PowerPats Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Oke dit was het dan arrow classic rock is dus echt weg Alleen nog maar ruis, zeer jammer vind ik dit. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Oke dit was het dan arrow classic rock is dus echt weg Alleen nog maar ruis, zeer jammer vind ik dit. Ze hebben wel een berichtje achtergelaten Iedereen die Arrow de afgelopen weken heeft gesteund, bedankt! We zullen jullie via de Arrow-site op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen. Je kunt Arrow Classic Rock uiteraard nog gewoon ontvangen via de kabel, via internet en ook via de AM 828, te ontvangen in geheel Nederland. Stay tuned and keep on rocking! dus we kunnen nog wel luisteren, maar de deejays zijn volgens mij al weg. EDIT: de deejays zijn er nog en volgens hun blijven ze gewoon doorgaan met uitzendingen maken ook al is het niet meer via fm dus dat word volgens mij niet meer in de auto luisteren. Bewerkt: 11 maart 2009 door PowerPats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.