GTA freakje Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Tenzij je zelf de rekeningen zou moeten betalen en het uitmaakt of je computer teveel of de juiste hoeveelheid stroom verbruikt, maakt het niks uit. Ik raad overigens Coolermaster aan voor voedingen, ze maken erg netjes opgebouwde voedingen, ze zijn erg efficiënt en komen goed uit de testen. Bedankt allemaal voor de hulp, maar er zit dus geen verschil tussen voedingen behalve dat de ene meer watt kan leveren dan een andere, am i right? Grz GTA_MasterNL Nee you aren't right. Als jouw moederbord ATX 4 en 24 polige voeding nodig heeft, moet je er wel voor zorgen dat je dezelfde voeding koopt. Anders heb je er niks aan en is dat weggegooit geld. Let hier dus goed op. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Tenzij je zelf de rekeningen zou moeten betalen en het uitmaakt of je computer teveel of de juiste hoeveelheid stroom verbruikt, maakt het niks uit. Ik raad overigens Coolermaster aan voor voedingen, ze maken erg netjes opgebouwde voedingen, ze zijn erg efficiënt en komen goed uit de testen. Bedankt allemaal voor de hulp, maar er zit dus geen verschil tussen voedingen behalve dat de ene meer watt kan leveren dan een andere, am i right? Grz GTA_MasterNL Nee you aren't right. Als jouw moederbord ATX 4 en 24 polige voeding nodig heeft, moet je er wel voor zorgen dat je dezelfde voeding koopt. Anders heb je er niks aan en is dat weggegooit geld. Let hier dus goed op. De meeste moederborden van nu kunnen overweg met de voedingen van nu Anders is er ook nog altijd rembours Reageren
GTA freakje Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Tenzij je zelf de rekeningen zou moeten betalen en het uitmaakt of je computer teveel of de juiste hoeveelheid stroom verbruikt, maakt het niks uit. Ik raad overigens Coolermaster aan voor voedingen, ze maken erg netjes opgebouwde voedingen, ze zijn erg efficiënt en komen goed uit de testen. Bedankt allemaal voor de hulp, maar er zit dus geen verschil tussen voedingen behalve dat de ene meer watt kan leveren dan een andere, am i right? Grz GTA_MasterNL Nee you aren't right. Als jouw moederbord ATX 4 en 24 polige voeding nodig heeft, moet je er wel voor zorgen dat je dezelfde voeding koopt. Anders heb je er niks aan en is dat weggegooit geld. Let hier dus goed op. De meeste moederborden van nu kunnen overweg met de voedingen van nu Anders is er ook nog altijd rembours Inderdaad Je kan de boel altijd terugsturen naar de winkel. Reageren
WarGamer599 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Gegroet medeforummers,Ik heb ff een vraag waar ik al een tijdje mee zit. Ik wil namelijk een nieuwe videokaart halen. Zelf zat ik eerst aan een GeForce 9600 GT te denken. Toen dacht ik, de videokaart die er nu inzit wordt bij GTA IV op low al 75 graden (GeForce 8600 GT 256 mb) dus een budgetkaart maakt het ook niet veel beter. Toen had ik een 9800 GTX+ 512mb in gedachte. Ondertussen heb ik een GTX 260 in gedachte. Ik heb nu ook een stuk meer te besteden. Momenteel zo'n 260 euro. Maar mn verjaardag komt er al weer bijna aan, dus als het egt moet wil ik nog wel wat wegleggen voor een betere, maar liever niet (een Logitech G19) heeft ook z'n prijs) Dus om een lang lulverhaal kort te maken, is een GTX 260 aan te raden? Grz GTA_MasterNL. Tja als geld een minder grote rol speelt en je wilt GTAIV egt op zn hoogst spelen dan kan je het beste de 208GTX of deze http://www.paradigit.nl/info.php?group=3&art=10019765 (dat is het beste van het beste, maar staat qua prijs niet in verhouding tot de kwaliteit). Je moet overigens niet vergeten dat de rest van j pc ook belangrijk is. Als je r een superkaart in stopt maar je Ram is te klein of je processor te traag dan is die kaart nutteloos. Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 De HD4870x2 is de beste kaart van het moment, de prijzen gaan mogelijk dalen met de introductie van de 4890, dus zou je hem ogedkoper kunnen krijgen dan voor de 500 euro dat hij nu kost. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 De HD4870x2 is de beste kaart van het moment, de prijzen gaan mogelijk dalen met de introductie van de 4890, dus zou je hem ogedkoper kunnen krijgen dan voor de 500 euro dat hij nu kost. Ding dong, fout. De GTX295 is de beste kaart van het moment. Maar de HD4870X2 heeft wel de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Reageren
