Jump to content

Hoe verander ik me harde schijf?


Dreamsszz

Recommended Posts

Hallo mensen ik heb paar vraagjes.

Me pc was x gereset helemaal enoz..

maar ik heb 4 Vaste schijfen

Lokaal Station(D:) [de groote van de schijf 24,7gb][De ruimte van de schijf 4,12mb]

Back-Up(F:) [de groote van de schijf 78,1gb][De ruimte van de schijf 36,3gb]

Back-Up oud(C:)[De groote van de schijf 55,8gb][de ruimte van de schijf 42,5]

Data(E;)[De groote van de schijf 130gb][ruimte van de schijf 51,7}

Dit zijn me harde schijfne maar ik krijg iedreen x het prbleem onvoldoende ruimte beschickbaar !!!! dat komt door dezen schijf van dit is me Lokaal Station(D:) [de groote van de schijf 24,7gb][De ruimte van de schijf 4,12mb]

maar die wil ik veranderen ! maar een andre schijf want ik word der gek van en vroeger jaartje terug had ik de Data(E;)[De groote van de schijf 130gb][ruimte van de schijf 51,7} als lokaal station maar ik wil dat weer terug kan iemand mij helpen????? Eeen goed uitleg.

Mzzl mickymous!

Link to comment
Delen op andere websites

Je schijf is verdeeld in partities, bij de installatie van Windows XP (Als je dat gebruikt) zal je alles moeten formatteren de alle losse partities die je kwijt wilt verwijderen, weet niet zo 1,2,3 hoe dit met Vista zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Je schijf is verdeeld in partities, bij de installatie van Windows XP (Als je dat gebruikt) zal je alles moeten formatteren de alle losse partities die je kwijt wilt verwijderen, weet niet zo 1,2,3 hoe dit met Vista zit.

Heb windows Xp Profeinol!

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou bijvoorbeeld de folder die het grootste is kunnen verplaatsen zoals ik heb gedaan.

Gisteren had ik zo nog 24kb over op mijn schijf, dit heb ik toen verplaatst naar ene andere schijf en nu is er weer genoeg ruimt e over.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou bijvoorbeeld de folder die het grootste is kunnen verplaatsen zoals ik heb gedaan.

Gisteren had ik zo nog 24kb over op mijn schijf, dit heb ik toen verplaatst naar ene andere schijf en nu is er weer genoeg ruimt e over.

Hoe doe je dat dan? maar ik wil eigelijk af van de 24 gb das te weinig wil wel naar 50 gb die ;D schijf !

Link to comment
Delen op andere websites

Even vertalen...

Hallo mensen, ik heb paar vraagjes. Mijn computer was een keer helemaal gereset. Ik heb 4 vaste schijven.

D Lokaal Station 24,7GB | 4,12MB

F Back-Up 78,1gb | 36,3GB

C Back-Up oud 55,8gb | 42,5

E Data 130GB | 51,7

Dit zijn mijn harde schijven, maar ik krijg iedere keer een melding: "Onvoldoende ruimte beschikbaar" dat komt door schijf D mijn Lokaal Station. Ik zou graag mijn Lokaal station willen veranderen naar E zodat ik geen melding meer krijg. Kan iemand mij helpen?

Ik weet niet of het mogelijk is om alles te kopieren van schijf D naar E, maar wat je kan doen is station E formatteren en daar Windows opnieuw op installeren.

Je kan Windows opnieuw installeren door de CD die je hebt gekregen van Windows bij u computer in u cd-station te zetten en u computer opstarten vanaf de cd, volg dan de stappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou bijvoorbeeld de folder die het grootste is kunnen verplaatsen zoals ik heb gedaan.

Gisteren had ik zo nog 24kb over op mijn schijf, dit heb ik toen verplaatst naar ene andere schijf en nu is er weer genoeg ruimt e over.

Hoe doe je dat dan? maar ik wil eigelijk af van de 24 gb das te weinig wil wel naar 50 gb die ;D schijf !

Je kunt de inhoud, bijvoorbeeld Mijn Documenten en Mijn Muziek verplaatsen naar een andere schijf.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...