robot dvd Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 ik heb een probleem met moomapper er staat als het wil saven error het wordt gebruikt door ander programma enz kan iemand me hiermee helpen? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 ik heb een probleem met moomapper er staat als het wil saven error het wordt gebruikt door ander programma enz kan iemand me hiermee helpen? Had je toevallig VC aanstaan ? Reageren
robot dvd Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) nee heb ik niet en weet jij toevallig ook hoe ik cars in de moomapper op een plaat kan zette en save game plaatsen kan neerzetten? help iemand maakt nie uit wie zolang hij me maar kan helpen *3 posts samengevoegd Bewerkt: 7 mei 2005 door Se7en Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Ik zag dit topic pas nadat je dezelfde vraag via PM had gesteld.... Je hebt je antwoord dus al, maar voor de anderen, waarschijnlijk staat "alleen-lezen" aan on de GTA VC folder. En jij zou de volgende keer iets geduldiger kunnen zijn. Drie berichten achter elkaar heet tripple posting is hier niet toegestaan. Als je toch nog iets aan je laatste bericht wilt wijzigen had je de "edit" knop moeten gebruiken. Reageren
robot dvd Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 heb ik al gedaan maar nu kom in moomapper nie meer in Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Wat geeft moo-mapper van foutmelding dan ? PS. je kunt met moo-mapper geen auto's en geen save-points plaatsen, daarvoor moet je de main.scm modden. Reageren
robot dvd Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) er staat unhandelad exeption blabla folder read onley blabla foutje er staat dit an error ocurred opening the gta3 folder and gta3.img please check this files are not marked as read onley w8 hij doet het weer maar naar kan ik de backround map nie openne ik kannniet meer de background map openen *4 posts samengevoegd Bewerkt: 7 mei 2005 door Se7en Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Je bent weer aan het triple quadripple posten, gebruik je edit button als je iets aan je laatste bericht wil veranderen. De volgende keer krijg je een officiele waarschuwing. ....... Wat kun je nu niet meer ? [edit: er kwam nog een berichtje bij terwijl ik aan het tikken was. :angry: ] Reageren
robot dvd Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) ik mot weg maar antwoordt plz op deze vraag ik kannie men backround map openen help nu kan ik in moomapper nog geen eens map stukken laden er staat dan: stream read error. dit is zwaar niet leuk! :angry: *2 posts samengevoegd Bewerkt: 7 mei 2005 door Se7en Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) Jezus..., kan iemand deze jongen een warn geven :ph34r: , kun je niet gewoon wat gedeludiger zijn.., misschien als je er ee beetje zin in gooit lukt het wat sneller. wat is nou precies wat je niet kan ?, moomapper openen ?, heb je VC helemaal schoon geinstaleerdt staan ?, dus niet dat je sommige bestanden hebt verwijdert... *patrickW hij heeft mij ook gePB´t, 5 keer zelfs :angry: EDIT: ik heb je een waarshuwing gegeven. Bewerkt: 7 mei 2005 door bradley1990 Reageren
robot dvd Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 :angry: :angry: alles doet het nu maar nu als ik het save enz en dan vc ga speleb heb ik de volgende problemen: 1.ik zie het nieuwe eiland (of plaats gebouwen enz) niet in de vc map 2.als ik vc speel en naar die plek ga waar ik het heb gemaakt wat denk je er staat niets! :angry: Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 En als je het in moo-mapper opent zie je de toegevoegde objecten wel? Heb je de objecten in een bestaande IPL file gezet of heb je in een nieuwe gemaakt? Indien nieuwe gemaakt, heb je deze ook aan de gta_vc.dat toe laten voegen? En nogmaal, probeer je probleem zo uitgebreid megelijk te beschrijven: welke versie van moomapper gebruikt je? Welk object heb je toegevoegd? Waar en in welke file heb je die toegevoegd? ...... En het PM systeem is niet bedoeld om iedereen maar lastig te vallen met je vragen, als je daar niet binnen 5 minuten antwoord op hebt gekregen... Reageren
robot dvd Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 ik gebruik moomapper 0.90 en heb geen nieuwe objecten gemaakt maar gekopieerd en heb geen nieuwe ipl gemaakt kan iemand gwoon ffe een nl tutorial sturen plz Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Als je zelf had gezocht, had je vanzelf deze gevonden: http://gtamodding.gtagames.nl/tut_moomapperbasis.htm Reageren
robot dvd Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) je die heb wel gezien maar wrm kan ik mijn gebouw niet zien ty man hij doet het maar ik wil nog een save place op men eiland maken maar hoe en hoe kan guns enz plaatsen *3 posts samengevoegd Bewerkt: 7 mei 2005 door Se7en Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.