Jump to content

truck job script


Recommended Posts

Geplaatst:

kep ff met die checkpoints lopen klooien, maar is er ook een manier om checkpoints alleen te definen? zodat ik op de plek waar ik em wil laten zien, gewoon dit doe:

EnableCheckpointForPlayer(playerid,(truckcp1),true);

?

Geplaatst:

ik heb het bijna voor elkaar, maar nu werkt hij alleen voor id 0. dit is het:

EnableCheckpointForPlayer(playerid,(truckcp1),true);

dit komt van een include. dit komt uit die include:

stock IsCheckpointEnabledForPlayer(playerid, cpid)
{
if(cpid != -1)
{
 if(!IsValidCheckpoint(cpid)) return 0;
 return PlayerCPInfo[playerid][cpid][Enabled];
}
else
{
 if(GetEnabledCheckpoints(playerid) == GetValidCheckpoints()) return 1;
}
return 0;
}

weet iemand hoe ik dit kan fixen? zodat ie het voor iedereen doet, en niet alleen voor id 0?

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...