iLoveGta Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 hey, ik heb driv3r nu al een tijdje en speel er bijna niet op en dat heeft een reden : -als je loopt,loop je zo opzij en dat vindt ik vervelend .ik heb gehoort van iemand hier dat je dat kunt instellen dat je opzij loopt of gewoon loopt zoals in meeste games . Nu is mijn vraag :hoe stel je dat in(als dit waar is dat je het kunt instellen zou ik er wel meer op spelen ja) grtzzzzz Reageren
jack456 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 hey,ik heb driv3r nu al een tijdje en speel er bijna niet op en dat heeft een reden : -als je loopt,loop je zo opzij en dat vindt ik vervelend .ik heb gehoort van iemand hier dat je dat kunt instellen dat je opzij loopt of gewoon loopt zoals in meeste games . Nu is mijn vraag :hoe stel je dat in(als dit waar is dat je het kunt instellen zou ik er wel meer op spelen ja) grtzzzzz mischien moet je op pauze klikken en dan klikken op spelinstellingen en dan kan je dat veraderen. Reageren
Trax Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 hey,ik heb driv3r nu al een tijdje en speel er bijna niet op en dat heeft een reden : -als je loopt,loop je zo opzij en dat vindt ik vervelend .ik heb gehoort van iemand hier dat je dat kunt instellen dat je opzij loopt of gewoon loopt zoals in meeste games . Nu is mijn vraag :hoe stel je dat in(als dit waar is dat je het kunt instellen zou ik er wel meer op spelen ja) grtzzzzz Die controle's zijn echt barslecht. Heb een x de demo gespeeld en gelijk weggeknalt. Je kan in het Hoofdmenu de controls veranderen. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Die controle's zijn echt barslecht Inderdaad snel wegduiken voor een paar gasten kan al helemaal niet snel, ik d8 een goede aankoop te hebben met driv3r maar na 2/3 keer gespeeld te hebben zakte de wanhoop tot mijn strot, deze game had nooit op de ps2 mogen verschijnen :bah: Reageren
KeukenDeur Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Die controle's zijn echt barslecht Inderdaad snel wegduiken voor een paar gasten kan al helemaal niet snel, ik d8 een goede aankoop te hebben met driv3r maar na 2/3 keer gespeeld te hebben zakte de wanhoop tot mijn strot, deze game had nooit op de ps2 mogen verschijnen :bah: mee eens ik heb em ook paar keer gespeeld en ik vond het zonde van mijn geld ik vind de schade aan de auto's wel lauw maar de achtergrondmuziek egt baggerslecht meer wat voor gamecube Reageren
iLoveGta Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 hey,ik heb driv3r nu al een tijdje en speel er bijna niet op en dat heeft een reden : -als je loopt,loop je zo opzij en dat vindt ik vervelend .ik heb gehoort van iemand hier dat je dat kunt instellen dat je opzij loopt of gewoon loopt zoals in meeste games . Nu is mijn vraag :hoe stel je dat in(als dit waar is dat je het kunt instellen zou ik er wel meer op spelen ja) grtzzzzz mischien moet je op pauze klikken en dan klikken op spelinstellingen en dan kan je dat veraderen. maar ik heb dat al geprobeerd maar zag niets (mss te snel gedaan), :o Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Ze hebben hem te vroeg uitgebracht, het spel heeft nog behoorlijk wat kinderziektes, de release datum was al een paar keer opgeschoven, maar voor mij hadden ze het nog wel verder moeten opschuiven. Ik heb het spel ook, maar ik speel het al heel lang niet meer. Er zat een kras op en daardoor loopt ie steeds vast verdorie, heb ik er veel geld aan uitgegeven kan ik er niks meer mee. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 meer wat voor gamecube onzinnig om dit te zegge als je bedenkt dat Nintendo meer topgames maakt dan Playstation en Xbox ontopic: ik vind driver een ontzettend slecht spel de graphics zijn redelijk maar de rest is al poep in een pot Reageren
