LukRacer Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Hallo iedereen, Als ik de missie Ya Ka Boom Boom! doe, dan gaat Cesar je geen missies meer geven, maar, ik heb ze allemaal al gedaan, tenminste, de missie waar je de valet moest vermoorden (dus de eerste missies als je net in San Fierro Bent), kan ik dan nog Test Drive, Custom Fast tracks en Zeroing in doen? Groeten, Luk. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik denk dat jij het niet helemaal goed heb begrepen. Na Yay Ka-Boom-Boom zal hij je niet meer lastig vallen met drugs- en geldtransporten. Die sowieso niet de moeite waard zijn, niet nodig zijn voor de 100% en over het algemeen alleen maar vervelend kan zijn (blips op de radar). (Zij)missies zullen gewoon te spelen zijn. Je moet missies, zijmissies en submissies niet door elkaar halen. Reageren
LukRacer Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Oké, bedankt. PS. Die geldtransport missies zijn toch de missies waarmee Vagos in een Petrioit naar SF gaan? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Hier staat alles over die transporten: klik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.