Danoontje_nl Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Hey iedereen.Ik ben opzoek naar test drive unlimited voor de xbox360.Maar als ik op veel internet shops kijk staat hij er niet meer bij.Nu ga ik morgen naar de mediamarkt en vraag me af of ze hem daar wel hebben?Groeten D_nl Reageren
Rullez Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Hey iedereen.Ik ben opzoek naar test drive unlimited voor de xbox360.Maar als ik op veel internet shops kijk staat hij er niet meer bij.Nu ga ik morgen naar de mediamarkt en vraag me af of ze hem daar wel hebben?Groeten D_nl Ik zelf heb ook aardig lopen zoeken, maar ik heb de game echt nergens meer kunnen vinden. Dus je moet veel geluk hebben wil je hem nog ergens tegen komen. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Klik. Niet meer leverbaar heb daar al gekeken. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Heb je al gekeken op tweedehands sites zoals marktplaats.nl of ebay? Ik heb daar ook wel eens spellen gevonden die elders niet leverbaar waren. Edit: Ik heb trouwens een advertentie op speurders.nl gevonden kijk maar of je er iets mee kan. Klik Bewerkt: 10 maart 2009 door S.W.A.T. Reageren
.Senne Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Idd, tweedehands? Ebay, marktplaats, weetikveel. En volgens mij moet ie ook nog ergens in een game winkel te vinden zijn ofzo. Bewerkt: 10 maart 2009 door senneken Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik heb hem een jaar geleden gekocht, niet wetend dat geen van mijn PC's hem zou kunnen draaien. Ben blij dat ik hem toen gekocht heb bij bol.com waar hij ook haast al niet meer leverbaar was. Gelukkig heb ik nu een laptop die hem wel kan draaien. De enigste optie is nog tweedehands via marktplaats of speurders. Misschien met heel veel geluk hebben ze hem ergens nog, waar je beter niet op kan hopen. Anders zou je nog kunnen wachten op Test Drive Unlimited 2. Erg lang zal dat ook niet weer duren. Reageren
.Senne Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Je kan ze sowieso nog vinden op tweedehands sites, zoals >>hier<<. Als je het echt wil is tweedehands een optie. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Ja ga toch straks effe naar de mediamarkt om te kijken,en anders is tweedehands de enigste optie. Bewerkt: 11 maart 2009 door danoontje_nl Reageren
Biocount Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Mischien heb je hier wat aan: klik Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Ok dat zijn nog best veel online shops die TDU verkopen!Maar als hij nergens meer verkrijgbaar is wel race spel raden jullie mij dan aan onder de 30 euro? Bewerkt: 11 maart 2009 door danoontje_nl Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Bump Ik heb nu test drive unlimited besteld.Maar op de meeste site's is kan je hem reseveren.Hoe kan het dat hij weer een nieuwe release datum heeft? Nieuwe release datum is 27 maart 2009. Bewerkt: 14 maart 2009 door danoontje_nl Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Misschien dat ze het spel dan weer binnen krijgen? Misschien heeft de uitgever TDU opnieuw gedistrubeerd? Ik denk een van die dingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.