Joost1991 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Geplaatst: 13 juni 2005 meer wat voor gamecube onzinnig om dit te zegge als je bedenkt dat Nintendo meer topgames maakt dan Playstation en Xbox ontopic: ik vind driver een ontzettend slecht spel de graphics zijn redelijk maar de rest is al poep in een pot Dat laatste ben ik geheel met je eens. San Andreas rulezz Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 meer wat voor gamecube onzinnig om dit te zegge als je bedenkt dat Nintendo meer topgames maakt dan Playstation en Xbox ontopic: ik vind driver een ontzettend slecht spel de graphics zijn redelijk maar de rest is al poep in een pot Dat laatste ben ik geheel met je eens. San Andreas rulezz Zo denk ik er ook precies over. Het enigste wat Driv3r beter heeft dan GTA. Zijn de voertuigen(alleen zijn het er niet zoveel als in GTA.) en de graphics. Voor de rest is er niks moois aan Driv3r. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 graphics beter? ach laat me niet lachen dat was een hoop koeienstront en de gameplay suckte nog ook, was oors. bedoeld voor ps1, dat zie je ook. echt een hoop kritiek hebben ze gekregen het enige lichtpuntje is warschijnlijk de missies die waren wel orgineel Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Die controle's zijn echt barslecht Inderdaad snel wegduiken voor een paar gasten kan al helemaal niet snel, ik d8 een goede aankoop te hebben met driv3r maar na 2/3 keer gespeeld te hebben zakte de wanhoop tot mijn strot, deze game had nooit op de ps2 mogen verschijnen :bah: mee eens ik heb em ook paar keer gespeeld en ik vond het zonde van mijn geld ik vind de schade aan de auto's wel lauw maar de achtergrondmuziek egt baggerslecht meer wat voor gamecube Ik heb hem ook gekocht die game is echt super slecht kan niets anders zeggen :ph34r: Reageren
Renne Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 ik ben echt teleurgesteld in deze game. Na 10 minuten spelen zag je al wat een slecht spel dit is. De grapics zijn eeen beetje beter dan Sa maar dat is ook alles! Reageren
Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Je moet het ook met de 2 analogsticks doen. Ik heb het Spel ook Driv3r. Ik moest het gewend raaken...Je raakt het echt gewend hoor! Als je het gewend bent dan is het een Topgame Bewerkt: 19 juni 2005 door GoKu Reageren
-R-R- Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Driv3r had nooit het dag licht mogen zien. Met de graphics is het oké, maar met de gameplay... Er zitten heel veel bugs in Driv3r. Om er een paar te noemen; je schiet ene agent dood en hij valt in het water, vervolgens drijft de agent 5 meter boven water. Als je de politie vaak afknalt, dan komt er geen nieuwe politie. Als je alleen al een wapen draagt en de politie komt in de buurt (laat staan dat ze het zien) dan gaan ze gelijk al op je af. Nee, Driv3r is een slechte game. Bovendien is het erg frustrerend. De PC versie is er ook niet beter op geworden... Als je het gewend bent dan is het een Topgame Heb jij überhaupt San Andreas al eens gespeeld? Ik respecteer je mening, maar als je Driv3r een top game vind dan klopt er iets niet. Wordt jij niet gek van de bugs? De grapics zijn eeen beetje beter dan Sa maar dat is ook alles! De graphics is véél beter dan San Andreas. Sommige dingen zijn beter gedaan in Driv3r, maar véél meer slechte dingen... onzinnig om dit te zegge als je bedenkt dat Nintendo meer topgames maakt dan Playstation en Xbox Dit slaat nergens op. :mellow: Iedereen vind een andere game genre beter dus dan kan je nooit zeggen dat je de GameCube het beste vind. Als je van party games houdt, dan ga je voor de GameCube. Voor PlayStation 2 voor RPG's en fight games. Xbox voor First Person Shooters en racers. Ik heb Driv3r 2 weken gehad en gelukkig waren ze nog zo vriendelijk bij Dixons om het te ruilen tegen Grand Theft Auto: Double Pack, wat mij stukken beter beviel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.