Ajaco Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Zoals de titel al zegt img tool zegt bij mij ''Acces denied'' dan doe ik alleen lezen uit (bij de map en ik zorg ervoor dat dat bij alles gebeurt in die map) ik heb ook nog een screen met de tijden erop Zoals je ziet hij springt opeens weer op alleen lezen .. Alvast Bedankt. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Zoals de titel al zegt img tool zegt bij mij ''Acces denied'' dan doe ik alleen lezen uit (bij de map en ik zorg ervoor dat dat bij alles gebeurt in die map) ik heb ook nog een screen met de tijden eropZoals je ziet hij springt opeens weer op alleen lezen .. Alvast Bedankt. Volgens mij moet je dan eerst de IMG-Tool uitzetten voordat je 'alleen-lezen' uit kunt zetten. Reageren
Ajaco Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Nope .. werkt niet Maar bedankt voor de reactie Edit: En hij springt ook echt gelijk weer op alleen lezen, dus echt 1 seconde nadat ik het uit heb gezet, op toepassen etc. gaat ie gelijk weer aan .. Bewerkt: 9 maart 2009 door Ajaco Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Dat is normaal en levert geen problemen op. Althans, bij mij toch niet... Reageren
keessie Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 heb ik ook bij mappen maar niet bij gta3.img zelf probeer hem daar eens uit te zetten. grz Reageren
danny18 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Zoals de titel al zegt img tool zegt bij mij ''Acces denied'' dan doe ik alleen lezen uit (bij de map en ik zorg ervoor dat dat bij alles gebeurt in die map) ik heb ook nog een screen met de tijden eropZoals je ziet hij springt opeens weer op alleen lezen .. Verkleind: 64% van oorspronkelijke grootte [ 800 x 500 ] - Klik voor ware grootte Alvast Bedankt. Gewoon bij GTA3.img e GTA3.dir zelf de alleen lezen uitzetten. Ik had het zelfde probleem toen ik alleenlezen bij GTA3.img en GTA3.dir uitzette deed alles het gewoon en als dit niet werkt dan weet ik het ook niet meer. Reageren
Ajaco Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Gewoon bij GTA3.img e GTA3.dir zelf de alleen lezen uitzetten.Ik had het zelfde probleem toen ik alleenlezen bij GTA3.img en GTA3.dir uitzette deed alles het gewoon en als dit niet werkt dan weet ik het ook niet meer. gta3.img is al uit Alleen waar en wat is gta3.dir ? Reageren
danny18 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 gta3.img is al uit Alleen waar en wat is gta3.dir ? Hier is gta3.dir: Ik zelf persoonlik weet niet wat het inhoud, betekend of doet. Reageren
Ajaco Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 gta3.img is al uit Alleen waar en wat is gta3.dir ? Hier is gta3.dir: Ik zelf persoonlik weet niet wat het inhoud, betekend of doet. Hmm .. werkt niet echt maar bedankt maar het maakt toch niet veel uit als gta op mijn externe schijf staat ? Reageren
keessie Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Hmm .. werkt niet echt maar bedanktmaar het maakt toch niet veel uit als gta op mijn externe schijf staat ? voor modden niet maar voor fucties als camhack kan het soms nog wel eens uitmaken grz Reageren
Ajaco Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Maar waarom komt er dan bij mijn img tool ''acces denied'' te staan ? Reageren
keessie Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 geen verstand van vista maar sommige dingen moet je als administrator openen ofzo. grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.