Erryn Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik ben bezig met een leeg script en probeer er een huisen systeem(Godfather) in te zetten alleen is het me wel gelukt om de icons te krijgen maar als je er inkomt krijg ik geen text ik heb de code wel gevonden daar voor maar ik heb tientallen verschillende manieren geprobeerd maar geen van die manier laat de code werken waar door ik dus dat tekstje(Huis Eigenaar, wat voor huis het is, Etc.) niet kan zien. Ik heb het ook gevraagt en gekeken op forum.sa-mp.com maar valt niks te vinden (omdat ik de enige gek ben die het probeerd te onleden) ik heb het zelfde daar dus ook gevraagd maar daar komt nog niets veel soeps van. Dit is mijn scipt http://pastebin.com/m6ccb5f1 Hier is de code waar het instaat http://pastebin.com/m5cf90c97 En dit is het stukje dat in de tekst staat die het laat zien. for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++) { if(PlayerToPoint(2.0, i, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez])) { if(HouseInfo[h][hOwned] == 1) { if(HouseInfo[h][hRentabil] == 0) { format(string, sizeof(string), "~w~This House is owned by~n~%s~n~Level : %d",HouseInfo[h][hOwner],HouseInfo[h][hLevel]); } else { format(string, sizeof(string), "~w~This House is owned by~n~%s~n~Rent: $%d Level : %d~n~Type /rentroom to rent a room",HouseInfo[h][hOwner],HouseInfo[h][hRent],HouseInfo[h][hLevel]); } GameTextForPlayer(i, string, 5000, 3); return 1; } else { format(string, sizeof(string), "~w~This House is for sale~n~Discription: %s ~n~Cost: ~g~$%d~n~~w~ Level : %d~n~to buy this house type /buyhouse",HouseInfo[h][hDiscription],HouseInfo[h][hValue],HouseInfo[h][hLevel]); } GameTextForPlayer(i, string, 5000, 3); return 1; } } Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Zet onder OnPlayerPickUpPickup. Dan wordt die loop geactiveerd als iemand een pickup oppakt, en als dat bij een huis is, laat die de info zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.