Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

alweer trippleposten, ik ga je daar nu een uitleg over geven:

triplle posten is dat je 3 keer achterelkaar post, 3 keer kan aleen expres gebueren..., als je nou inplaats van 3 post post gewoon de EDIT knop gebruikt p_edit.gif

gebruik deze knop die te vinden is rechtsboven je bericht, als ik je weer zie tripple/dubbleposten, dan zal ik je weer een waarschuwing geven, zo kom je misschien vandaag al aan een warn.

(een warn is dat je niet meer toegang krijgt op dit forum.)

--------------------

als je inplaats van tripple posten en nog 10tallen regels overtreed nou eens deze tutorials doorleest, dan beantwoorden we je graag je vragen,

klik hier voor tutorials

Bewerkt: door bradley1990
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• robot dvd

16

• PatrickW

6

• Eclipse

5

• Bradley H.

3

Geplaatst:

gelezen en bedankt nog he maar nu heb ik een nieuwe vraag:

hoe kan ik het eiland op de map plaatsen ik bedoel in het spel dat je hem kan zien op de map

ja en is als ik nu nog een keer post tripple post ik dan???

Bewerkt: door robot dvd
Geplaatst:

De TXD's v/d radar staan gewoon bovenaan in je IMG Arcief...ze heten: radar01, radar 02, enz.

En nee als je nu nog een x had gepost was het een dubbelpost geweest. En als je daarna Nóg 1x had gepost was het een tripple post geweest.

o oke ty

maar hoe kan de radar nou aanpassen?(makkelijk plz)

ok ty

Geplaatst:

ik heb een wapen gmaakt met 3d studie max 7 maar waar mot ik hem opslaan in men vc folder al geprobeert maar niets

Geplaatst:

Je moet je wapen eerst importeren in de Zmodeler, en van daaruit weer exporteren als .dff...Je moet hem dezelfde naam geven als een wapen uit VC...Daarna kan je hem replacen met de IMG tool ;)

ty maar nu heb ik ander probleem ik heb het .dff bestand met img tool in gta3.img gedaan maar hij doet het niet ik heb nog steeds een hammer in plaats van een spijker mace

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee men nieuwe hammer is veel te groot help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

ty maar is er een proggrama waarmee ik makkelijk kan zien hoe groot die int spel is want is irritant elke keer naar spel en hoe moet je scalen met 3d studio max 7?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...