Jeffrey S Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Waar kun je GTA1 en GTA London 1969 nog in de winkel kopen?
X-Zero Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 even kijken waar je ze kan kopen freerecord shop bart smit intertoys e-bay marktplaats *kan zijn dat het niet is
Lantyz Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 In de winkel kom je GTA London alleen nog maar tegen wanneer je veel mazzel hebt... Mocht je zo'n dag hebben; probeer dan die bakken vol met oude aftandse software die ze bij sommige winkels hebben.
BeatboxGamer Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Vaak moet je vragen aan vrienden of zo die hem hebben en hem kwijt willen. Of je moet geluk hebben op de rommelmarkt. ook met die used spellen dingen bij FRS wil hij er nog af en toe tussenstaan. Maar ik je geef je weinig kans.
Jeffrey S Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 In de winkel kom je GTA London alleen nog maar tegen wanneer je veel mazzel hebt... Mocht je zo'n dag hebben; probeer dan die bakken vol met oude aftandse software die ze bij sommige winkels hebben. Daar vind je meestal alleen GTA 2 tussen, of GTA 1 , geen Londen... Maar dan maar die GTA Londen Mission Pack 1, is toch hetzelfde maar da met extra's ???
Lantyz Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Nee, het is volledig hetzelfde. GTA London is een uitbreiding en heet voluit Grand Theft Auto Mission Pack #1: London 1969. Er is nog een uitbreiding (GTA London 1961), maar die kun je via de website gratis downloaden.
Trax Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Koop gewoon de Collectors Edition. Heb ik ook, was een half jaar geleden €10,-- Inhoud: Grand Theft Auto, Grand Theft Auto London, Grand Theft Auto II
Esther Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Probeer het eens op de zwarte markt in Beverwijk, daar hebben ze een computer software gedeelte en de meest oudste spellen kun je daar kopen. Ik weet zeker dat je daar Gta Londen kan kopen
Jeffrey S Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Mwah, al die moeite voor zo'n oud spel, dan bestel ik hem wel bij bol Koop gewoon de Collectors Edition. Heb ik ook, was een half jaar geleden €10,-- Inhoud: Grand Theft Auto, Grand Theft Auto London, Grand Theft Auto II 1 en 2 heb ik al los, dat zal dus geldverspilling zijn. (zijn dat ze trouwens alle 3 op 1 cd?)
'Viper' Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Ik heb GTA London op zo'n Twilight ding maar dat spel wil je echt niet hebben hoor.Geloof me maar.Maar dat komt natuurlijk ook omdat het spel zo oud is hé?
Timotees Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 het kan toch nog best leuk zijn??? maar ik zag hem laats nog bij ons in e-plaza, in die bakken met van die afgeprijsde spellen
Jeffrey S Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 IK koop hem eingelijk alleen omdat ik de hele GTA serie compleet wil hebben, ik speel hem denk ik 1 of 2 keer om te kijken wat het is
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 denk niet dat het nog verkocht word gta 1 is gratis te downloaden op de rockstar site
MrKooKie Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Ik heb Grand Theft Auto, Grand Theft Auto London, en GTA2 gewoon uit de budgetbak van de Intertoys. Kijk ander ook even op Marktplaats.nl daar verkopen ze hem mischien 2e hands maar is de kans dat je hem tegenkomt groter!
johndeere Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik heb gta london(pc) en gta(pc) gisteren gekocht bij de mediamarkt gekocht in van die bakken met allerlei spellen voor 4 euro per stuk
Recommended Posts