Jump to content

GTA IV : Episode 2


Forumrunner

Recommended Posts

Beste leden,

ik vraag me af of er al geruchten en/of bevestigd nieuws is van de tweede DLC voor GTA IV. En zo ja, dan zou het niet verkeerd zijn om ze te posten.

Onlangs is de exclusieve DLC voor Grand Theft Auto IV op de marktplaats van de Xbox 360 geplaatst. Geen groot nieuws natuurlijk want wij zijn een PlayStation 3 site, maar volgens een nieuwe gerucht is deze downloadbare content toch niet zo exclusief en zou GTA IV: Lost and Damned ook op het PlayStation Network verschijnen.

De website PlayStation Insider vertelt namelijk dat ze een anonieme tip hebben gekregen waaruit blijkt dat de DLC voor GTA IV slechts tijdelijk exclusief is. Volgens deze tipgever zou de DLC in 2010 voor de PS3 verschijnen en voor 40 dollar te koop zal zijn in onze virtuele winkel. Voor die prijs zou je dan de twee exclusieve DLC episodes krijgen (de tweede moet nog verschijnen op de Xbox 360).

Wij raden jullie natuurlijk aan om dit bericht met een emmer zout te nemen, maar het zou natuurlijk altijd kunnen. Wij vragen ons echter af wie er in 2010 nog zin heeft om te betalen voor GTA IV DLC.

Ik denk dat de topic opener benieuwd was of er al geruchten waren wie de nieuwe hoodspeler is.En dan komt er iemand weer met zo'n bericht dat er weer een gerucht is dat hij misschien op de ps3 komt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    9

  • Scarface92

    7

  • Danoontje_nl

    4

  • Forumrunner

    3

Top Posters In This Topic

krijgt de ps3 ook nog iets???

Microsoft kan zoveel geld geven als ze willen maar wij ps3-gamers willen ook wel wat extra's!!!

Ja moet je lekker bij sony gana huilen...

Jullie moeten je echt niet zo aanstellen. 'de xbox krijgt wel een dlc en wij niet' Ik ben ene pc gamer en ik zit toch ook nniet te klagen?(behalve op jullie)

Jullie ps3 gamers krijgen ook zat dingen extra dus hoeven jullie ook niet te zitten huilen.

Dat alleen de xbox de dlc kijgt komt omdat microsoft hier 50 miljoen voor heeft betaalt, dat lijkt mij voor de 'normale' mens duidelijk zat.

Is dat trouwens bevestigd door MS of R* games zelf?

Daar kan ik namelijk niks over vinden.

Beste leden,

ik vraag me af of er al geruchten en/of bevestigd nieuws is van de tweede DLC voor GTA IV. En zo ja, dan zou het niet verkeerd zijn om ze te posten.

Onlangs is de exclusieve DLC voor Grand Theft Auto IV op de marktplaats van de Xbox 360 geplaatst. Geen groot nieuws natuurlijk want wij zijn een PlayStation 3 site, maar volgens een nieuwe gerucht is deze downloadbare content toch niet zo exclusief en zou GTA IV: Lost and Damned ook op het PlayStation Network verschijnen.

De website PlayStation Insider vertelt namelijk dat ze een anonieme tip hebben gekregen waaruit blijkt dat de DLC voor GTA IV slechts tijdelijk exclusief is. Volgens deze tipgever zou de DLC in 2010 voor de PS3 verschijnen en voor 40 dollar te koop zal zijn in onze virtuele winkel. Voor die prijs zou je dan de twee exclusieve DLC episodes krijgen (de tweede moet nog verschijnen op de Xbox 360).

Wij raden jullie natuurlijk aan om dit bericht met een emmer zout te nemen, maar het zou natuurlijk altijd kunnen. Wij vragen ons echter af wie er in 2010 nog zin heeft om te betalen voor GTA IV DLC.

Ik denk dat de topic opener benieuwd was of er al geruchten waren wie de nieuwe hoodspeler is.En dan komt er iemand weer met zo'n bericht dat er weer een gerucht is dat hij misschien op de ps3 komt. ;)

Waarom heb ik juist het gevoel dat jij dat bericht juist jammer vind?

Link to comment
Delen op andere websites

krijgt de ps3 ook nog iets???

Microsoft kan zoveel geld geven als ze willen maar wij ps3-gamers willen ook wel wat extra's!!!

Ja moet je lekker bij sony gana huilen...

Jullie moeten je echt niet zo aanstellen. 'de xbox krijgt wel een dlc en wij niet' Ik ben ene pc gamer en ik zit toch ook nniet te klagen?(behalve op jullie)

Jullie ps3 gamers krijgen ook zat dingen extra dus hoeven jullie ook niet te zitten huilen.

