Jump to content

Waar is test drive unlimited nog te koop.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen.Ik ben opzoek naar test drive unlimited voor de xbox360.Maar als ik op veel internet shops kijk staat hij er niet meer bij.Nu ga ik morgen naar de mediamarkt en vraag me af of ze hem daar wel hebben?Groeten D_nl

Geplaatst:
Hey iedereen.Ik ben opzoek naar test drive unlimited voor de xbox360.Maar als ik op veel internet shops kijk staat hij er niet meer bij.Nu ga ik morgen naar de mediamarkt en vraag me af of ze hem daar wel hebben?Groeten D_nl

Ik zelf heb ook aardig lopen zoeken, maar ik heb de game echt nergens meer kunnen vinden. Dus je moet veel geluk hebben wil je hem nog ergens tegen komen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je al gekeken op tweedehands sites zoals marktplaats.nl of ebay? Ik heb daar ook wel eens spellen gevonden die elders niet leverbaar waren.

Edit: Ik heb trouwens een advertentie op speurders.nl gevonden kijk maar of je er iets mee kan.

Klik

Bewerkt: door S.W.A.T.

Idd, tweedehands? Ebay, marktplaats, weetikveel.

En volgens mij moet ie ook nog ergens in een game winkel te vinden zijn ofzo.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Ik heb hem een jaar geleden gekocht, niet wetend dat geen van mijn PC's hem zou kunnen draaien. Ben blij dat ik hem toen gekocht heb bij bol.com waar hij ook haast al niet meer leverbaar was.

Gelukkig heb ik nu een laptop die hem wel kan draaien. :)

De enigste optie is nog tweedehands via marktplaats of speurders. Misschien met heel veel geluk hebben ze hem ergens nog, waar je beter niet op kan hopen. Anders zou je nog kunnen wachten op Test Drive Unlimited 2. Erg lang zal dat ook niet weer duren. ;)

Ja ga toch straks effe naar de mediamarkt om te kijken,en anders is tweedehands de enigste optie. :N

Bewerkt: door danoontje_nl

Ok dat zijn nog best veel online shops die TDU verkopen!Maar als hij nergens meer verkrijgbaar is wel race spel raden jullie mij dan aan onder de 30 euro? ^_^

Bump

Ik heb nu test drive unlimited besteld.Maar op de meeste site's is kan je hem reseveren.Hoe kan het dat hij weer een nieuwe release datum heeft?

Nieuwe release datum is 27 maart 2009.

Geplaatst:

Misschien dat ze het spel dan weer binnen krijgen? Misschien heeft de uitgever TDU opnieuw gedistrubeerd? Ik denk een van die dingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...