thuron Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 kep ff met die checkpoints lopen klooien, maar is er ook een manier om checkpoints alleen te definen? zodat ik op de plek waar ik em wil laten zien, gewoon dit doe: EnableCheckpointForPlayer(playerid,(truckcp1),true); ? Reageren
thuron Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 ik heb het bijna voor elkaar, maar nu werkt hij alleen voor id 0. dit is het: EnableCheckpointForPlayer(playerid,(truckcp1),true); dit komt van een include. dit komt uit die include: stock IsCheckpointEnabledForPlayer(playerid, cpid) { if(cpid != -1) { if(!IsValidCheckpoint(cpid)) return 0; return PlayerCPInfo[playerid][cpid][Enabled]; } else { if(GetEnabledCheckpoints(playerid) == GetValidCheckpoints()) return 1; } return 0; } weet iemand hoe ik dit kan fixen? zodat ie het voor iedereen doet, en niet alleen voor id 0? Reageren
Sandra Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik zie in die code niet echt een probleem... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.