memo06 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 bij de missie clean gate way moet je eerst een auto stelen en daar na de depot van de baas brengen maar de eur van het depot gaat niet open en ik heb op het forum gelezen dat je naar een carwash moet gaan ben geweest en het lukt nog steeds niet kan iemand me helpen of een save file geven die daar al ietsjes verder is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 Als je de auto hebt gestolen, moet je hem naar Vlad's lockup brengen, maar Niko zegt dat de auto vies is in het telefoontje, waardoor je naar de carwash moet gaan en dan naar de lockup. Je kan ook naar de Pay 'n Spray gaan bij het park. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memo06 Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) ik krijg geen telefoontje dus ik ben geweest naar pay en spray en hij gaat nog steeds niet open kan ik iemand mies mijn save file geven en die het dan probeert om het voor me te halen? Bewerkt: 10 maart 2009 door memo06 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak_124 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Missie opnieuw doen werkt wel denk ik. Dus je dood laten gaan of je spel afsluiten en opnieuw opstarten/game opnieuw laden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Op welke console speel je trouwens? Op de PC zijn er met wat patches problemen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.