Jump to content

Internetcafé werkt niet :N


popjessjo

Recommended Posts

Hoi, ik heb een probleem!!! als ik naar een internetcafé (tw@) of op een computer thuis wil (in het spel dan, niet echt) dan werkt het niet! ik druk zo vaak als ik wil op E maar er gebeurt niets! :N:N wie kan dit oplossen of heeft dit probleem ook? _O_:schater:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

je kunt ten eerste ook in normale letters typen.

Ten tweede is dit al vaker aan bod gekomen en met het gebruik van de zoekfunctie was je eer waarschijnlijk ook al wel achtergekomen dat dit 1 van de vele bijkomende bugs is van de 2e patch.

Het schijnt ook te kunne komen door de securom beveiliging, als je patch 2 dus niet hebt herstart de game maar doe van te voren de cd er opnieuw in.

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt ten eerste ook in normale letters typen.

Ten tweede is dit al vaker aan bod gekomen en met het gebruik van de zoekfunctie was je eer waarschijnlijk ook al wel achtergekomen dat dit 1 van de vele bijkomende bugs is van de 2e patch.

Het schijnt ook te kunne komen door de securom beveiliging, als je patch 2 dus niet hebt herstart de game maar doe van te voren de cd er opnieuw in.

srry voor dat lettertype. :$

Ik kon met de zoekmachine niets vinden en ik heb patch 2 helemaal niet?!

Link to comment
Delen op andere websites

is ook niet nodig en die wil je waarschijnlijk ook niet.

Probeer anders even opnieuw te registreren door het programma 'revoke license' uit te voeren.

betekend dat dat ik helemaal opnieuw moet beginnen? :cry::cry::cry:

Bewerkt: door popjessjo
Link to comment
Delen op andere websites

nee

hoe doe ik dat dan? ( maakt het dan ook uit of ik een savegame van internet heb gebruikt? daarvoor moet ik namelijk een ander windows live account gebruiken)

Link to comment
Delen op andere websites

Je klikt gewoon op revoke license in de gta 4 map en volgt de stappen.

1: moet ik daar administrator voor zijn? (ik gebruik vista)

2: maar maakt het dan ook uit of ik een savegame van internet heb gebruikt? daarvoor moet ik namelijk een ander windows live account gebruiken

ik las net ergens dat revoke license herinstalatie is?!

Bewerkt: door popjessjo
Link to comment
Delen op andere websites

1; Dat weet ik niet, doe dat maar gewoon

2; Nee hoor.

Het is geen herinstallatie, je verijdert alleen de productregistratie, dus je meot hem opnieuw registreren.

Link to comment
Delen op andere websites

1; Dat weet ik niet, doe dat maar gewoon

2; Nee hoor.

Het is geen herinstallatie, je verijdert alleen de productregistratie, dus je meot hem opnieuw registreren.

maakt het dan uit dat ik hem gedownload heb? :$

Link to comment
Delen op andere websites

1; Dat weet ik niet, doe dat maar gewoon

2; Nee hoor.

Het is geen herinstallatie, je verijdert alleen de productregistratie, dus je meot hem opnieuw registreren.

maakt het dan uit dat ik hem gedownload heb? :$

Ja, het kan zijn dat je deze bug hebt omdat je het spel gedownload hebt. Koop het spel dus even in de winkel (je kan het al kopen voor slechts 30 euro) en dan zal je waarschijnlijk kunnen surfen op het internet, in GTA IV. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1; Dat weet ik niet, doe dat maar gewoon

2; Nee hoor.

Het is geen herinstallatie, je verijdert alleen de productregistratie, dus je meot hem opnieuw registreren.

maakt het dan uit dat ik hem gedownload heb? :$

Ja, het kan zijn dat je deze bug hebt omdat je het spel gedownload hebt. Koop het spel dus even in de winkel (je kan het al kopen voor slechts 30 euro) en dan zal je waarschijnlijk kunnen surfen op het internet, in GTA IV. ;)

maar kan ik dan wel gwoon zonder problemen revoke license uitvoeren en daarna gta weer gwoon spelen? (als ik 'm gedownload heb)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...