Jump to content

Triads Sig Aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Signature.

Stijl: Chinees/Triads.

Grootte: Maximaal 500x150.

Afbeelding: Een afbeelding mag.

Tekst: Geen.

Rand: Een 1px rand. (In welke kleur maakt niet uit als het maar bij de sig past)

Kleuren: Maakt niet uit als het maar realistisch blijft.

Render (optioneel): Een render mag.

Extra (optioneel): Ik zou er erg graag Triads in willen zien. Dus net als mijn sig op dit moment Triads Art uit GTA zoals: Wu Zi Mu of GTA CW Art enz...

Ik hoop dat er iets moois van word gemaakt en dat het lekker Triads/Chinees is. Ik heet natuurlijk niet voor Niets: Triads ;)

Bewerkt: door Triads

chinatown.jpg

chinatown2.jpg

Vind je 1 van deze 2 sigs mooi? Zoja, dan zet ik er je naam onder, ik ben bereid om eventuele aanpassingen te doen. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Het ziet er niet verkeerd uit maar de render is niet ingeblend en ik vind het niet meer originele Art ik wil namelijk dat het plaatje/render in de originele staat blijft net als het plaatje dat ik nu heb. Maar toch bedankt dat je wat hebt geprobeerd :tu:

Geplaatst:

Hij is wel ingeblend...En als je echt wilt dat het plaatje zo blijft, plak dan een plaatje evengroot als je sig en je hebt een sig...:7 Zonder effecten enzo is dat het beste wat je kan doen.

Geplaatst:

Nee er mogen wel effecten inzitten maar ik bedoel dat het wel allemaal bij elkaar moet passen dus bijvoorbeeld dan Chinatown op de achtergrond ofzo...

Maar als er nog meer mensen zijn die iets willen maken alvast bedankt!

Oke niemand hoeft meer een sig te maken maar zouden jullie wel deze plaatjes even willen renderen en per PB naar me opsturen:

gtacw_art_03.jpg

gtacw_art_02.jpg

KennyLee.jpg

triads.jpg

16_aw_ran-fa-li.jpg

huang.jpg

Bij dit plaatje de drie Chinezen in 1x gerenderd en de agent apart gerenderd.

GB_NDS_GTA_Chinatown_Wars.jpg

Dus als er iemand is die deze plaatjes even mooi wil renderen ben ik erg blij.

Alvast Bedankt!

Bewerkt: door Triads
Geplaatst:

Zou u zo vriendelijk zijn om ze ook naar mij te sturen? :$ Het is een moeilijke tijd om CW-renders te vinden. Alvast bedankt. :)

Geplaatst:
Zou u zo vriendelijk zijn om ze ook naar mij te sturen? :$ Het is een moeilijke tijd om CW-renders te vinden. Alvast bedankt. :)

Is goed :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...