Limbolander Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 ja dat begrijp ik, hij zou een verhoging van 30MHz in de settings en ene verlaging van de multiplier makkelijk aan kunnen, dat heeft hij eerst ook gedaan maar nu lijkt hij geen enkele vernadering meer toe te staan in de bios, als ik dat namelijk doe gaat de bios trippen met vastlopers enzo(wist niet eens dat je bios kon vastlopen).Ik kan zometeen ff kijken met 1 klein dingetje veranderen of hij het dan wel gewoon doet, als hij het dan niet doet klopt er iets heel erg niet. De temperaturen van mijn pc kloppen ook gewoon, mijn cpu op 20 graden en de rest van de kast zo rond de 36 graden als ik ff internet enzo, als ik dan een spel speel word het in de kast zelf ongeveer 55 gradne en rond de cpu 35(als je SIW moet geloven) Bij een clock van 200 naar 230 weet ik zeker dat mijn pc stabiel blijft want dat heeft hij gewoon maanden goed gedaan, ook clocks naar 260 heeft hij goed gedaan, maar nu wil de bios dat ineens neit meer. het kan maanden goed lopen maar dan nog kan het zijn dat het niet 100% stabiel loopt, en dat is toch belangrijk anders mol je ondertussen je hardware, daarom kan het goed zijn dat je eerst dingen wel kon en nu niet meer, en dat bedoel ik dus in de weg van hogere clocks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.