Jump to content

Erg Realistisch eigenlijk

Mesprit

Recommended Posts

Ik zag eens dat een ped aan het bellen was, waarschijnlijk met een taxibedrijf ofzo, en hij hing op, en even later stopte er ook een taxi voor zijn neus. Ik heb nog vaker gezocht of ik het nog eens kon zien, maar ik heb het in totaal maar 1 keer meegemaakt.

Delen op andere websites

Ik heb Gta IV nog niet zo lang, maar het is idd erg realistisch, maar gaan die 'peds' (waarom heet dat eigenlijk zo?) ook met hun auto achter je aan? Of op je auto slaan? Dat was bij Gta San andreas echt standaard dat ze er op in gingen rammen, eigenlijk ook helemaal niet realistisch ^^

Delen op andere websites

Ik heb Gta IV nog niet zo lang, maar het is idd erg realistisch, maar gaan die 'peds' (waarom heet dat eigenlijk zo?) ook met hun auto achter je aan? Of op je auto slaan? Dat was bij Gta San andreas echt standaard dat ze er op in gingen rammen, eigenlijk ook helemaal niet realistisch ^^

Nee, de peds kunnen natuurlijk wel terug vechten en daar blijft het ook bij. Ze komen niet achter je aan maar sleuren je enkel uit een voertuig om vervolgens met je te kunnen vechten. :puh:

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Delen op andere websites

die 'peds' (waarom heet dat eigenlijk zo?)

'peds' is een afkorting voor 'pedestrians', wat Engels is voor voetgangers ;)

Bewerkt: door Platypus
Delen op andere websites

Nou ik heb wel eens een keer gehad dat ik de politie achter me aan had en ik reed in een gang-gebied.

dus wat zie ik :? Komen er zo'n rood-goude cavalcade en zo'n rood-goude primo achter me aan

ik vond het wel grappig alleen ze gaven het wel snel op.

Meschien omdat ik die gang-cavalcade perongeluk ramde in de achtervolging.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Delen op andere websites

Nee, de peds kunnen natuurlijk wel terug vechten en daar blijft het ook bij. Ze komen niet achter je aan maar sleuren je enkel uit een voertuig om vervolgens met je te kunnen vechten. :puh:

Dat is niet waar.

Ik heb vaak zat gehad dat ze me uit de auto trekken en er weer vandoor gaan met hun auto :puh:

Delen op andere websites

Dat is niet waar.

Ik heb vaak zat gehad dat ze me uit de auto trekken en er weer vandoor gaan met hun auto :puh:

ook realistisch vind ik de politie,

op de snelweg staan ze soms te controleren en houden ze zelfs mensen aan!

ik heb ook 2x gehad dat ik bij Time square reed en toen zag ik dat er een politiewagen oppeens voor iemand stopte en die aan de kant zetten. toen deed die gozer van die auto ze achterbak open en ging de politie die onderzoeken! :dans: kijk dat is nou vakmanschap :N

Delen op andere websites

Dat is niet waar.

ook realistisch vind ik de politie,

op de snelweg staan ze soms te controleren en houden ze zelfs mensen aan!

ik heb ook 2x gehad dat ik bij Time square reed en toen zag ik dat er een politiewagen oppeens voor iemand stopte en die aan de kant zetten. toen deed die gozer van die auto ze achterbak open en ging de politie die onderzoeken! :dans: kijk dat is nou vakmanschap :N

als je in de tunnel rijdt (van 2e naar 3e eiland) zie je aan het einde aan je linker kant zoon huisje staan met een agent die ook gewoon mensen aan houdt en auto's controleert en als je over de Borough bridge rijdt staat er ook politie aan de kant van de weg die mensen aan houd

Delen op andere websites

als je in de tunnel rijdt (van 2e naar 3e eiland) zie je aan het einde aan je linker kant zoon huisje staan met een agent die ook gewoon mensen aan houdt en auto's controleert en als je over de Borough bridge rijdt staat er ook politie aan de kant van de weg die mensen aan houd

Idd was me ookal op gevallen, ze kijken bij die auto's ook in de kofferbak. Alleen jammer dat ze dat niet bij 'Nico' doen, had wel is geprobeerd om naast zo'n agent te staan maar dan doet hij niks.

Delen op andere websites

Wat ook best realistisch is:

Ik was de Most Wanted lijst aan het afwerken, dus ik rijdt naar de plaats delict toe, en de criminelen schieten op me zoals gewoonlijk. Maar dan komt er een Police Cruiser voorbij gereden, en die hoorde de schoten. Dus toen kwam de Cruiser ook even helpen. Ik schoot niet meer, anders begon de politie ook op mij te schieten en ik wachtte af. Toen kwam er nog meer politie aan, waarschijnlijk hadden ze een backup opgeroepen.

Delen op andere websites

• 4 weken later...

ja hij ziet er echt realistisch uit laatst zat met honkbal knuppel op ee auto te rammen zie ik iemand politie bellen ik dacht dat doe je niet en ik pakte dus me m4 en prettige nacht verder

Delen op andere websites

ja hij ziet er echt realistisch uit laatst zat met honkbal knuppel op ee auto te rammen zie ik iemand politie bellen ik dacht dat doe je niet en ik pakte dus me m4 en prettige nacht verder

Enorm nuttige bijdrage aan dit topic. Jou zien we binnen enkele jaren wel in het nieuws, vermoed ik.

Delen op andere websites

Sanvice, mag ik voor de tweede keer vragen op te houden met het bumpen van vele topics. Je haalt namelijk vele topics naar boven die al een tijdje oud zijn zonder er een nuttige bijdrage aan te leveren.

@ wearenotreal: het is ook niet jouw taak om hem erop te wijzen dat hij dit topic bumpt zonder reden, dat kan je in het vervolg overlaten aan de moderators.

Om meer nutteloze reacties te voorkomen krijgt dit topic een slotje.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...