VforV Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb ze ook hoor (op cd). Misschien zitten er extras in dat classics pack. (gta2 is een copie, gta1 en london zijn zo van die Sold-out software en dat vind ik irritant)
ViceAgent Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Hoi VforV, kleine bump. Ik ben even voor je opzoek gegaan naar de Classic pack en heb die tot nu toe echter nog niet gevonden, wel heb ik op een internetwinkel hetvolgende gevonden: Klik Hier Titel: Grand theft Auto en Grand Theft Auto London double pack. Prijs: 7,99 € Console: PC Op Ebay heb ik de volgende advertentie gevonden, dit is volgens mij precies wat je bedoelt: Klik Snel zijn want hij geldt nog maar voor 11 uur, het is eveneens een internet winkel helaas. Dit is wellicht niet precies wat je zoekt maar het is wel een Classic Pack. Het is helaas wel via een internet-winkel wat ik zelf soms ook wat lastig vind. In een gewone winkel zal het waarschijnlijk heel lang zoeken zijn..
VforV Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Hoi VforV, kleine bump.Ik ben even voor je opzoek gegaan naar de Classic pack en heb die tot nu toe echter nog niet gevonden, wel heb ik op een internetwinkel hetvolgende gevonden: Klik Hier Titel: Grand theft Auto en Grand Theft Auto London double pack. Prijs: 7,99 € Console: PC Jah, het is die die ik thuis liggen heb, van "Sold-Out" . Op Ebay heb ik de volgende advertentie gevonden, dit is volgens mij precies wat je bedoelt:Klik Snel zijn want hij geldt nog maar voor 11 uur, het is eveneens een internet winkel helaas. Dit is wellicht niet precies wat je zoekt maar het is wel een Classic Pack. Het is helaas wel via een internet-winkel wat ik zelf soms ook wat lastig vind. In een gewone winkel zal het waarschijnlijk heel lang zoeken zijn.. Ja, het is die Classics pack die ik bedoelde maar ik zie het inderdaad ook niet echt zitten om iets via internet te kopen van iemand uit Florida. Er staat ook Ships to: United States dus waarschijnlijk niet naar Europa. Toch bedankt voor de moeite die je gedaan hebt. Bewerkt: 25 februari 2006 door VforV
brbgtaplayer Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 stom, je kan gta london en gtaII gratis downloaden op de rockstar site . Voor de zoveelste maal: GTA London 1969 is niet te downloaden op Rockstar Classics. BUMP: nee, iedereen heeft het erover dat dat kan maar ik zie hem daar niet! ik heb op bol.com gta1+gtalondon pack bestelt. helaas is de levertijd 2-3 weken, nog ff w8en dus!
DenkaanHenk Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ik heb hem ook besteld op Bol.com ( GTA 1 + GTA Londen Pack voor € 9.99 ) Bij mij is de levertijd 2-3 werkdagen.
PIERRO P Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 He bedankt voor de tip!!! Ik dacht dat GTA londen niet meer te koop was. Maar ik heb hem nu besteld op Bol.com als het goed is heb ik straks alle GTA`s tot nu toe behalve GTA Advance
Fallen Angel Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Grand Theft Auto Mission Pack #1: London 1969 is niet te downloaden. Maar Grand Theft Auto Mission Pack #2: London 1961 is wel gratis te downloaden en bestaat ook niet op CD. Je kan hem hier downloaden: http://www.rockstargames.com/gtalondon (GTA: London 1969 website. Achter de knipperende knop 'Free' vind je de gratis GTA: London 1961 download). De download is nog niet eens 7 MB groot, dus gaat lekker snel. Ik heb GTA: London 1969 al jaren en heb dat ook pas recent ontdenkt. Let wel, je hebt GTA: London 1969 nodig en dan natuurlijk ook GTA 1 (de versie op cd, als je de download hebt en dan GTA: London 1969 installleerd, werkt deze niet). GTA: London 1961 heeft maar 1 level, maar het bevat wel de moeilijkste missies ooit bij top-down GTA. Het heeft ook een hoop nieuwe voertuigen, want veel voertuigen van 1969 bestonden toen nog niet. En er zit ook een multi-player map van Manchester bij. Deze 2de missie pack is een uitgekomen als een gratis te downloaden extraatje voor de fans die GTA: London 1969 gekocht hadden en omdat er kritiek was dat de add-on te makkelijk was is deze supermoeilijk gemaakt. Enjoy!
Groot-Duimpje Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 even een kort vraagje over GTA I Kan je hem nog kopen of is ie helemaal uit de winkel ? bedankt G-D
kristof01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) even een kort vraagje over GTA IKan je hem nog kopen of is ie helemaal uit de winkel ? bedankt G-D Je kunt hem gratis en legaal downloaden op de website van Rockstar . Klikje Bewerkt: 2 mei 2007 door kristof01
gta_rulez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Nee, als je hem voor de PS1 wilt hebben moet je even op Marktplaats kijken. Hij is bijna niet meer in de winkel te krijgen. (en downloaden kan niet voor de playstation) Bewerkt: 3 mei 2007 door gta_rulez
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 je zegt hij is BIJNA niet meer te krijgen maar is ie dat dus nog wel ?
gta_rulez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Misschien als je geluk hebt ergens in een bak met tweedehands spellen. Maar ik zou er niet op rekenen.
iamyourghost Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Misschien als je geluk hebt ergens in een bak met tweedehands spellen. Maar ik zou er niet op rekenen. ik zocht er ook naar maar nee nergens gevonden dus gewoon gedouwnload
gta_rulez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Misschien als je geluk hebt ergens in een bak met tweedehands spellen. Maar ik zou er niet op rekenen. ik zocht er ook naar maar nee nergens gevonden dus gewoon gedouwnload Ja, maar Groot-Duimpje zoekt hem voor de Playstation. En die kan je dus niet downloaden.
Recommended Posts