Jump to content

GTA IV : Episode 2


Forumrunner

Recommended Posts

Tering zeg, heb ik gezegt dat TLAD naar de PS3 komt?

Nee, dus ga me niet dat in de mond leggen godverdomme.

Nou, dit topic is ook begonnen met 'geruchten'(no offence naar Forumrunner) en jij Grandthefttwan zei zelf dit

Edit: Over Episode 2 is nog helemaal niets bekend...

Dus hoe kom jij er ineens mee dat dit een feit is als je gister zei dat er nog niks bekend was?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    9

  • Scarface92

    7

  • Danoontje_nl

    4

  • Forumrunner

    3

Top Posters In This Topic

Tering zeg, heb ik gezegt dat TLAD naar de PS3 komt?

Nee, dus ga me niet dat in de mond leggen godverdomme.

Nou, dit topic is ook begonnen met 'geruchten'(no offence naar Forumrunner) en jij Grandthefttwan zei zelf dit

Edit: Over Episode 2 is nog helemaal niets bekend...

Dus hoe kom jij er ineens mee dat dit een feit is als je gister zei dat er nog niks bekend was?

Inhoudelijk is er nog niets bekend over de tweede episode, Ferry.. Maar als je even gegoogled had vóórdat je hier überhaupt ging reageren, had je allang ontdekt dat er allang vóórdat GTA IV uitkwam, Microsoft $ 50.000.000,- heeft neergetelt voor Exclusive Downloadable Content (DLC) en dat deze exclusive DLC voor de 360 in twee exclusive episodes wordt gereleased. Dat zijn feiten.

Dat is wat er tot nu toe over bekend is. Grandthefttwan0 maakte dus welzeker een correct punt: Nee, over de storyline, hoofdrolspelers, sidemissions, titel en thema en dergelijke is nog niets bekend.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

ik vraag me af of er al geruchten en/of bevestigd nieuws is van de tweede DLC voor GTA IV. En zo ja, dan zou het niet verkeerd zijn om ze te posten.

De volgende GTA IV uitbreiding voor de Xbox 360 wordt voor Halloween uitgebracht. ^_^

Bron (onder het kopje Halloween)

Bovendien heeft Take-Two bevestigd dat ook Borderlands, Mafia II, BioShock 2, Red Dead Redemption en de volgende GTA IV uitbreiding voor de Xbox 360 voor Halloween uitgebracht zullen worden.
Bewerkt: door Daffy Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Tering zeg, heb ik gezegt dat TLAD naar de PS3 komt?

Nee, dus ga me niet dat in de mond leggen godverdomme.

Nou, dit topic is ook begonnen met 'geruchten'(no offence naar Forumrunner) en jij Grandthefttwan zei zelf dit

Edit: Over Episode 2 is nog helemaal niets bekend...

Dus hoe kom jij er ineens mee dat dit een feit is als je gister zei dat er nog niks bekend was?

Inhoudelijk is er nog niets bekend over de tweede episode, Ferry.. Maar als je even gegoogled had vóórdat je hier überhaupt ging reageren, had je allang ontdekt dat er allang vóórdat GTA IV uitkwam, Microsoft $ 50.000.000,- heeft neergetelt voor Exclusive Downloadable Content (DLC) en dat deze exclusive DLC voor de 360 in twee exclusive episodes wordt gereleased. Dat zijn feiten.

Dat is wat er tot nu toe over bekend is. Grandthefttwan0 maakte dus welzeker een correct punt: Nee, over de storyline, hoofdrolspelers, sidemissions, titel en thema en dergelijke is nog niets bekend.

Juist!

Maar goed jongens, de datum is bekend:

IG - Tweede deel downloadable content GTA IV in november

Link to comment
Delen op andere websites

Tering zeg, heb ik gezegt dat TLAD naar de PS3 komt?

Nee, dus ga me niet dat in de mond leggen godverdomme.

Nou, dit topic is ook begonnen met 'geruchten'(no offence naar Forumrunner) en jij Grandthefttwan zei zelf dit

Edit: Over Episode 2 is nog helemaal niets bekend...

Dus hoe kom jij er ineens mee dat dit een feit is als je gister zei dat er nog niks bekend was?

Tjonge, wat ben jij een kinderachtig ventje zeg... Ik probeer alleen iets duidelijk te maken en jij gaat meteen schelden, beetje jammer. :-( Jij hebt duidelijk beweerd dat er (misschien) Download Episodes naar de Ps3 zouden komen maar geruchten zijn natuurlijk geen feiten. Verder wil ik dat je de post van Jacky-2007 hierboven eens goed door leest dan weet je al snel wat ik eigenlijk bedoelde. Ik vind eigenlijk dat je 'fanboy' gedrag vertoond, hoewel ik zoals ik al vaker had gezegd jullie Ps3 bezitters het ook gun. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tering zeg, heb ik gezegt dat TLAD naar de PS3 komt?

