PatrickW Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Alweer een dubbel post, opnieuw een waarschuwing.... nog twee te gaan.... :angry: Ik heb nu even ook geen zin meer om je vragen te beantwoorden, want ik heb niet het gevoel dat je luisterd naar wat je gezegd wordt. [Edit,Na 6 uren afkoelen..: Je hebt in PM beterschap beloofd, en ik hoop dat dit gaat lukken, want anders heb je die andere twee warns snel te pakken.] De makkelijkste manier om dingen op de goede schaal te krijgen is om 1 van de bestaande R* modellen te importeren, en deze als voorbeeld voor de maat te gebruiken. Wat betreft auto's: Daar lijkt sketchup mij niet echt geschikt voor, en auto's zijn trouwens wel erg moeilijk voor een beginner. Daar zou ik nog maar even mee wachten. en kijk, zo doe je dat als je iets toe te voegen hebt, terwijl jouw post nog de laatste is, dan edit je hem gewoon en ga je niet double/tripple/quadruple posten. Reageren
Hackman Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ik heb ook moomapper maar als ik wil beginnen vragen ze ofikiets wil aanklikken, mijn vraagis nu, wat moet ik precies aanklikken? Reageren
DaBeast Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Bij moomapper moet je in het begin kiezen tussen GTA3 of Vice City (afhankelijk van welke versie je wilt modden). Achter de checkbox (om aan te vinken) staat een knopje met 3 puntjes in (...). Klik daar op, en ga nu naar de installatie van je Vice City of GTA3 die je wilt modden. (meestal is dat C:\Program Files\Rockstar Games\[[GTA]]). Gewoon zeg maar in de map van je GTA gaan met moomapper (in dat venstertje van die 3 puntjes). Op ok drukken en dan gewoon moomapper starten. Ik heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen (al is dat soms niet al te simpel). Als je nog problemen ondervind, gewoon even melden. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.