sander0008 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 waar kan ik GTA Garage Mod Manager downloade als het kan wil ik deze manager 1.0 als het kan alvast bedankt Reageren
hommelkip Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 waar kan ik GTA Garage Mod Manager downloade als het kan wil ik deze manager 1.0 als het kanalvast bedankt http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...d_Manager;55092 maar je kan het toch ook gewoon op google vinden Reageren
keessie Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 sommige mensen zijn een beetje lui of ze weten niet wat google is. klik hier voor www.google.nl je vult in wat je wilt zoeken en klikt op zoeken moeilijk he? grz Reageren
sander0008 Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 ik weet wel wat het is en hoe het werkt maar kon niet vinden!! daarom gebreukte ik dit grtz Reageren
sander0008 Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 een heel gek ding als ik het wil starten zegt hij tussen haakjes dus zo("gta3,exe","gta-vc.exe"or"gta_sa.exe") en de tekst is please follow instructions in "ggmm.txt"to install program first. en nog wat dingen help me pleas!!ben egt boos alles bij mij doet gek heb heel veel gedownloade maar bijna niks doet het an zegt dat ding dat je dff in txd moet veranderen helpppppppppppppp pleas ben kwaad grt sander Reageren
graafschap.b Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 een heel gek ding als ik het wil starten zegt hij tussen haakjes dus zo("gta3,exe","gta-vc.exe"or"gta_sa.exe")en de tekst is please follow instructions in "ggmm.txt"to install program first. en nog wat dingen help me pleas!!ben egt boos alles bij mij doet gek heb heel veel gedownloade maar bijna niks doet het an zegt dat ding dat je dff in txd moet veranderen helpppppppppppppp pleas ben kwaad grt sander een heel gek ding als ik het wil starten zegt hij tussen haakjes dus zo("gta3,exe","gta-vc.exe"or"gta_sa.exe") en de tekst is please follow instructions in "ggmm.txt"to install program first. :N :duh: heb je wel de orginele versi? Reageren
graafschap.b Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) een heel gek ding als ik het wil starten zegt hij tussen haakjes dus zo("gta3,exe","gta-vc.exe"or"gta_sa.exe")en de tekst is please follow instructions in "ggmm.txt"to install program first. en nog wat dingen help me pleas!!ben egt boos alles bij mij doet gek heb heel veel gedownloade maar bijna niks doet het an zegt dat ding dat je dff in txd moet veranderen helpppppppppppppp pleas ben kwaad grt sander een heel gek ding als ik het wil starten zegt hij tussen haakjes dus zo("gta3,exe","gta-vc.exe"or"gta_sa.exe") en de tekst is please follow instructions in "ggmm.txt"to install program first. :N :duh: heb je wel de orginele versi? ik heb het ook ge downloed maar het werkt NIET heb het zelfde probleem. sander het ligt dus niet aan jou ik weet het verder ook niet mischien nog ff googlen EDIT: lees de error een GOED dan zie je wat je moet doen.----- zet die 3 dingen in je san andreas map. ps:bij mij werkt niet volgende error ''unable to access game files, some program is keeping the files open so they are not availible to GGMM. GGMM cannot read gta data, the program will now close." appart-ik denk dat het aan het programma ligt-kan ook komen door mij hoor om dat ik gta aan heb staan:Y EDIT: alweer ja. hij werkt goed maar je kan het niet starten als je gta aan hebt staan Bewerkt: 10 maart 2009 door graafschap.b Reageren
sander0008 Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 wat bedoel je met dit ?? EDIT: lees de error een GOED dan zie je wat je moet doen.----- zet die 3 dingen in je san andreas map. welke map en wil je het alsjeblieft goed uitleggen snap er geen snars van sander Reageren
graafschap.b Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 wat bedoel je met dit ??EDIT: lees de error een GOED dan zie je wat je moet doen.----- zet die 3 dingen in je san andreas map. welke map en wil je het alsjeblieft goed uitleggen snap er geen snars van sander zet all die rotzooi :$ in je gta san andreas map en dan doet hij het zorg dat je gta uit staat! Reageren