Nee, dus ga me niet dat in de mond leggen godverdomme.

Nou, dit topic is ook begonnen met 'geruchten'(no offence naar Forumrunner) en jij Grandthefttwan zei zelf dit

Edit: Over Episode 2 is nog helemaal niets bekend...

Dus hoe kom jij er ineens mee dat dit een feit is als je gister zei dat er nog niks bekend was?

Tjonge, wat ben jij een kinderachtig ventje zeg... Ik probeer alleen iets duidelijk te maken en jij gaat meteen schelden, beetje jammer. :-( Jij hebt duidelijk beweerd dat er (misschien) Download Episodes naar de Ps3 zouden komen maar geruchten zijn natuurlijk geen feiten. Verder wil ik dat je de post van Jacky-2007 hierboven eens goed door leest dan weet je al snel wat ik eigenlijk bedoelde. Ik vind eigenlijk dat je 'fanboy' gedrag vertoond, hoewel ik zoals ik al vaker had gezegd jullie Ps3 bezitters het ook gun. :)

Ik ga gelijk schelden? (Ik begon pas te schelden na de 5de post, nadat mij in de mond gelegd dat ik gezegd zou hebben dat TLAD naar de PS3 zou komen, ter herinnering voor je ;))

Zoals ik al zei, er werd gezegd dat ik gezegd heb dat TLAD naar de ps3 zou komen, terwijl ik dit NIET gezegd heb.

Ik weet zelf ook dat de kans dat TLAD naar de PS3 komt klein is, ik zei 'er gaan geruchten rond dat de PS3 ook EEN content krijgt, of deze dan geshared word met de X360 weet ik niet.

En denk je dat ik 15.400 links op google ga afspeuren met de zoekterm 'tweede episode gta iv xbox 360', ik heb op een paar links gedrukt, en daar ging het nog wel over geruchten.

Maar vertel eens, waarom ben ik een fanboy, omdat ik gezegd heb dat er misschien een PS3 content komt?

En dan terug reageer omdat er erop gereageerd word?

En heb ik hier gepost PS3 For life, of komt het door me signature?

En jij wilt mij dat ik iets ga doen?

Ben ik je poetsmeisje ofzo?

Tering zeg, heb ik gezegt dat TLAD naar de PS3 komt?

Nee, dus ga me niet dat in de mond leggen godverdomme.

Nou, dit topic is ook begonnen met 'geruchten'(no offence naar Forumrunner) en jij Grandthefttwan zei zelf dit

Edit: Over Episode 2 is nog helemaal niets bekend...

Dus hoe kom jij er ineens mee dat dit een feit is als je gister zei dat er nog niks bekend was?

Inhoudelijk is er nog niets bekend over de tweede episode, Ferry.. Maar als je even gegoogled had vóórdat je hier überhaupt ging reageren, had je allang ontdekt dat er allang vóórdat GTA IV uitkwam, Microsoft $ 50.000.000,- heeft neergetelt voor Exclusive Downloadable Content (DLC) en dat deze exclusive DLC voor de 360 in twee exclusive episodes wordt gereleased. Dat zijn feiten.

Dat is wat er tot nu toe over bekend is. Grandthefttwan0 maakte dus welzeker een correct punt: Nee, over de storyline, hoofdrolspelers, sidemissions, titel en thema en dergelijke is nog niets bekend.

Ik heb zeker gegoogled ;), maar waarschijnlijk heb ik op oude links ofzo gedrukt waar het dus nog wel over geruchten ging ;).

En dat MS 50 miljoen neergeteld heeft weet ik voor een exclusieve, ofja, twee exclusieve(dacht eers in eerste instantie aan 1 content, en later na mijn berichtje las ik over 2 contents) contents voor de X360, maar ik had het over een (misschien, volgens geruchten) content voor de PS3, aangezien mannetjes van Sony gezegd heeft dat de PS3 niet te kort gaat komen qua DLC's voor de PS3, daar had ik het over, en niet over de exclusieve(die tevens niet voor niks exclusief heten) contents voor de X360.

Als je bv. deze link bekijkt, zei je dat deze bericht +/- een half uur later na mijn bericht is gekomen, dus om te klagen dat ik niet gegoogled heb is niet nodig ;), dit is trouwens de link: Klikker

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

*blablablabla* :gaap:

En jij wilt mij dat ik iets ga doen?

Ben ik je poetsmeisje ofzo?

