The Hulk Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Type: Signature. Stijl: Chinees/Triads. Grootte: Maximaal 500x150. Afbeelding: Een afbeelding mag. Tekst: Geen. Rand: Een 1px rand. (In welke kleur maakt niet uit als het maar bij de sig past) Kleuren: Maakt niet uit als het maar realistisch blijft. Render (optioneel): Een render mag. Extra (optioneel): Ik zou er erg graag Triads in willen zien. Dus net als mijn sig op dit moment Triads Art uit GTA zoals: Wu Zi Mu of GTA CW Art enz... Ik hoop dat er iets moois van word gemaakt en dat het lekker Triads/Chinees is. Ik heet natuurlijk niet voor Niets: Triads Bewerkt: 10 maart 2009 door Triads Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Vind je 1 van deze 2 sigs mooi? Zoja, dan zet ik er je naam onder, ik ben bereid om eventuele aanpassingen te doen. Bewerkt: 11 maart 2009 door MegaPilot Reageren
The Hulk Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Het ziet er niet verkeerd uit maar de render is niet ingeblend en ik vind het niet meer originele Art ik wil namelijk dat het plaatje/render in de originele staat blijft net als het plaatje dat ik nu heb. Maar toch bedankt dat je wat hebt geprobeerd Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Hij is wel ingeblend...En als je echt wilt dat het plaatje zo blijft, plak dan een plaatje evengroot als je sig en je hebt een sig... Zonder effecten enzo is dat het beste wat je kan doen. Reageren
The Hulk Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Nee er mogen wel effecten inzitten maar ik bedoel dat het wel allemaal bij elkaar moet passen dus bijvoorbeeld dan Chinatown op de achtergrond ofzo... Maar als er nog meer mensen zijn die iets willen maken alvast bedankt! Reageren
The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) Oke niemand hoeft meer een sig te maken maar zouden jullie wel deze plaatjes even willen renderen en per PB naar me opsturen: Bij dit plaatje de drie Chinezen in 1x gerenderd en de agent apart gerenderd. Dus als er iemand is die deze plaatjes even mooi wil renderen ben ik erg blij. Alvast Bedankt! Bewerkt: 12 maart 2009 door Triads Reageren
.NightFlower Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik wil ze wel renderen ^^ Als ik klaar ben stuur ik ze via pb. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Zou u zo vriendelijk zijn om ze ook naar mij te sturen? :$ Het is een moeilijke tijd om CW-renders te vinden. Alvast bedankt. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Zou u zo vriendelijk zijn om ze ook naar mij te sturen? :$ Het is een moeilijke tijd om CW-renders te vinden. Alvast bedankt. Is goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.