats van de coordinaten toevoegen op "Click here to insert your current ingame location." te klikken. ;)

Je moet dan op de plaats gaan staat waar je vaak komt en waar je, je later nog een heen wilt teleporteren.

Als je daar bent moet je dus op die knop klikken, ik heb er voor de duidelijkheid nog even een rood vierkant omheen gezet. :sigaar:

Screen:

saplacemanegerplacetoev.png

Als je coordinaten van Sannybuilder invoegt kan het soms gebeuren dat je ergens te hoog word geteleport.

Het is bij mij ook wel eens gebeurt dat ik de eerste keer als ik SA opgestart heb en in een auto ga zitten dat ik ook te hoog word geteleporteerd.

Als ik het daarna nog een keer doe dan staat de auto wel gewoon op de grond.

Ik weet zelf niet hoe ik de 2 bovenstaande bug moet oplossen. :$

Dat was het wel, veel succes met het teleporteren :tu:

Bewerkt: door GTA_K
Geplaatst:
ok fijn

maar wat is san andreas mission builder?

Een heel handig programma om aanpassingen te maken in de main.scm. Je kan het hier downloaden. (freeware)

Geplaatst:

Het is totaal niet handig om mensen een link te geven naar een programma waarin diegene hoogst waarschijnlijk toch niets kan veranderen. Om teleurstelling te voorkomen: je moet eerst de taal kennen, voordat je wat uit de main.scm kan halen. Dat kost tijd! En als je dan toch de main.scm probeert te begrijpen, kan je veel beter Sanny Builder gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...