Jump to content

Nieuwe PC


ArticLight

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ArticLight

    12

  • xgaming

    9

  • TaartJJ~!

    7

  • Limbolander

    2

Je hebt wel koelpasta nodig voor je processor, meer info moet je vragen aan iemand die er verstand van heeft...

Zit er niet zo'n stickertje op? :?

Oh, en een AMD processor en Nvidia videokaart leveren toch geen problemen op ofwel?

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

hij zou het gewoon doen, maar je hoeft echt niet raar op te kijken als je pc bij zware games ineens afsluit als hij wat ouder is.

Neem het risico gewoon niet en koop er koelpasta bij, ja en ook een andere koeler voor als je toch wilt gaan overclocken. Dat dacht ik met mijne ook eerst niet te doen, maar hij is nu toch redelijk overclocked

Link to comment
Delen op andere websites

Koelpasta zit er bij... Koelpasta is geen middel om de CPU nog meer te koelen. Koelpasta word meegeleverd om de CPU beter te laten aansluiten met de CPU koeler. Dit zorgt er dus voor dat de warmte beter weg kan waardoor je CPU koeler is. Extra pasta kopen / teveel gebruiken is niet nodig. De standaard pasta is goed genoeg:)

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

Koelpasta zit er bij... Koelpasta is geen middel om de CPU nog meer te koelen. Koelpasta word meegeleverd om de CPU beter te laten aansluiten met de CPU koeler. Dit zorgt er dus voor dat de warmte beter weg kan waardoor je CPU koeler is. Extra pasta kopen / teveel gebruiken is niet nodig. De standaard pasta is goed genoeg:)

De ene pasta geleidt beter dan de andere, en die standaard "blub" geleidt niet goed :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu het toch over koeling gaat: Ik ga binnenkort upgraden naar een MSI Pro X58 met een i7 processor en ik ben van plan de i7 flink over te clocken (4gHz schijnt geen enkel probleem te zijn, mits je een goede koeler hebt) en dus koop ik er ook een leuke cooler bij: de Cooler Master Hyper Z600. Maar moet er dan koelpasta tussen de processor en de koeler? En zo ja, hoeveel moet er dan op?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu het toch over koeling gaat: Ik ga binnenkort upgraden naar een MSI Pro X58 met een i7 processor en ik ben van plan de i7 flink over te clocken (4gHz schijnt geen enkel probleem te zijn, mits je een goede koeler hebt) en dus koop ik er ook een leuke cooler bij: de Cooler Master Hyper Z600. Maar moet er dan koelpasta tussen de processor en de koeler? En zo ja, hoeveel moet er dan op?

Ja die moet daar tussen, een heel klein beetje koelpasta, ik raadt je Arctic Freezer 5 of nog beter 7 aan, je moet dat kleine beetje pasta goed uitsmeren over het contactoppervlakte, zodat er maar een héel dun laagje op zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu het toch over koeling gaat: Ik ga binnenkort upgraden naar een MSI Pro X58 met een i7 processor en ik ben van plan de i7 flink over te clocken (4gHz schijnt geen enkel probleem te zijn, mits je een goede koeler hebt) en dus koop ik er ook een leuke cooler bij: de Cooler Master Hyper Z600. Maar moet er dan koelpasta tussen de processor en de koeler? En zo ja, hoeveel moet er dan op?

Ik vind het makkelijk om het met zo'n geplastificeerd pasje uit te strijken zodat het overal gelijk verdeelt is.

Maar ff ontopic: IK GA HEM KOPEN! :D:dans:

Even voor de duidelijkheid:

Deze samenstelling + een GeForce 8800GT moeten geen problemen opleveren? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Alvast veel plezier met je nieuwe computer :) Zeg wel even of hij lekker loopt met GTA IV als je hem hebt :puh: Ik ben van plan om binnen 2 maanden een soortgelijk systeem aan te schaffen (wel met een betere GPU ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Alvast veel plezier met je nieuwe computer :) Zeg wel even of hij lekker loopt met GTA IV als je hem hebt :puh: Ik ben van plan om binnen 2 maanden een soortgelijk systeem aan te schaffen (wel met een betere GPU ;))

Betere GPU kan ik me indenken, maar kzit ff krap met budget. :D Ik bestel hem vandaag waarschijnlijk nog niet, maar ik hou jullie zeker op de hoogte. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...