TaartJJ~! Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ach, de 8800GT gaat nog wel een tijdje mee hoor Veel succes met je nieuwe computer, je hebt voor een goed setje gekozen ^^ Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik weet zeker dat GTA IV goed loopt. De CPU geeft in ieder geval geen bottleneck in combinatie met de 8800GT en GTA IV zal zeker goed draaien. Ik heb op het moment ook een 8800GT van Zotac in mijn systeem draaien en met een AMD Athlon 64 X2 4200+ draai ik al rond de 25 FPS met GTA IV. In combinatie met een dikke 6000+ weet ik zeker dat GTA IV als een zonnetje zal draaien! Reageren
ArticLight Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) Ik heb het toch nog verandert. Budget bleek toch niet zo ruim als ik dacht... Ik heb het mobo verandert in een Asus P5Q-E en de processor in een Intel Core 2 Duo E8400, ook heb ik er een Arctic Cooler Fan Pro 7 bijgedaan zodat ik hem nog kan overclocken. Voor de rest is d'r niks verandert, en ben ik €30 euro goedkoper uit. De hele zooi is nu dus bestelt, en nu is het een kwestie van wachten. Bewerkt: 28 maart 2009 door ArticLight Reageren
xgaming Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik heb het toch nog verandert. Budget bleek toch niet zo ruim als ik dacht... Ik heb het mobo verandert in een Asus PQ5 en de processor in een Intel Core 2 Duo E8400, ook heb ik er een Arctic Cooler Fan Pro 7 bijgedaan zodat ik hem nog kan overclocken. Voor de rest is d'r niks verandert, en ben ik €30 euro goedkoper uit. De hele zooi is nu dus bestelt, en nu is het een kwestie van wachten. Jammer Maar je hebt alsnog een leuke pc. Reageren
Limbolander Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Je plaatje doet het niet. Reageren
ArticLight Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Je plaatje doet het niet. Huh, wat? Ik heb de PC al besteld hoor... Reageren
Limbolander Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Je plaatje doet het niet. Huh, wat? Ik heb de PC al besteld hoor... sorry nvm me forum was beetje verrot zag geen comments Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.