2fast{0} Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Eminem is zoals jullie weten alweer een jaar bezig met rappen en en heeft nu alweer 2 albums gepland, 1 daarvan is Relaps die in Mei dit jaar uitkomt. Zijn 2de album moet begin volgend jaar uitkomen. Iemand die niet kan wachten op deze albums? Een aantal nummers zijn al gelekt van zijn album 'Relapse' die best vet zijn naar mijn mening. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ben vroeger altijd fan van eminem geweest en luister nog steeds soms nummers van hem. Ben nu ook gelekte album aan eht downloaden, ben benieuwd of ik het wat vind Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Eminem was vroeger goed maar door al die slechte nummers die hij de afgelopen jaren heeft gemaakt komt Eminem nooit in het rijtje van Tupac , Biggie , Reageren
.Senne Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Zal toch de nummertjes downloaden, was een grote fan van eminem (als enige qua rap/hip hop, voor de rest moet ik daar niets van hebben), dus wil het wel eens horen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Eminem was toch officieel gestopt met rappen.. Heb je een bron 2fast{0}? Maargoed, goed nieuws dus als hij weer albums gaat uitbrengen. Leuk voor de fans (waaronder ik zelf) ,nu maar hopen dat ze nummers weer oud en vertrouwd zullen zijn want we hebben een tijdje niets meer van hem gehoord. Het nummer 'Crack a Bottle' vond ik zelf erg goed en zo kun je nog een aantal nummers opnoemen. Mja, waarschijnlijk gaat Eminem weer samenwerken met Dr. Dre of 50 cent, wat minder leuk is. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Mja, waarschijnlijk gaat Eminem weer samenwerken met Dr. Dre of 50 cent, wat minder leuk is. Dat vind ik juist de betere nummers, eminem + Dr. Dre 50 cent is minder vind ik maar wat nieuwe eminem + Dr. Dre nummers zou ik niet erg vinden. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Mja, waarschijnlijk gaat Eminem weer samenwerken met Dr. Dre of 50 cent, wat minder leuk is. Dat vind ik juist de betere nummers, eminem + Dr. Dre 50 cent is minder vind ik maar wat nieuwe eminem + Dr. Dre nummers zou ik niet erg vinden. Jah, Dr. Dre kan opzich wel goed rappen maar 50 cent is alleen wat minder. (zoals ik al zij) Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Eminem was toch officieel gestopt met rappen.. Heb je een bron 2fast{0}? Maargoed, goed nieuws dus als hij weer albums gaat uitbrengen. Leuk voor de fans (waaronder ik zelf) ,nu maar hopen dat ze nummers weer oud en vertrouwd zullen zijn want we hebben een tijdje niets meer van hem gehoord. Het nummer 'Crack a Bottle' vond ik zelf erg goed en zo kun je nog een aantal nummers opnoemen. Mja, waarschijnlijk gaat Eminem weer samenwerken met Dr. Dre of 50 cent, wat minder leuk is. Bron, lijkt me dat nog nodig als je even googled zie je dat er meer dan genoeg sites staan, ook heeft hij dit in meerdere interviews zelf gezegd. En @Gta-killer volgens mij is niet het hele album gelekt, alleen 3 of 4 nummers? Maar even voor GTTO een bron, 1 van de 1000. Klik Ook als je even op youtube zoekt vind je hier ook een paar nummers. Reageren
The Hulk Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik was vroeger ook fan van Eminem maar de laatste tijd niet echt meer. Ik ben nu fan van Lil Wayne het enige nummer dat ik nog van Eminem luister is: Lose Yourself Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Maar waarom post je dit gewoon niet in het -->Algemene<-- 'Eminen' topic? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Maar waarom post je dit gewoon niet in het -->Algemene<-- 'Eminen' topic? Ik vond dat zijn albums wel een nieuw topic verdiende. Reageren
FerryN Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik was vroeger ook fan van Eminem maar de laatste tijd niet echt meer. Ik ben nu fan van Lil Wayne het enige nummer dat ik nog van Eminem luister is: Lose Yourself Ontopic: hoop dat ze beetje erop lijken zoals vroeger, toen hij echt goeie muziek maakt, crack a bottle was ook een fraai nummer . Hoop dat de rest van zijn album zo worden . Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ben eigenlijk wel blij, vroeger luisterde ik veel Eminem, Nu wat minder omdat ik toch weer richting Rock ben gegaan maar soms zet ik nog wat eminem op, ben benieuwd wat er hieruit gaat komen. Reageren
Versnellingspook Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik ben ook wel benieuwd Maar hoe heten die gelekte nummers dan, heeft iemand een youtube link ofzo? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik ben ook wel benieuwd Maar hoe heten die gelekte nummers dan, heeft iemand een youtube link ofzo? Hier heb je er 1. http://www.youtube.com/watch?v=fP1QPEPeKIM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.