Jump to content

nieuwe videokaart


GTA_MasterNL

Recommended Posts

maddox, ik zie in bijna al jou antwoorden dingen terugkomen van wat je zelf in het bezit hebt, je kijkt totaal niet verder als je neus lang is etc, neem zelf ook de tijd om dingen op te zoeken en mensen goed advies te geven ipv alleen maar alles aan te prijzen wat je zelf hebt of een keer gehoord hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TaartJJ~!

    25

  • GTA_MasterNL

    25

  • Galiorix

    6

  • Limbolander

    6

Als je sterk wilt gamen en future-proof wil zijn kan je ook beter voor de nieuwe kaarten gaan hoor.

idd,je kan inderdaad wel een tijdje meegaan als je nu het nieuwste koopt.

maddox, ik zie in bijna al jou antwoorden dingen terugkomen van wat je zelf in het bezit hebt, je kijkt totaal niet verder als je neus lang is etc, neem zelf ook de tijd om dingen op te zoeken en mensen goed advies te geven ipv alleen maar alles aan te prijzen wat je zelf hebt of een keer gehoord hebt.

uche,

ik vertel inderdaad over mn eigen spullen, om aan te wijzen wat je misschien kan nemen. bijv: m'n videokaart kan nog de games van deze tijd spelen, maar zal over een jaar denk ik wel aan vervanging toe zijn. als je nu dan bijv een hd4870x2 koopt, kan je nog 2 jaar meegaan of meer.

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Bewerk- of Edit-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je sterk wilt gamen en future-proof wil zijn kan je ook beter voor de nieuwe kaarten gaan hoor.

idd,je kan inderdaad wel een tijdje meegaan als je nu het nieuwste koopt.

maddox, ik zie in bijna al jou antwoorden dingen terugkomen van wat je zelf in het bezit hebt, je kijkt totaal niet verder als je neus lang is etc, neem zelf ook de tijd om dingen op te zoeken en mensen goed advies te geven ipv alleen maar alles aan te prijzen wat je zelf hebt of een keer gehoord hebt.

uche,

ik vertel inderdaad over mn eigen spullen, om aan te wijzen wat je misschien kan nemen. bijv: m'n videokaart kan nog de games van deze tijd spelen, maar zal over een jaar denk ik wel aan vervanging toe zijn. als je nu dan bijv een hd4870x2 koopt, kan je nog 2 jaar meegaan of meer.

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Bewerk- of Edit-knop.<<<

Mijn videokaart kan ook zo ongeveer elke game aan (8600 GT), alleen dan wel op low/medium. Ik nogal best wel een graphics-freak dus ik heb hem liever op high :puh:

Grz GTA_MasterNL

Link to comment
Delen op andere websites

HD4850 comes no where near the GTX280.

HD4850 wordt vergeleken met de 9800GTX+

HD4870 met de GTX260

???? (Hoogstwaarschijnlijk de nieuwe HD4890) met de GTX280

HD4870X2 met de GTX295

Ik neem denk ik ook de HD 4870 of de GTX 260 daar ben ik nog niet helemaal over uit, maar ik denk de HD 4870 1024 mb.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja als je er een beetje theorie achter zoekt is het ook makkelijker he, nvidia maakt alleen grafische kaarten en chipsets voor moederborden ervoor, dus dat is hun enigste inkomsten. en dus moeten ze hun naam en prijs wel hoog houden, ATi daarintegen is gewoon een gedeelte van AMD, zij maken zoveel verschillende dingen en hebben dus genoeg verschillende inkomsten om hun prijzen lager te laten zijn omdat andere gedeeltes eventuele klappen dan toch op kunnen vangen. Al met al geeft ATi je dus meer waar voor je geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...