sander0008 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 hij doet het nog steeds niet hij zegt deze keer pleas follow instrucions in ggmm.txt to install program first to install ggmm put ggmm.exe gtanerface.dll and ggmm.txt into exact same folder were your grand theft auto exectable(gta.3.exe,"gta-vc.exe"or gta_sa.exe)is.en als ik verder klik zegt hij dit deze toepassing kan niet worden gestart omdat gainterface.dll niet kan worden gevonden.het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen kan iemand me dit uitleggen en zeggen hoe ik dit moet aan pakken ?? alvast bedankt sander Reageren
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 hij doet het nog steeds niet hij zegt deze keerpleas follow instrucions in ggmm.txt to install program first to install ggmm put ggmm.exe gtanerface.dll and ggmm.txt into exact same folder were your grand theft auto exectable(gta.3.exe,"gta-vc.exe"or gta_sa.exe)is.en als ik verder klik zegt hij dit deze toepassing kan niet worden gestart omdat gainterface.dll niet kan worden gevonden.het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen kan iemand me dit uitleggen en zeggen hoe ik dit moet aan pakken ?? alvast bedankt sander er staat in de error dat je dit in de gta map moet zetten '' gmm.exe----gtanerface.dll----ggmm.txt''..... dus gewoon die dingen in je san andreas map zetten. en ddan doet hij het (als je gta UIThebt staan) en geen dank ik help je graag Reageren
sander0008 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 hij doet het nog steeds niet hij zegt deze keerpleas follow instrucions in ggmm.txt to install program first to install ggmm put ggmm.exe gtanerface.dll and ggmm.txt into exact same folder were your grand theft auto exectable(gta.3.exe,"gta-vc.exe"or gta_sa.exe)is.en als ik verder klik zegt hij dit deze toepassing kan niet worden gestart omdat gainterface.dll niet kan worden gevonden.het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen kan iemand me dit uitleggen en zeggen hoe ik dit moet aan pakken ?? alvast bedankt sander er staat in de error dat je dit in de gta map moet zetten '' gmm.exe----gtanerface.dll----ggmm.txt''..... dus gewoon die dingen in je san andreas map zetten. en ddan doet hij het (als je gta UIThebt staan) en geen dank ik help je graag hij staat in me gta map hahah dus ehm Reageren
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 hij doet het nog steeds niet hij zegt deze keerpleas follow instrucions in ggmm.txt to install program first to install ggmm put ggmm.exe gtanerface.dll and ggmm.txt into exact same folder were your grand theft auto exectable(gta.3.exe,"gta-vc.exe"or gta_sa.exe)is.en als ik verder klik zegt hij dit deze toepassing kan niet worden gestart omdat gainterface.dll niet kan worden gevonden.het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen kan iemand me dit uitleggen en zeggen hoe ik dit moet aan pakken ?? alvast bedankt sander er staat in de error dat je dit in de gta map moet zetten '' gmm.exe----gtanerface.dll----ggmm.txt''..... dus gewoon die dingen in je san andreas map zetten. en ddan doet hij het (als je gta UIThebt staan) en geen dank ik help je graag hij staat in me gta map hahah dus ehm heb je alle 3 de bestanden er in staan? zo ja en hij werkt niet dan weet ik het ook niet meer. want bij mij lukt het wel Reageren
sander0008 Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ehhh hoe start je hem op want ehhh hij doet het nog steeds niet en ik kan heel veel mods niet installeren vanwegen een enof andere dff in txd veranderen?? help sander Reageren
graafschap.b Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ehhh hoe start je hem op want ehhh hij doet het nog steeds nieten ik kan heel veel mods niet installeren vanwegen een enof andere dff in txd veranderen?? help sander .dff/.txd installeeren staat hier http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42234 ik hoop dat je er wat aan hebt. maar het is niet moeilijk je leert het in 10mins Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.