Dat alleen de xbox de dlc kijgt komt omdat microsoft hier 50 miljoen voor heeft betaalt, dat lijkt mij voor de 'normale' mens duidelijk zat.

Is dat trouwens bevestigd door MS of R* games zelf?

Daar kan ik namelijk niks over vinden.

Beste leden,

ik vraag me af of er al geruchten en/of bevestigd nieuws is van de tweede DLC voor GTA IV. En zo ja, dan zou het niet verkeerd zijn om ze te posten.

Onlangs is de exclusieve DLC voor Grand Theft Auto IV op de marktplaats van de Xbox 360 geplaatst. Geen groot nieuws natuurlijk want wij zijn een PlayStation 3 site, maar volgens een nieuwe gerucht is deze downloadbare content toch niet zo exclusief en zou GTA IV: Lost and Damned ook op het PlayStation Network verschijnen.

De website PlayStation Insider vertelt namelijk dat ze een anonieme tip hebben gekregen waaruit blijkt dat de DLC voor GTA IV slechts tijdelijk exclusief is. Volgens deze tipgever zou de DLC in 2010 voor de PS3 verschijnen en voor 40 dollar te koop zal zijn in onze virtuele winkel. Voor die prijs zou je dan de twee exclusieve DLC episodes krijgen (de tweede moet nog verschijnen op de Xbox 360).

Wij raden jullie natuurlijk aan om dit bericht met een emmer zout te nemen, maar het zou natuurlijk altijd kunnen. Wij vragen ons echter af wie er in 2010 nog zin heeft om te betalen voor GTA IV DLC.

Ik denk dat de topic opener benieuwd was of er al geruchten waren wie de nieuwe hoodspeler is.En dan komt er iemand weer met zo'n bericht dat er weer een gerucht is dat hij misschien op de ps3 komt. ;)

Waarom heb ik juist het gevoel dat jij dat bericht juist jammer vind?

Ik vind het erg jammer dat het niet geaccepteerd kan worden.Ik vind het jammer dat killzone 2 niet op de xbox360 is.Ik blijf er niet over door zuren omdat ik weet dat hij nooit op de xbox zal verschijnen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het erg jammer dat het niet geaccepteerd kan worden.Ik vind het jammer dat killzone 2 niet op de xbox360 is.Ik blijf er niet over door zuren omdat ik weet dat hij nooit op de xbox zal verschijnen. :7

Waarschijnlijk komt dat ook omdat mensen bij Sony gezegt hebben dat er een (grote?) kans is dat er ook een content naar de PS3 komt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het erg jammer dat het niet geaccepteerd kan worden.Ik vind het jammer dat killzone 2 niet op de xbox360 is.Ik blijf er niet over door zuren omdat ik weet dat hij nooit op de xbox zal verschijnen. :7

Waarschijnlijk komt dat ook omdat mensen bij Sony gezegt hebben dat er een (grote?) kans is dat er ook een content naar de PS3 komt ;).

Owja, heb je een bron dan? Lijkt me van niet, *zucht* ik heb geen zin om het 10x uit te leggen. Ik gun het jullie maar het is nou eenmaal zo. Zoals ik al had gezegd, al was het andersom had ik er geen problemen mee gehad. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het erg jammer dat het niet geaccepteerd kan worden.Ik vind het jammer dat killzone 2 niet op de xbox360 is.Ik blijf er niet over door zuren omdat ik weet dat hij nooit op de xbox zal verschijnen. :7

Waarschijnlijk komt dat ook omdat mensen bij Sony gezegt hebben dat er een (grote?) kans is dat er ook een content naar de PS3 komt ;).

Owja, heb je een bron dan? Lijkt me van niet, *zucht* ik heb geen zin om het 10x uit te leggen. Ik gun het jullie maar het is nou eenmaal zo. Zoals ik al had gezegd, al was het andersom had ik er geen problemen mee gehad. ;)

Ja, ik heb bronnen, ik heb er ook eentje hier op het forum gepost, alleen weet niet meer waar :7.

ZUCHT, de PS3 gerucht is een net zo grote gerucht als de tweede X360 gerucht.

Link to comment
Delen op andere websites

DEZE POST IS OFFICIËEL QUOTE-LOOS VERKLAARD OM VERVUILING TEGEN TE GAAN

(Het liep hier wel erg uit de klauw namelijk...

