Jump to content

driv3r

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb jij überhaupt San Andreas al eens gespeeld? Ik respecteer je mening, maar als je Driv3r een top game vind dan klopt er iets niet. Wordt jij niet gek van de bugs?

haha, alsof gta san andreas zo goed is.

er zitten geheid minder fouten in als in driver maar ik kan me toch wel vaak zwaar frustreren aan gta SA, veel te snel uitgebracht als je het aan mij vraagt. <_<

Geplaatst:

Heb jij überhaupt San Andreas al eens gespeeld? Ik respecteer je mening, maar als je Driv3r een top game vind dan klopt er iets niet. Wordt jij niet gek van de bugs?

haha, alsof gta san andreas zo goed is.

er zitten geheid minder fouten in als in driver maar ik kan me toch wel vaak zwaar frustreren aan gta SA, veel te snel uitgebracht als je het aan mij vraagt. <_<

GTA San Andreas is echt wel veel beter dan Driv3r.

Soms heb ik ook wel eens van die dingen in SA dat ik me er aan erger maar niet zoveel als bij Driv3r.

Bij SA is dat gelukkig beperkt.

En zo snel is GTA SA toch niet uitgebracht. :huh:

Geplaatst:

+ punten Driv3r tbv. SA

- Omgevring / textures meer realistisch

- punten Driv3r tbv. SA

- Missies te veel trial & error (en auto's wijken niet af van het script)

- Niet de continuiteit uit SA (missies start je uit een menu, niet door ergens naar toe te rijden)

- Lopen is heel slecht uitgewerkt (Xbox)

Geplaatst:

als je op gamespot kijkt en dan bij driv3r op de pc kreeg hij volgens mij een 3,8, op de schaal van 10.

GTA is gewoon altijd beter geweest

• 2 maanden later...
Geplaatst:
hey,

ik heb driv3r nu al een tijdje en speel er bijna niet op en dat heeft een reden :

-als je loopt,loop je zo opzij en dat vindt ik vervelend .ik heb gehoort van iemand hier dat je dat kunt instellen dat je opzij loopt of gewoon loopt zoals in meeste games .

Nu is mijn vraag :hoe stel je dat in(als dit waar is dat je het kunt instellen zou ik er wel meer op spelen ja)

grtzzzzz :D

ik heb hem ook gekocht alleen ik vind het meer een game die je doet als je niks te doen hebt maar soms heeft driv3r ook goeie, spannende of grappige kanten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...