D-V-D-K Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Hallo, Ik wou een paar objecten verwijderen in SFn.ipl en de SFn.ide, dat heb ik gedaan (dus netjes 1 regel verwijderen). Alle coordinaten zijn nog intact en er zitten geen rare spatie of dergelijke tussen, Ik ging ingame, en bij ongeveer 55% laden loopt mijn pc vast en en krijg ik deze error: Exception At Address: 0x00405CA4 Registers: EAX: 0x0000002F EBX: 0x076FC9E4 ECX: 0x0022FFB0 EDX: 0x0EF0D184 ESI: 0x00000000 EDI: 0x0EF0C804 EBP: 0x00000938 ESP: 0x0022FC1C EFLAGS: 0x00210206 Stack: +0000: 0x0EF0D184 0x00000000 0x076FC9E4 0x008E48AC +0010: 0x000062D6 0x0000002F 0x029785C8 0x0000003B +0020: 0xC523BD02 0x450E9B13 0xC523A7B3 0x450E8965 +0030: 0x004060DF 0x0000002F 0x0EF0C800 0x00003800 +0040: 0x008E48AC 0x000062D6 0x00003800 0x0007B8B8 +0050: 0x076FC9E4 0x008E48AC 0x0040C9DF 0x0000002F +0060: 0x0EF0C800 0x00003800 0x0007B8B8 0x000062D6 +0070: 0x00000098 0x008E4AF8 0x7C59A0A2 0x0EF0C800 +0080: 0x00003800 0x00000000 0x00000098 0x01596650 +0090: 0x00000009 0x01596620 0x0040E2CA 0x0EF0C800 +00A0: 0x000062D6 0x00000001 0x00000009 0x00000098 +00B0: 0x00003400 0x00000001 0x00000000 0x00000007 +00C0: 0x0040EAC8 0x00000001 0x00000100 0x0000000A +00D0: 0x076FE6F0 0x004050E2 0x00000000 0x00000000 +00E0: 0x081D5D68 0x0000000A 0x008E2CB0 0x00824219 +00F0: 0x02760000 0x5F6E6673 0x65727473 0xFF006D61 +0100: 0x00000094 0x00000063 0x0770FCC8 0x0022FD18 +0110: 0x00824016 0x0022FFB0 0x00825EA4 0x00888048 +0120: 0xFFFFFFFF 0x0082421E 0x0082423B 0x00000094 +0130: 0x00824266 0x00000094 0x00000000 0x008211B7 SCM Op: 0x0, L: 0, Dump: +0000: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +0010: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +0030: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +0040: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +0050: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +0060: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +0070: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +0080: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +0090: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +00A0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +00B0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +00C0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 +00D0: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Game Version: US 1.0 Dit vind ik erg raar want als ik met ''GTA Map Viewer'' op die plaats ga kijken, zijn de objecten wel weg maar er is helemaal geen crash ofzo. Weer alsjeblieft iemand hier raad mee? ---> Dit gaat over GTA San Andreas. Bewerkt: 9 maart 2009 door D-V-D-K Reageren
Nickonly Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Met een foutcode kunnen we niets. Laat liever die ipl en ide zien, wat je daar aan verandert hebt. Dan kunnen we de mogenlijke fout eruit halen. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Download: http://rapidshare.com/files/207630944/Bayside_weg.rar.html In MapVieuwer werkt het wel, maar eenmaal ingame krijg ik crash Bewerkt: 10 maart 2009 door D-V-D-K Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Bump, alsjeblieft? iemand? het is voor een groot project. Reageren
graafschap.b Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 kijk ff bij de tuts van puma daar staat er wel wat over. ik kan het zo snel niet vinden. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 kijk ff bij de tuts van puma daar staat er wel wat over.ik kan het zo snel niet vinden. Ik kan geen tuts van hem vinden :S Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Mag ik misschien weten welke bestanden je hebt verwijderd? Edit: Oeps, ik zie nu pas dat ik per ongeluk gebumpt heb. Neem het me niet kwalijk a.u.b. Bewerkt: 1 april 2009 door Apple-Mac Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Ik heb geen bestand verwijderd, maar sommige 'lijnen' in de ipl en ide, maar toch blijft hij steeds crashen :S Bewerkt: 2 april 2009 door D-V-D-K Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Ja, ik bedoel welke lijnen je in de ipl/ide hebt verwijderd Bewerkt: 2 april 2009 door Apple-Mac Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) Ja, dat zijn er zo veel.... dat weet ik niet meer :S Gewoon heel veel van die dingen zoals; 1984, test, 1245.054, 44845.4555, bla bla bla en diezelfde dan ook in de ide Bewerkt: 3 april 2009 door D-V-D-K Reageren
K.O. Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Kun je SFn.ipl en SFn.ide niet gewoon even uploaden zodat we kunnen kijken of je niet ergens een foutje hebt gemaakt? Dat is volgens mij heel wat makkelijker. Je kunt de bestanden ook tussen [ codebox ] tags zetten, maar dat wordt wel een erg lange lijst op die manier. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Oke, ik heb dus de orginele ide gelaten, want ik heb ontdenk dat de ide van sfn ook nodig is voor andere maps, dus ik heb alleen de .ipl aangepast, die heb ik doormiddel van MEd ge-edit, maar ik blijf steeds weer crashen tijdens het laden, zie bijlage! SFn.rar Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Hallo,Ik wou een paar objecten verwijderen in SFn.ipl en de SFn.ide, dat heb ik gedaan (dus netjes 1 regel verwijderen). Alle coordinaten zijn nog intact en er zitten geen rare spatie of dergelijke tussen, I don't get it. Je zegt net zelf dat je een paar bestanden verwijderd hebt. Wat ik kan opmaken uit je IPL, is dat je sowieso de volgende bestanden mist: 9205, road04sfn, 0, -2482.171875, 2334.28125, 9.75, 0, 0, 0, 1, 192 9239, track01_SFN, 0, -2440.3125, 2492.632813, 10.984375, 0, 0, 0, 1, -1 9240, track02_SFN, 0, -2308.796875, 2421.398438, 5.5078125, 0, 0, 0, 1, -1 Het kunnen er meer zijn, maar dit heb ik eruit kunnen opmaken. En misschien is het ook gewoon handig dat je de orginele ipl/ide van iemand krijgt. Ik upload ze wel ff. Download Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Oke bedankt, maar waarom moetten die bestanden dan blijven? want ik wou namelijk heel bayside weghalen dus daarom had ik sommige ipl lines verwijderd Bewerkt: 4 april 2009 door D-V-D-K Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.