^_^ )

@FerryN:

Er zit wel degelijk verschil in: Over TLAD op de ps3 is een echt gerucht, maar de tweede episode voor de 360 is officiëel aangekondigd. (dus een feit)

@XBOX posters:

Het is niet relevant om hier te roepen dat een ps3 gamer niet moet zeuren omdat hij Killzone heeft. Dit is namelijk een GTAForum, dus vergelijken we vanzelfsprekend alleen GTA IV, niet de console zelf of andere games, tenzij een topic daar specifiek voor geopend is. Appels met peren vergelijken is "just not done".

@PS3 posters:

Een woordvoerder van Sony heeft inderdaad wél gezegd, ergens in februari 2008, dat "de Ps3 gamers niets tekort zullen komen aan GTA IV ondanks de Exclusive DLC in handen van Microsoft." Ik vraag me af in welke mate dit hoopgevend is, voor hetzelfde geld doelde hij hier mee puur op GTA IV zelf zoals jullie die nu hebben.

Echter, ik persoonlijk geloof er wel in dat het "exclusieve" waar MS voor heeft betaald, verloopt na een jaar of twee.

En verder....

...mijn eigen mening: Jammer dat er twee next gen consoles zijn, dit geeft namelijk de twee producenten ervan de mogelijkheid games en content exclusive te houden. Laten we vooral hopen dat R* veel betaalde content verkoopt, en een volgende GTA als nog warmere broodjes over de toonbank gaan. Dan hebben R* en Take 2 Interactive die belachelijke exclusive deals niet meer nodig om financieel geazien hun hoofd boven water te houden! :Y Want laten we eerlijk zijn, R* valt niet vrij te pleiten; het geldwolvengedrag van R* heeft de deal tenslotte rond gemaakt, ze hadden gerust "nee" kunnen zeggen en ps3 én 360 gamers DLC kunnen gunnen.

ONTOPIC:

Er is, behalve dát er een tweede DLC aan zit te komen, nog niets bekend over de inhoud. Wél zijn er enkele goed te rijmen ideëen over ontstaan. In de missie bij het museum spelen Niko, Johnny en nog een derde een grote rol. (Het voltooien ervan levert ook een achievement/trofy op) Zo ongeveer iedereen verwacht dat de derde persoon in de tweede DLC een hoofrol zal spelen. Ik geloof dat het googlen van de woorden "Impossible Trinity" je verdere informatie kan verschaffen over de theorïen hierover! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Take-Two will release the second Xbox 360-exclusive Grand Theft Auto IV episode before the end of its fiscal year on October 31, the company has confirmed.

The publisher confirmed the news as it reported losses for its first fiscal quarter, although expectedly no details on the content were revealed.

Take-Two CEO Ben Feder also said that the first batch of GTA IV DLC, The Lost and Damned, "eclipsed first day revenue for all previous downloadable content on Xbox Live", adding that DLC "will continue to be an important part of our business going forward".

While it hasn't been confirmed how many times The Lost and Damned has been purchased so far, Wedbush Morgan analyst Michael Pachter reckons it has already topped one million downloads, a figure he expects to double by the end of the year. Sounds like a safe bet to us.

Take-Two also said it had shipped over 13 million units of Grand Theft Auto IV as of January 31, 2009.

bron: CVG.

Link to comment
Delen op andere websites

DEZE POST IS OFFICIËEL QUOTE-LOOS VERKLAARD OM VERVUILING TEGEN TE GAAN

(Het liep hier wel erg uit de klauw namelijk...

^_^ )

Grote, en tevens zinvolle tekst.

Impossible Trinity, wat is dat in het Nederlands? Want als ik op ''Impossible Trinity zoek, krijg ik Engelse informatie. En daar kan ik nog niet zo veel mee, want ik ben 12. En wie had je zelf in gedachten wie de derde persoon is?

Link to comment
Delen op andere websites

DEZE POST IS OFFICIËEL QUOTE-LOOS VERKLAARD OM VERVUILING TEGEN TE GAAN

(Het liep hier wel erg uit de klauw namelijk...

^_^ )

Grote, en tevens zinvolle tekst.

Impossible Trinity, wat is dat in het Nederlands? Want als ik op ''Impossible Trinity zoek, krijg ik Engelse informatie. En daar kan ik nog niet zo veel mee, want ik ben 12. En wie had je zelf in gedachten wie de derde persoon is?

Soms vraag ik me af waarom we op WikiGTA zoveel energie steken in het beschrijven van een pagina en dat niemand deze leest. Kijk hier maar eens even om meer te weten te komen over de Impossible Trinity en de nieuwe hoofdrolspeler kwestie.

