2fast{0} Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik heb mijn Playstation 3 mee gebracht voor een weekendje naar familie. Maar nu ik hem weer terug heb en hem installeer op de TV dan doet hij het niet. Hij staat gewoon ingesteld op HDMI maar de TV geeft alleen een leeg scherm aan met de opmerking 'Niet ondersteund' terwijl hij het ervoor wel gewoon deed en ook bij me familie deed hij het. Ik heb al genoeg dingen geprobeerd maar ik kom er gewoon niet meer uit. Iemand die iets beters weet? Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 je moet de knop aan de voorkant iets van 5 seconden inhouden totdat je een piep hoort. dan is het weer in hdmi formaat volgens mij. probeer het maar even. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 je moet de knop aan de voorkant iets van 5 seconden inhouden totdat je een piep hoort. dan is het weer in hdmi formaat volgens mij. probeer het maar even. De aan/uit knop? Reageren
Rullez Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Zet je PS3 op standy en druk dan op het knopje op je ps3 om hem aan te zetten. Houd deze ingedrukt tot dat je een dubbel piep hoor. Dan is als het goed is je hele console gereset. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Top, hij doet weer. Reageren
wupie Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Zet je PS3 op standy en druk dan op het knopje op je ps3 om hem aan te zetten. Houd deze ingedrukt tot dat je een dubbel piep hoor. Dan is als het goed is je hele console gereset. ben je dan alle bestanden kwijt Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Zet je PS3 op standy en druk dan op het knopje op je ps3 om hem aan te zetten. Houd deze ingedrukt tot dat je een dubbel piep hoor. Dan is als het goed is je hele console gereset. ben je dan alle bestanden kwijt Je bent niet alle bestanden kwijt, als je zo de console reset Reageren
Rullez Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Als jij je console reset dan zet hij gewoon al je instellingen weer op standaard. Er zal tijdens dit proces niks verwijderd worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.