Jump to content

Lost and Damned vraag


Jesperkaj

Recommended Posts

Hallo,

Ik ga een Xbox 360 aanschaffen morgen. Nou is de vraag, kan ik The Lost and Damned kopen zonder dat ik GTA IV moet gaan aanschaffen voor de Xbox 360, want die heb ik al voor op de PC.

BvD.

Link to comment
Delen op andere websites

Toevoeging: Als je toch TLAD+GTA IV koopt, ben er dan zeker van dat je ook genoeg MS points koopt :)

Je kunt gewoon zo'n kaart kopen met daarop cijfers die je moet invoeren om TLAD te kunnen downloaden.

Hier -->KLIK<-- kun je zo'n pakket bestellen met in dit geval een wireless headset erbij. Maar in de winkels kun je die 1600 points gewoon voor 19 euro in huis halen. Veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er ook eentje kopen met 60GB, dus niet die arcade.

...En als je GTA IV dan op je console gaat spelen, vergeet je natuurlijk niet om je even aan te melden voor de nummer één xbox 360 clan van GTAForum!

^_^ Binnenkort voegen we namelijk aan onze eigen exclusieve Clan Achievements ook The Lost Clan Achievements toe om bij elkaar te sprokkelen in de TLAD Multiplayer!

C U @ Death Inc.! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...