Jump to content

geen missies


redxaja

Recommended Posts

Ik rij nu al 2 uur door liberty city en krijg maar geen missies meer vlad is niet meer bereikbaar en ik heb zo onderhand ook alles al met Roman gedaan. Michelle ben ik mee naar huis geweest. Hoe kom ik nog aan missies?? ivan heb ik van het dak af gegooid en ook jermaine heb ik weg gebracht daarna heb ik geen missie meer gehad help :N

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer Vlad te bellen, of het nog meer geduld. Dat is het enigste advies wat ik heb. Ga anders wat zij-missies doen of saven in je huis. Daardoor gaat de tijd veel sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Volgens mij moet je de Random Characters nog halen. als je het al hebt gehaald dan kan ik je niet helpen.

Ik had ook even geen missies en toen had ik een random character gedaan en kreeg weer een missie.

succes ermee

Bewerkt: door Dutchy3010
Nutteloos plaatje verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk bij het missieoverzicht en zie welke missie je voor het laatst hebt gedaan. Het kan best zijn als daarna een missie van Roman komt, dat je Roman moet bellen.

Ook als je per ongeluk een verkeerde knop hebt ingedrukt en je bijvoorbeeld een telefoongesprek wegdrukt, kun je die persoon meestal even bellen zodat je hebt gesprek nog een keer hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je de Random Characters nog halen. als je het al hebt gehaald dan kan ik je niet helpen.

Ik had ook even geen missies en toen had ik een random character gedaan en kreeg weer een missie.

succes ermee

Volgensmij zijn die random characters niet essentieel voor de voortgang van de missies zelf hoor, want ik ben nu voorbij Vlad en bij mij kreeg ik gewoon missies...

@Topicstarter: Misschien is er al een missie gestart zonder dat je hebt opgelet? Kijk op je kaart of je geen R of V ziet of iets dergelijks, daar zijn dan missies.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Misschien is het handig om ons te vertellen wat de laatste missie is die je gedaan hebt (?)

- Weet je zeker dat er geen missie is op je radar? geen icoontje?

- Misschien heb je opgehangen toen iemand belde ( moet je meestal ff opnieuw wachten )

of moet jij iemand bellen? Zoals bijv. Vlad of Roman.

- Soms zit er een soort tussen stukje tussen missies dat je even missie-loos bent,

maar dan wordt je later door iemand gebeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij nu al 2 uur door liberty city en krijg maar geen missies meer vlad is niet meer bereikbaar en ik heb zo onderhand ook alles al met Roman gedaan. Michelle ben ik mee naar huis geweest (First Date). Hoe kom ik nog aan missies?? ivan heb ik van het dak af gegooid (Ivan The Not So Terrible) en ook jermaine heb ik weg gebracht (Easy Fare) daarna heb ik geen missie meer gehad help :N

Normaal zou je nu dus een missie van Roman (Jamaican Heat)[/font] moeten krijgen. Probeer Roman nog een keer te bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...