PimTerror Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Beste leden, Ik zou graag wat opbouwende kritiek willen Ik ben nu ongeveer 3 weken bezig met het maken van signatures, wallpapers en dergelijke; en ik zie op dit forum hele goeie photoshoppers, dus ik denk dat ik hier wel wat goeie tips zou kunnen krijgen (ik heb ze nodig denk ik). Alvast bedankt, PimTerror Boxart: GTA Country Roads Wallpaper: GTA Chinatown Wars Bewerkt: 12 maart 2009 door PimTerror Reageren
KJF Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik vind persoonlijk dat je nog veel aan de tekst moet werken, ze passen niet echt goed in je signature's Ik raad je aan om tutorials te volgen, er zijn verschillende goede GFX site's met makkelijke en goede tutorials. Ook moet je wat meer met effecten gaan werken, en als je dat dan weer goed onder de knie hebt, met stocks en texture's. Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Als je een render hebt (uitgeknipt plaatje), moet je hem inblenden. Bij je bovenste twee sigs heb je dat niet gedaan, waardoor er een pixelig randje omheen zit, alhoewel die render ook gewoon dramatisch is uitgeknipt. Bij je onderste valt het iets minder op vanwege de achtergrond kleur en je duplicate van de render op de achtergrond, maar als je de randjes een klein beetje blurt, ziet het er al een stuk beter uit. Tekst is overal nogal groot, bovendien kan je het beste de opacity van de tekst iets lager dan 100% zetten, dan lijkt het niet zo opgeplakt. Je Chinatown Wars sig met de motor vind ik het beste vanwege de tekst en warme kleuren, en omdat de motor goed in de voorgrond staat, hij valt op, wat bij de andere sigs vaak niet is. Alleen nog een mooie border. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Goed ik vind persoonlijke gemiddeld 9/10!! Ik vind die vent op de plaats niet echt mooi ken niet echt zeggen waarom niet scherp genoeg maar in mij mening lijkt het meer een vlek op het plaats dan het bij het plaatje hoort. Reageren
PimTerror Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Bedankt voor alle tips! Goed ik vind persoonlijke gemiddeld 9/10!!Ik vind die vent op de plaats niet echt mooi ken niet echt zeggen waarom niet scherp genoeg maar in mij mening lijkt het meer een vlek op het plaats dan het bij het plaatje hoort. Over welke afbeelding heb je het? Reageren
Ajaco Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Probeer wat meer effecten in je sigs te gooien Speel wat met filters zoals blur, sharpen, splatter. Probeer ook te smudgen, speel wat met effecten en opactity, grandients etc Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Probeer je render zo goed als mogelijk uit te knippen, als dit niet wilt lukken maar toch heb je het nodig doe dan het volgende: Duplicate layer -> Poster effect -> Wis binnenkant behoud de buitenkant -> zo heb je een mooi zwart randje om je figuur heen, blend hem nog wat in en het is gelukt. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Bedankt voor alle tips!Goed ik vind persoonlijke gemiddeld 9/10!!Ik vind die vent op de plaats niet echt mooi ken niet echt zeggen waarom niet scherp genoeg maar in mij mening lijkt het meer een vlek op het plaats dan het bij het plaatje hoort. Over welke afbeelding heb je het? eerste twee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.