PowerPats Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik vind het zeer jammer, ACR was mijn favoriete radiozender en heb zoveel goede herinneringen eraan. maar omdat ze nu iets van 6 miljoen aan schulden hebben zullen ze waarschijnlijk om 0:00 middernacht uit de ether zijn. Wat vinden jullie ervan ??? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Tja, ik hoorde al verschillende bedel reclames op Arrow. Maar ik vind het echt enorm jammer. Radio is tegenwoordig al zo k#t en als Arrow Classic Rock weg is blijft er al helemaal niks meer over. Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 het is gewoon zwaar klote. Arrow Classic rock was het enige radiostation die aandacht gaf aan heerlijke classic rock. In andere zenders hebben ze dat bijna nooit. Het is nu trouwens leuk om naar arrow te luisteren ze hebben een hele marathon nu met allerlei requests die je kan doen en tussendoor nog allerlei andere leuke dingen. Ik zal ze zeker missen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik luister niet vaak radio, maar als ik naar de radio luister is het altijd wel Arrow. Heel erg jammer. Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 ik hoop dat er hoe dan ook een soort van wonder gebeurt dat ze er morgen dan nog steeds zijn. Ze hebben ook een kort geding gestart, voor uitstel maar die hebben ze helaas verloren. Als ze alleen maar meer tijd hadden, dan had ik ze misschien nog wel gedoneert ook. Nu is het misschien een beetje je geld inzetten op een dood paard. 6 miljoen los je niet in een maand af. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Inderdaad erg jammer, altijd als we in de auto zaten waren we aan het luisteren naar Arrow, maar helaas is dat nu gestopt.. R.I.P. Arrow Classic Rock. Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Hopelijk wil een of ander zakenmannetje er wel in investeren, zou zeer jammer zijn als ze ermee moeten kappen. Reageren
chopperboy Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Arrow was toch een van de laatste zenders waarbij het echt om de muziek ging... Samen met Arrow Jazz mijn favoriet. Ik ga maar genieten van de laatste uurtjes classic rock Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Ik ook ja. tot 0:00 en hopelijk nog vele jaren Bewerkt: 10 maart 2009 door PowerPats Reageren
Jay; Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Zeer jammer. Ga in ieder geval geen bijdrage leveren aan de actie. Tegenwoordig vraat elke omroep, radiostation of andere instantie wel een paar centjes om 'in the ether' te blijven of te kunnen doorgaan met hun bestaan. Desondanks mijn favoriete radiozender aangezien City FM al het lootje heeft gelegd. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Mijn Favo. is Slam FM, maar ik luister af en toe ook wel ACR. Ze draaien ook erg leuke nummers, wel jammer vind ik ook. Reageren
1974 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Is jammer dat ze weg gaan/zijn, was altijd wel leuk op school bij HB om er naar te luisteren . Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ha ze lieten live een 13 jarige gitaar spelen zogenaamd zeiden ze dat hij goed was. Valt reuze mee Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik luister er niet zo veel naar, maar als er op R538 iets echt kuts werd uitgezonden, dan ging ie bijna automatisch naar ACR. Echt jammer. Ik hoop dat ze uit het graf gaan opstaan. Maar tot nu. RIP Arrow Classic Rock 11-03-2009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.