Jump to content

nieuwe videokaart


GTA_MasterNL

Recommended Posts

Gegroet medeforummers,

Ik heb ff een vraag waar ik al een tijdje mee zit. Ik wil namelijk een nieuwe videokaart halen. Zelf zat ik eerst aan een GeForce 9600 GT te denken. Toen dacht ik, de videokaart die er nu inzit wordt bij GTA IV op low al 75 graden (GeForce 8600 GT 256 mb) dus een budgetkaart maakt het ook niet veel beter. Toen had ik een 9800 GTX+ 512mb in gedachte. Ondertussen heb ik een GTX 260 in gedachte. Ik heb nu ook een stuk meer te besteden. Momenteel zo'n 260 euro. Maar mn verjaardag komt er al weer bijna aan, dus als het egt moet wil ik nog wel wat wegleggen voor een betere, maar liever niet (een Logitech G19) heeft ook z'n prijs) :puh: Dus om een lang lulverhaal kort te maken, is een GTX 260 aan te raden?

Grz GTA_MasterNL.

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TaartJJ~!

    25

  • GTA_MasterNL

    25

  • Galiorix

    6

  • Limbolander

    6

Je zou misschien ook de ATi HD4870 in overweging kunnen nemen.

Deze kaart presteert ongeveer even als de GTX260, en binnen een maand of 2, zakt de prijs van deze kaart naar €150,- (Dit is al aangekondigd)

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou misschien ook de ATi HD4870 in overweging kunnen nemen.

Deze kaart presteert ongeveer even als de GTX260, en binnen een maand of 2, zakt de prijs van deze kaart naar €150,- (Dit is al aangekondigd)

Owk, dat komt mooi uit want dan koop ik hem tijdens mn verjaardag, maar dat betekent dat er een nieuwe ATI kaart aankomt. Welke als ik vragen mag?

Link to comment
Delen op andere websites

X2 betekend dat er 2GPU's in zitten, dus 2 grafische processoren.

Deze kaart is tevens de snelste videokaart van het moment.

Ik ga dan denk ik voor de HD 4870 1024 mb, die is momenteel 240 euro, wordt die ook in prijs verlaagd?

Link to comment
Delen op andere websites

X2 betekend dat er 2GPU's in zitten, dus 2 grafische processoren.

Deze kaart is tevens de snelste videokaart van het moment.

Ik ga dan denk ik voor de HD 4870 1024 mb, die is momenteel 240 euro, wordt die ook in prijs verlaagd?

Ik heb die kaart en ik moet echt zeggen ik ben er zeer tevreden over :Y

Link to comment
Delen op andere websites

X2 betekend dat er 2GPU's in zitten, dus 2 grafische processoren.

Deze kaart is tevens de snelste videokaart van het moment.

Ik ga dan denk ik voor de HD 4870 1024 mb, die is momenteel 240 euro, wordt die ook in prijs verlaagd?

Ik geloof het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat nou wel weer irritant is dat ik een nieuwe voeding erbij moet kopen (was ik toch al van plan). 500 watt wordt er aangeraden voor deze kaart. Is dat volgens jullie aan te raden?

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik heb nu al 3 maanden een GeForce 9600GT draaien op een 250W voeding zonder problemen (het is nog te zien hoelang hij dat nog volhoudt :7 )

Dan speel je geen games ermee, of geen games van deze tijd, want dan moest ie al uitgeklapt zijn bij piekjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...