Jesperkaj Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Hallo, Ik ga een Xbox 360 aanschaffen morgen. Nou is de vraag, kan ik The Lost and Damned kopen zonder dat ik GTA IV moet gaan aanschaffen voor de Xbox 360, want die heb ik al voor op de PC. BvD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 The Lost And Damned is geen stand-alone episode. Je hebt dus GTA IV nodig om het te spelen. En ja, de GTA IV voor de Xbox 360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 The Lost And Damned is geen stand-alone episode. Je hebt dus GTA IV nodig om het te spelen. En ja, de GTA IV voor de Xbox 360. Oké, bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Toevoeging: Als je toch TLAD+GTA IV koopt, ben er dan zeker van dat je ook genoeg MS points koopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Toevoeging: Als je toch TLAD+GTA IV koopt, ben er dan zeker van dat je ook genoeg MS points koopt Je kunt gewoon zo'n kaart kopen met daarop cijfers die je moet invoeren om TLAD te kunnen downloaden. Hier -->KLIK<-- kun je zo'n pakket bestellen met in dit geval een wireless headset erbij. Maar in de winkels kun je die 1600 points gewoon voor 19 euro in huis halen. Veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Be sure: Koop geen Xbox 360 Arcade! Die heeft geen HDD, dus kun je TLAD ook niet spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Ik ga er ook eentje kopen met 60GB, dus niet die arcade. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 Ik ga er ook eentje kopen met 60GB, dus niet die arcade. ...En als je GTA IV dan op je console gaat spelen, vergeet je natuurlijk niet om je even aan te melden voor de nummer één xbox 360 clan van GTAForum! Binnenkort voegen we namelijk aan onze eigen exclusieve Clan Achievements ook The Lost Clan Achievements toe om bij elkaar te sprokkelen in de TLAD Multiplayer!C U @ Death Inc.! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.