Link to comment
Delen op andere websites

DEZE POST IS OFFICIËEL QUOTE-LOOS VERKLAARD OM VERVUILING TEGEN TE GAAN

(Het liep hier wel erg uit de klauw namelijk...

^_^ )

Grote, en tevens zinvolle tekst.

Impossible Trinity, wat is dat in het Nederlands? Want als ik op ''Impossible Trinity zoek, krijg ik Engelse informatie. En daar kan ik nog niet zo veel mee, want ik ben 12. En wie had je zelf in gedachten wie de derde persoon is?

Soms vraag ik me af waarom we op WikiGTA zoveel energie steken in het beschrijven van een pagina en dat niemand deze leest. Kijk hier maar eens even om meer te weten te komen over de Impossible Trinity en de nieuwe hoofdrolspeler kwestie.

Ik wist niet eens dat die pagina bestond :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoevaak moet het nou nog gezegd worden? Extra Content komt alleen uit voor de XBox 360 hooguit krijgt de pc versie ook nog Download Episodes ter beschikking. Microsoft heeft toch niet voor niets zoveel geld betaald? Als ze het op de PS3 zouden uitbrengen zou het natuurlijk niet meer 'exclusief' zijn, lijkt me. 0_0

Edit: Over Episode 2 is nog helemaal niets bekend...

Dat zal nog honderden keren gezegt moeten worden.Het dringt bij sommige mensen gewoon niet door. :7

Laat de PS3-bezitters nu eens hopen dat zij ook iets krijgen. Een wereld zonder hoop zou maar deprimerend zijn.

Ik begin discussies als deze behoorlijk zat te worden.

Ze hoeven niet te hopen want Microsoft heeft gewoon te veel geld betaald om het enkel een timed exclusive te laten zijn...

Het kan gewoon niet zo zijn dat ze 50 miljoen voor een paar maandjes eerder DLC hebben betaald. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het erg jammer dat het niet geaccepteerd kan worden.Ik vind het jammer dat killzone 2 niet op de xbox360 is.Ik blijf er niet over door zuren omdat ik weet dat hij nooit op de xbox zal verschijnen. :7

Waarschijnlijk komt dat ook omdat mensen bij Sony gezegt hebben dat er een (grote?) kans is dat er ook een content naar de PS3 komt ;).

Owja, heb je een bron dan? Lijkt me van niet, *zucht* ik heb geen zin om het 10x uit te leggen. Ik gun het jullie maar het is nou eenmaal zo. Zoals ik al had gezegd, al was het andersom had ik er geen problemen mee gehad. ;)

Ja, ik heb bronnen, ik heb er ook eentje hier op het forum gepost, alleen weet niet meer waar :7.

ZUCHT, de PS3 gerucht is een net zo grote gerucht als de tweede X360 gerucht.

Jij blijft maar volhouden hé? Wat praat je nou weer over een 'PS3 gerucht'? En dat er een volgende Download Episode naar de XBox 360 komt is een feit. Dus ik weet niet wat je allemaal zit te lullen, maar het klomt totaal niet. Er kunnen misschien wel geruchten rond gaan maar je weet nooit of dat waar is...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft helemaal niets met 'fanboy' te maken want dat ben ik totaal niet. Ik gun het jullie Ps3 bezitters absoluut alleen is en blijft het Exclusieve Content en dat is een feit. Jullie moeten tevreden zijn met Blu-ray in je Ps3, dat is al heel wat! 0_0 Maargoed, al had de content alleen voor de Ps3 uitgekomen had ik het niet erg gevonden. (Nee, geen fanboy gedrag) :puh:

^Het bericht hierboven is van iemand maar mijn KLO*E PC kan niet citeren sorry dus :N

Ik vind het wel een beetje dom over dat gel*l over de BluRay, zo interesant is dat ook niet.

Het is eigenlijk gewoon een opgevoerde DVD lezer. :duh:

De PS3 is een mooi ding maar sommige mensen kopen het voor de BluRay, alsof je 400 euro gaat betalen voor

een dvd dinges. :N

Ik weet dat dit offtopic is, en ik heb een XBOX 360 en dit is geen fanboy gedrag.

:cya:

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

Houden jullie nou nooit op ??

TLAD is exclusief voor de 360...

maar eigenlijk hoop ik ook dat het voor de ps3 bezitters uitkomt zodat jullie ook lol kunnen hebben(want zoals iemand al zij hierbove alles wat exclusief is blijft niet exclusief kijk bv maar naar Bioshock was ook exclusief)

2e DLC komt toch voor allebei de consoles uit of niet?:S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...