RoL0 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 De HD4870x2 is de beste kaart van het moment, de prijzen gaan mogelijk dalen met de introductie van de 4890, dus zou je hem ogedkoper kunnen krijgen dan voor de 500 euro dat hij nu kost. Ding dong, fout. De GTX295 is de beste kaart van het moment. Maar de HD4870X2 heeft wel de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Alleen in SLI toch? (Tja, je moet het er voor over hebben om voor €1000,- aan GPU in je PC te drukken ) RoL0 Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Een GTX295 is net als de HD4870 X2 een dual CPU kaart, maar het verschil met de 4870 X2 is dat het niet 2 bestaande kaarten op elkaar zijn, maar een hele nieuwe kaart met een GPU gebakken met 55nm technologie. De GTX295 presteert een toch wel beter dan de X2: Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 de hd4870X2 WAS de winnaar van 2008 idd, nu is nvidia er al met betere, maar ati komt weer terug met de hd4890 zoals hierboven al werd gezegt. En crossfire/SLI is een afrader imo, die 20-40% prestatiewinst wat het geeft is het vaak niet waard, dan kun je beter een tijdje wachten en het nog ff doen met je huidige grafische kaart en als er dan weer een nieuwe serie koopt daar weer de high end versie van pakken. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Tenzij je zelf de rekeningen zou moeten betalen en het uitmaakt of je computer teveel of de juiste hoeveelheid stroom verbruikt, maakt het niks uit. Ik raad overigens Coolermaster aan voor voedingen, ze maken erg netjes opgebouwde voedingen, ze zijn erg efficiënt en komen goed uit de testen. Bedankt allemaal voor de hulp, maar er zit dus geen verschil tussen voedingen behalve dat de ene meer watt kan leveren dan een andere, am i right? Grz GTA_MasterNL Nee you aren't right. Als jouw moederbord ATX 4 en 24 polige voeding nodig heeft, moet je er wel voor zorgen dat je dezelfde voeding koopt. Anders heb je er niks aan en is dat weggegooit geld. Let hier dus goed op. Hoe kan ik zien wat compatibel is met mijn moederbord? zelf heb ik geen flauw idee wat voor voeding ik nu er in heb zitten (volgens mij een 350 watt ). Overigens heb ik een MSI MS-7502 moederbord met een Intel P31/P35 Chipset. Heb je hier wat aan? Grz GTA_MasterNL Bewerkt: 15 maart 2009 door GTA_MasterNL Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Tenzij je zelf de rekeningen zou moeten betalen en het uitmaakt of je computer teveel of de juiste hoeveelheid stroom verbruikt, maakt het niks uit. Ik raad overigens Coolermaster aan voor voedingen, ze maken erg netjes opgebouwde voedingen, ze zijn erg efficiënt en komen goed uit de testen. Bedankt allemaal voor de hulp, maar er zit dus geen verschil tussen voedingen behalve dat de ene meer watt kan leveren dan een andere, am i right? Grz GTA_MasterNL Nee you aren't right. Als jouw moederbord ATX 4 en 24 polige voeding nodig heeft, moet je er wel voor zorgen dat je dezelfde voeding koopt. Anders heb je er niks aan en is dat weggegooit geld. Let hier dus goed op. Hoe kan ik zien wat compatibel is met mijn moederbord? zelf heb ik geen flauw idee wat voor voeding ik nu er in heb zitten (volgens mij een 350 watt ). Overigens heb ik een MSI MS-7502 moederbord met een Intel P31/P35 Chipset. Heb je hier wat aan? Grz GTA_MasterNL Ga naar de site van de fabrikant en zoek daar het precieze nummer op van je moederbord, dan zie je daar vanzelf alle specificaties van je moederbord en de wel en niet's ervan. Reageren
ArticLight Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Of download CPU-Z en ga naar het tabblad 'Mainboard'. Dan zie je meteen welk moederbord je hebt, serienummer en al. CPU-Z download je op deze site door op versie 1.50 te klikken. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Of voor de mensen die graag hun PC open halen, er zit ook een stikkertje met het type op het moederbord zelf. Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Of download CPU-Z en ga naar het tabblad 'Mainboard'. Dan zie je meteen welk moederbord je hebt, serienummer en al. CPU-Z download je op deze site door op versie 1.50 te klikken. Hij gaf zelf al aan welk moederbord hij had, hij zocht alleen nog de specificaties ervan.. Reageren
ArticLight Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Of download CPU-Z en ga naar het tabblad 'Mainboard'. Dan zie je meteen welk moederbord je hebt, serienummer en al. CPU-Z download je op deze site door op versie 1.50 te klikken. Hij gaf zelf al aan welk moederbord hij had, hij zocht alleen nog de specificaties ervan.. Volgens jou zocht hij het 'precieze nummer'. Nou, met CPU-Z kan je het vinden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.