r.deroos Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Hoi Ik zwerf al even op t forum rond, en kijk of IV het zal doen. Dit blijkt zeker waar te zijn. Ik wil weten wat voor prestaties/kwaliteit ik kan verwachten (met patch 2, of zal ik 1 ook downloaden?). Ik heb nl.een HD tv, dus het oog mag wat De spec's zijn: AMD Phenom X3 8650 (Boxed, 3x2,3Ghz, 512KB, OPGA) DDR2 Kingston ValueRAM 4GB 800Mhz Club Ati radeon HD 3870 512mb Wat kan ik verwachten? Lage, medium of hoge kwaliteiten? Wel een beetje verdeeld, niet alleen res. hoog, maar draw distance bijv mag ook wel naar 40 a 50%. Dus, op welke kwaliteiten moet ik IV instellen wil die gewoon lopen. groeten Bewerkt: 10 maart 2009 door r.deroos Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Om een antwoord op jouw vraag je vinden kun je maar 1 ding doen: testen. Gewoon een beetje met de instellingen kloten, en je vind vanzelf een goede setting. Maar ik denk dat je het op medium wel kan spelen. Ik dacht, uit mijn hoofd, dat de Phenom x3 tot aanbevolen eisen behoord, al is de kloksnelheid niet bijster hoog. dus medium zal denk ik wel lukken. Je grafische kaart is ook wel O.K. Bewerkt: 10 maart 2009 door Sprunk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.