Big Boss Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Hey Ik ben bezig mijn PC een Vista look te geven Nu heb ik een andere shell32.dll gedownload die alle icoontjes van mappen etc. automatisch zou moeten vervangen. Dat is tot op heden nog niet gelukt. Ik heb de originele XP dll in System32 hernoemd, als backup, en de nieuwe dll er in geplakt. Vervolgens opnieuw opgestart. Als ik dan kijk zijn mijn icoontjes niet veranderd. Als ik op Ander Pictogram druk bij de eigenschappen van een map, krijg ik ook nog steeds de oude XP dll te zien terwijl ik die toch echt vervangen heb ... Ik weet dat de nieuwe dll goed is, want ik ben daar ook in gaan kijken met dat "pictogram-verander-ding". Iemand een idee? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Wil je de Vista-icoontjes? Ik(eigenlijk Sctrz) heb een zéér goede skin gevonden die je mappen enzo ook Vista maakt. Klikkietikke. Als je de setup start, vink dan ALLEEN 'System Files' aan, tenzij je die andere dingen ook wilt installeren. WIl je't deïnstalleren, ga dan naar C:=>Bricopacks. En zoek daar naar een remove-icoontje. Wil je de bijgeleverde skin hebben, doe dan Rechtsklik @ Bureaublad=>Vormgeving=>Vista Inspirat 2 of Vista. Je kan natuurlijk je eigen skin gewoon behouden. Dit is dus een alternatief, aangezien ik voor je probleem echt geen oplossing weet. Succes! P.S.: Met deze skin is het bijna onmogelijk dat iemand denk dat het XP is. Natuurlijk, als je ermee werkt zal ie wel merken dat het sneller gaat en dat je die Administrator-bullshit niet moet doen... En dan nog wat akkefietjes, maar who cares...^^ See you @ Covesight! ^^ Edit: Laat dit topic svp met rust, BB heeft me al laten weten dat het werkt en dat hij zéér tevreden is. Bewerkt: 9 maart 2009 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.