obrak Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Heey allemaal ik zie wel s op youtube dat je motors kunt pimpen maar hoe doen ze dat. heeft iemand een mod cheat of tip plaats dan alsjeblieft snel een alvast bedankt!!! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Laat eens een filmpje zien. Reageren
obrak Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=dPsuT_YJuEs en bij deze beginnen de motors bij de 44 seconde Bewerkt: 10 maart 2009 door obrak Reageren
Timske Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Wacht ik zoek hem even. Ik heb hem zelf ook gehad. > Gevonden Klik < Reageren
obrak Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) oke maar hoe instaleer je hem en hoe moet je daar dan motors mee pimpen en is dat dan hetzelfde dan op het eerste filmpje Bewerkt: 10 maart 2009 door obrak Reageren
graafschap.b Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) gast lees de readme daar staat alles in.... volgende keer eerst goed kijken voor je hulp vraagt Bewerkt: 10 maart 2009 door graafschap.b Reageren
graafschap.b Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 lees de READMY eens goed want daar staat alles in Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Heb je CLEO al? Hiermee kan je namelijk de mod toevoegen. Reageren
obrak Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Heb je CLEO al? Hiermee kan je namelijk de mod toevoegen. ja die heb ik al maar daN MOET IK EEN BESTANDJE WEG DOEN GENAAMD: CLEO.ASI WANT ANDERS CRACHT IE ALS IK GTA OP WIL STARTEN. kAN IEMAND ME DAAR MEE HELPEN!!! Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) Heb je CLEO al? Hiermee kan je namelijk de mod toevoegen. ja die heb ik al maar daN MOET IK EEN BESTANDJE WEG DOEN GENAAMD: CLEO.ASI WANT ANDERS CRACHT IE ALS IK GTA OP WIL STARTEN. kAN IEMAND ME DAAR MEE HELPEN!!! jouw toon bevalt me niet, doe gewoon even relaxt, verwijder de caps-lock en wees wat vriendelijker! thanks Bewerkt: 12 maart 2009 door Rickyboy30 Reageren
obrak Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) Heb je CLEO al? Hiermee kan je namelijk de mod toevoegen. ja die heb ik al maar daN MOET IK EEN BESTANDJE WEG DOEN GENAAMD: CLEO.ASI WANT ANDERS CRACHT IE ALS IK GTA OP WIL STARTEN. kAN IEMAND ME DAAR MEE HELPEN!!! jouw toon bevalt me niet, doe gewoon even relaxt, verwijder de caps-lock en wees wat vriendelijker! thanks sorry ik kwam er pas laat achter dat ie aan stond ( mijn pc zet die soms zo maar aan ) maar ik had het niet zo bedoeld... Bewerkt: 12 maart 2009 door obrak Reageren
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Heb je CLEO al? Hiermee kan je namelijk de mod toevoegen. ja die heb ik al maar daN MOET IK EEN BESTANDJE WEG DOEN GENAAMD: CLEO.ASI WANT ANDERS CRACHT IE ALS IK GTA OP WIL STARTEN. kAN IEMAND ME DAAR MEE HELPEN!!! jouw toon bevalt me niet, doe gewoon even relaxt, verwijder de caps-lock en wees wat vriendelijker! thanks sorry ik kwam er pas laat achter dat ie aan stond ( mijn pc zet die soms zo maar aan ) maar ik had het niet zo bedoeld... egt waar jonge ik word gek,!!!!! lees de readme ''supper,,modder'' in de readmy staat alles in jij was tog een ''egte modder'' een sukkel van 10 weet dat nog man Reageren
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Heb je CLEO al? Hiermee kan je namelijk de mod toevoegen. ja die heb ik al maar daN MOET IK EEN BESTANDJE WEG DOEN GENAAMD: CLEO.ASI WANT ANDERS CRACHT IE ALS IK GTA OP WIL STARTEN. kAN IEMAND ME DAAR MEE HELPEN!!! jouw toon bevalt me niet, doe gewoon even relaxt, verwijder de caps-lock en wees wat vriendelijker! thanks sorry ik kwam er pas laat achter dat ie aan stond ( mijn pc zet die soms zo maar aan ) maar ik had het niet zo bedoeld... egt waar jonge ik word gek,!!!!! lees de readme ''supper,,modder'' in de readmy staat alles in jij was tog een ''egte modder'' een sukkel van 10 weet dat nog man Reageren
obrak Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Heb je CLEO al? Hiermee kan je namelijk de mod toevoegen. ja die heb ik al maar daN MOET IK EEN BESTANDJE WEG DOEN GENAAMD: CLEO.ASI WANT ANDERS CRACHT IE ALS IK GTA OP WIL STARTEN. kAN IEMAND ME DAAR MEE HELPEN!!! jouw toon bevalt me niet, doe gewoon even relaxt, verwijder de caps-lock en wees wat vriendelijker! thanks sorry ik kwam er pas laat achter dat ie aan stond ( mijn pc zet die soms zo maar aan ) maar ik had het niet zo bedoeld... egt waar jonge ik word gek,!!!!! lees de readme ''supper,,modder'' in de readmy staat alles in jij was tog een ''egte modder'' een sukkel van 10 weet dat nog man ik wor nu van jou gek ik heb gezecht dat ikde read me heb gelezen en dat ik cleo3 geinstaleerd maar als ik cleo 3 heb geinstaleerd moet ik het bestandje cleo.asi weg doen anders chrast ie. en ja ik heb gezecht dat ik een echte modder was en dat klopt maar eclipse, remi-x en wauzie stellen toch ook wel eens vragen!!!! Reageren
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Heb je CLEO al? Hiermee kan je namelijk de mod toevoegen. ja die heb ik al maar daN MOET IK EEN BESTANDJE WEG DOEN GENAAMD: CLEO.ASI WANT ANDERS CRACHT IE ALS IK GTA OP WIL STARTEN. kAN IEMAND ME DAAR MEE HELPEN!!! jouw toon bevalt me niet, doe gewoon even relaxt, verwijder de caps-lock en wees wat vriendelijker! thanks sorry ik kwam er pas laat achter dat ie aan stond ( mijn pc zet die soms zo maar aan ) maar ik had het niet zo bedoeld... egt waar jonge ik word gek,!!!!! lees de readme ''supper,,modder'' in de readmy staat alles in jij was tog een ''egte modder'' een sukkel van 10 weet dat nog man ik wor nu van jou gek ik heb gezecht dat ikde read me heb gelezen en dat ik cleo3 geinstaleerd maar als ik cleo 3 heb geinstaleerd moet ik het bestandje cleo.asi weg doen anders chrast ie. en ja ik heb gezecht dat ik een echte modder was en dat klopt maar eclipse, remi-x en wauzie stellen toch ook wel eens vragen!!!! JE MOET CLEO.ASI juist niet weg doen. anders werkt cleo tog niet! kijk of je wel de goede versi hebt (v1.01) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.