Bradley H. Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) alweer trippleposten, ik ga je daar nu een uitleg over geven: triplle posten is dat je 3 keer achterelkaar post, 3 keer kan aleen expres gebueren..., als je nou inplaats van 3 post post gewoon de EDIT knop gebruikt gebruik deze knop die te vinden is rechtsboven je bericht, als ik je weer zie tripple/dubbleposten, dan zal ik je weer een waarschuwing geven, zo kom je misschien vandaag al aan een warn. (een warn is dat je niet meer toegang krijgt op dit forum.) -------------------- als je inplaats van tripple posten en nog 10tallen regels overtreed nou eens deze tutorials doorleest, dan beantwoorden we je graag je vragen, klik hier voor tutorials Bewerkt: 7 mei 2005 door bradley1990 Reageren
robot dvd Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 gelezen en bedankt nog he maar nu heb ik een nieuwe vraag: hoe kan ik het eiland op de map plaatsen ik bedoel in het spel dat je hem kan zien op de map Reageren
robot dvd Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 (bewerkt) ja en is als ik nu nog een keer post tripple post ik dan??? Bewerkt: 8 mei 2005 door robot dvd Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 De TXD's v/d radar staan gewoon bovenaan in je IMG Arcief...ze heten: radar01, radar 02, enz. En nee als je nu nog een x had gepost was het een dubbelpost geweest. En als je daarna Nóg 1x had gepost was het een tripple post geweest. Reageren
robot dvd Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 (bewerkt) o oke ty maar hoe kan de radar nou aanpassen?(makkelijk plz) ok ty Bewerkt: 8 mei 2005 door robot dvd Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Je kan een textuur tutorial vinden op mijn site: http://gtamodding.gtagames.nl/ Reageren
robot dvd Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 ik heb een wapen gmaakt met 3d studie max 7 maar waar mot ik hem opslaan in men vc folder al geprobeert maar niets Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Je moet je wapen eerst importeren in de Zmodeler, en van daaruit weer exporteren als .dff...Je moet hem dezelfde naam geven als een wapen uit VC...Daarna kan je hem replacen met de IMG tool Reageren
robot dvd Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) ty maar nu heb ik ander probleem ik heb het .dff bestand met img tool in gta3.img gedaan maar hij doet het niet ik heb nog steeds een hammer in plaats van een spijker mace Bewerkt: 9 mei 2005 door robot dvd Reageren
'Viper' Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Heb je al op Commands=> Rebuild Archive gedaan? Reageren
robot dvd Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee men nieuwe hammer is veel te groot help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 9 mei 2005 door robot dvd Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ooit gehoord van scalen? Dit staat ook in een van de modelling tutorials Reageren
robot dvd Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 ty maar is er een proggrama waarmee ik makkelijk kan zien hoe groot die int spel is want is irritant elke keer naar spel en hoe moet je scalen met 3d studio max 7? Reageren
robot dvd Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 hoe kan ik men autos adden met sketchup? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.