SWYV Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 praat hier allemaal wat te maken heeft met "editors" voor gta 3 ik wil nu wel goed weten (zoals vb tutorials) van alle editors hoe ze precies moet werken, 1=> hoe zet ik auto's in gtả met IMG tool??? <_< want ik versta nooit iets van die editors hoor van IMG tool voor gtả en gta vc, vice city mod manager versta ik geen bal van :angry: edit nu weer iets dat ik echt niks versta van die IMG tool 1.3 als het dossier "Kuruma.dff" van de Zip dossiertussenvoegsels (met STRG+A) wat bedoelen ze daarmee met => dossiertussenvoegsels met strg+a) ?? wat is dat die dossiertussenvoegsels en strg?? :angry: diegene me geprobeerd te helpen => alvast bedankt he Reageren
Arjen Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Volgens mij is het een verkeerde ReadMe.. Misschien moet het Ctrl + A zijn. Download een andere mod en kijk wat voor readme daarbij zit. Reageren
SWYV Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 maar ik heb weer een vraag hoeveel auto's kun jij maximùaal vervangen met img tool 1.3 en dan gta vlot kun spelen??? :huh: Reageren
Arjen Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 maar ik heb weer een vraag hoeveel auto's kun jij maximùaal vervangen met img tool 1.3 en dan gta vlot kun spelen??? :huh: Dat ligt aan je systeemeisen. De meeste computers kunnen wel een paar auto's vervangen. De VCMM [Vice City Mod Manager] vereist wat meer opties. Je merkt vanzelf wel wanneer je GTA gaat schokken. Reageren
SWYV Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 (bewerkt) elke keer als ik 1autotje wil vervangen met img tool gelukt met archive rebuild en dan img tool sluiten en gta3 of gta vc starten en by het laden loopt die steeds vast, kan ik er iets aan doen? min pc => pentium 4 met hele superzwakke videokaart => sis 650_651_M650_740 en ik kan geen nieuwe videokaart aansluiten want geen poort voor videokaart edit=> MClaw bedankt voor jouwe steun he Bewerkt: 8 mei 2005 door sonny yoshi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.