Gast, je maakt je druk om helemaal niets.. Je vertelt dingen door elkaar heen volgens mij snap je je eigen woorden nauwelijks nog. :? Doe even rustig en neem een biertje ofzo. Je bent waarschijnlijk geen fanboy maar vertoond wel het gedrag daarvan. Maargoed, we weten allebei dat de Ps3 geen Download Content krijgt, klaar dus. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

*blablablabla* :gaap:

En jij wilt mij dat ik iets ga doen?

Ben ik je poetsmeisje ofzo?

Gast, je maakt je druk om helemaal niets.. Je vertelt dingen door elkaar heen volgens mij snap je je eigen woorden nauwelijks nog. :? Doe even rustig en neem een biertje ofzo. Je bent waarschijnlijk geen fanboy maar vertoond wel het gedrag daarvan. Maargoed, we weten allebei dat de Ps3 geen Download Content krijgt, klaar dus. :puh:

Je hebt het zelf gezegd, 'Verder wil ik dat je de post van Jacky-2007 hierboven eens goed door leest dan weet je al snel wat ik eigenlijk bedoelde.'

Luister gast, ik luister amper naar me eigen moeder, dus je hoeft niet te verwachten dat ik wel naar jou luister ;).

Ik bepaal zelf wel de dingen die ik doe.

En zoals ik al zei, misschien(volgens geruchten), dat TLAD en de nieuwe naar de PS3 komen is heel klein ja.

Link to comment
Delen op andere websites

*blablablabla* :gaap:

En jij wilt mij dat ik iets ga doen?

Ben ik je poetsmeisje ofzo?

Gast, je maakt je druk om helemaal niets.. Je vertelt dingen door elkaar heen volgens mij snap je je eigen woorden nauwelijks nog. :? Doe even rustig en neem een biertje ofzo. Je bent waarschijnlijk geen fanboy maar vertoond wel het gedrag daarvan. Maargoed, we weten allebei dat de Ps3 geen Download Content krijgt, klaar dus. :puh:

Je hebt het zelf gezegd, 'Verder wil ik dat je de post van Jacky-2007 hierboven eens goed door leest dan weet je al snel wat ik eigenlijk bedoelde.'

Luister gast, ik luister amper naar me eigen moeder, dus je hoeft niet te verwachten dat ik wel naar jou luister ;).

Ik bepaal zelf wel de dingen die ik doe.

En zoals ik al zei, misschien(volgens geruchten), dat TLAD en de nieuwe naar de PS3 komen is heel klein ja.

Ja, dat heb ik inderdaad gezegd en volgens mij heb je die post blijkbaar nog niet goed gelezen want je blijft maar door gaan over die content. Dat je niet naar mij luisterd boeit me niet eens maar lees a.u.b eerst goed voordat je iets gaat zeggen. Zoals ik al 50x zij, ik gun het jullie Ps3 bezitters wel maar ga geen 'fanboy' gedrag vertonen want dan ben je naar mijn mening een tjappie. Oké, genoeg hierover laten we deze zinloze discussie snel beëindigen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

*blablablabla* :gaap:

En jij wilt mij dat ik iets ga doen?

Ben ik je poetsmeisje ofzo?

Gast, je maakt je druk om helemaal niets.. Je vertelt dingen door elkaar heen volgens mij snap je je eigen woorden nauwelijks nog. :? Doe even rustig en neem een biertje ofzo. Je bent waarschijnlijk geen fanboy maar vertoond wel het gedrag daarvan. Maargoed, we weten allebei dat de Ps3 geen Download Content krijgt, klaar dus. :puh:

Je hebt het zelf gezegd, 'Verder wil ik dat je de post van Jacky-2007 hierboven eens goed door leest dan weet je al snel wat ik eigenlijk bedoelde.'

Luister gast, ik luister amper naar me eigen moeder, dus je hoeft niet te verwachten dat ik wel naar jou luister ;).

Ik bepaal zelf wel de dingen die ik doe.

En zoals ik al zei, misschien(volgens geruchten), dat TLAD en de nieuwe naar de PS3 komen is heel klein ja.

Ja, dat heb ik inderdaad gezegd en volgens mij heb je die post blijkbaar nog niet goed gelezen want je blijft maar door gaan over die content. Dat je niet naar mij luisterd boeit me niet eens maar lees a.u.b eerst goed voordat je iets gaat zeggen. Zoals ik al 50x zij, ik gun het jullie Ps3 bezitters wel maar ga geen 'fanboy' gedrag vertonen want dan ben je naar mijn mening een tjappie. Oké, genoeg hierover laten we deze zinloze discussie snel beëindigen. ;)

Hmm, ik lees nu me post nog eens en zie dat er een typ fout instaat :7 .

Ik bedoelde dus niet dat TLAD of de volgende misschien naar de PS3 gaat, maar misschien de gerucht over een andere niet door MS gekochte-content, maar dat zien we wel als het een feit word, of een feit word dat ie niet komt :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...