Jump to content

Als ik .ipl of .ide aanpas gaat het altijd fout


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik wou een paar objecten verwijderen in SFn.ipl en de SFn.ide, dat heb ik gedaan (dus netjes 1 regel verwijderen).

Alle coordinaten zijn nog intact en er zitten geen rare spatie of dergelijke tussen,

Ik ging ingame, en bij ongeveer 55% laden loopt mijn pc vast en en krijg ik deze error:

Exception At Address: 0x00405CA4

Registers:
EAX: 0x0000002F	EBX: 0x076FC9E4	ECX: 0x0022FFB0	EDX: 0x0EF0D184
ESI: 0x00000000	EDI: 0x0EF0C804	EBP: 0x00000938	ESP: 0x0022FC1C
EFLAGS: 0x00210206

Stack:
+0000: 0x0EF0D184   0x00000000   0x076FC9E4   0x008E48AC
+0010: 0x000062D6   0x0000002F   0x029785C8   0x0000003B
+0020: 0xC523BD02   0x450E9B13   0xC523A7B3   0x450E8965
+0030: 0x004060DF   0x0000002F   0x0EF0C800   0x00003800
+0040: 0x008E48AC   0x000062D6   0x00003800   0x0007B8B8
+0050: 0x076FC9E4   0x008E48AC   0x0040C9DF   0x0000002F
+0060: 0x0EF0C800   0x00003800   0x0007B8B8   0x000062D6
+0070: 0x00000098   0x008E4AF8   0x7C59A0A2   0x0EF0C800
+0080: 0x00003800   0x00000000   0x00000098   0x01596650
+0090: 0x00000009   0x01596620   0x0040E2CA   0x0EF0C800
+00A0: 0x000062D6   0x00000001   0x00000009   0x00000098
+00B0: 0x00003400   0x00000001   0x00000000   0x00000007
+00C0: 0x0040EAC8   0x00000001   0x00000100   0x0000000A
+00D0: 0x076FE6F0   0x004050E2   0x00000000   0x00000000
+00E0: 0x081D5D68   0x0000000A   0x008E2CB0   0x00824219
+00F0: 0x02760000   0x5F6E6673   0x65727473   0xFF006D61
+0100: 0x00000094   0x00000063   0x0770FCC8   0x0022FD18
+0110: 0x00824016   0x0022FFB0   0x00825EA4   0x00888048
+0120: 0xFFFFFFFF   0x0082421E   0x0082423B   0x00000094
+0130: 0x00824266   0x00000094   0x00000000   0x008211B7

SCM Op: 0x0, L: 0, Dump:
+0000: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+0010: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+0020: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+0030: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+0040: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+0050: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+0060: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+0070: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+0080: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+0090: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+00A0: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+00B0: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+00C0: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00
+00D0: 00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00   00 00 00 00

Game Version: US 1.0

Dit vind ik erg raar want als ik met ''GTA Map Viewer'' op die plaats ga kijken, zijn de objecten wel weg maar er is helemaal geen crash ofzo.

Weer alsjeblieft iemand hier raad mee?

---> Dit gaat over GTA San Andreas.

Bewerkt: door D-V-D-K
Geplaatst:

Met een foutcode kunnen we niets. Laat liever die ipl en ide zien, wat je daar aan verandert hebt. Dan kunnen we de mogenlijke fout eruit halen.

Geplaatst:
kijk ff bij de tuts van puma daar staat er wel wat over.

ik kan het zo snel niet vinden.

Ik kan geen tuts van hem vinden :S

  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Mag ik misschien weten welke bestanden je hebt verwijderd?

Edit: Oeps, ik zie nu pas dat ik per ongeluk gebumpt heb. Neem het me niet kwalijk a.u.b.

Bewerkt: door Apple-Mac
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb geen bestand verwijderd, maar sommige 'lijnen' in de ipl en ide, maar toch blijft hij steeds crashen :S

Bewerkt: door D-V-D-K
Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik bedoel welke lijnen je in de ipl/ide hebt verwijderd

Bewerkt: door Apple-Mac
Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat zijn er zo veel.... dat weet ik niet meer :S

Gewoon heel veel van die dingen zoals;

1984, test, 1245.054, 44845.4555, bla bla bla

en diezelfde dan ook in de ide

Bewerkt: door D-V-D-K
Geplaatst:

Kun je SFn.ipl en SFn.ide niet gewoon even uploaden zodat we kunnen kijken of je niet ergens een foutje hebt gemaakt? Dat is volgens mij heel wat makkelijker. Je kunt de bestanden ook tussen [ codebox ] tags zetten, maar dat wordt wel een erg lange lijst op die manier.

Geplaatst:

Oke, ik heb dus de orginele ide gelaten, want ik heb ontdenk dat de ide van sfn ook nodig is voor andere maps, dus ik heb alleen de .ipl aangepast, die heb ik doormiddel van MEd ge-edit, maar ik blijf steeds weer crashen tijdens het laden, zie bijlage!

SFn.rar

Geplaatst:
Hallo,

Ik wou een paar objecten verwijderen in SFn.ipl en de SFn.ide, dat heb ik gedaan (dus netjes 1 regel verwijderen).

Alle coordinaten zijn nog intact en er zitten geen rare spatie of dergelijke tussen,

I don't get it. Je zegt net zelf dat je een paar bestanden verwijderd hebt. Wat ik kan opmaken uit je IPL, is dat je sowieso de volgende bestanden mist:

9205, road04sfn, 0, -2482.171875, 2334.28125, 9.75, 0, 0, 0, 1, 192

9239, track01_SFN, 0, -2440.3125, 2492.632813, 10.984375, 0, 0, 0, 1, -1

9240, track02_SFN, 0, -2308.796875, 2421.398438, 5.5078125, 0, 0, 0, 1, -1

Het kunnen er meer zijn, maar dit heb ik eruit kunnen opmaken. En misschien is het ook gewoon handig dat je de orginele ipl/ide van iemand krijgt. Ik upload ze wel ff.

Download

Geplaatst: (bewerkt)

Oke bedankt, maar waarom moetten die bestanden dan blijven? want ik wou namelijk heel bayside weghalen dus daarom had ik sommige ipl lines verwijderd

Bewerkt: door D-V-D-K

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...