Chriskros Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Hoe kan je, dus op welke knop moet je duwen om bloemen of een andere gift aan je vrieindin te geven?? Reageren
joppie Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 De 'action' button... Geen idee waar ie bij jouw op ingesteld staat... Ik heb hem op TAB. Reageren
The Hulk Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Dat kan met TAB maar volgens mij kan je dan alleen maar zoenen met je vriendin en geen bloemen geven. Bewerkt: 11 maart 2009 door Triads Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Kan wel. Je moet een van de volgende dingen als "wapen" geselecteerd hebben: -Bloemen -Wandelstok -Een van de sexspeeltjes (grote of kleine vibrator, grote of kleine dildo). Dan ga je voor je vriendin staan en druk je op TAB wanneer de boodschap in beeld komt dat je je vriendin het cadeau kan geven. Dit kan best nog wel eens lastig zijn omdat ze niet meewerkt en de hele tijd wegdraait. In een beginnende relatie zijn bloemen of een wandelstok aan te raden Reageren
The Hulk Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Kan wel. Je moet een van de volgende dingen als "wapen" geselecteerd hebben:-Bloemen -Wandelstok -Een van de sexspeeltjes (grote of kleine vibrator, grote of kleine dildo). Dan ga je voor je vriendin staan en druk je op TAB wanneer de boodschap in beeld komt dat je je vriendin het cadeau kan geven. Dit kan best nog wel eens lastig zijn omdat ze niet meewerkt en de hele tijd wegdraait. In een beginnende relatie zijn bloemen of een wandelstok aan te raden Ik ga het ook maar eens proberen dat had ik namelijk nog nooit gedaan. Kijken hoe ze reageren als je ze iets geeft. Reageren
GTA_K Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik ga het ook maar eens proberen dat had ik namelijk nog nooit gedaan. Kijken hoe ze reageren als je ze iets geeft.Positief reageert ze natuurlijk Je date percentage kan omhooggaan. Reageren
Houstyn Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Het lukt me bijna nooit meer wat aan een vriendin te geven. Ze draait echt altijd weg en ik krijg nooit in beeld dat ik op TAB moet drukken. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Het lukt me bijna nooit meer wat aan een vriendin te geven. Ze draait echt altijd weg en ik krijg nooit in beeld dat ik op TAB moet drukken. Verzamel eerst alle Oysters en elk cadeau wordt altijd geaccepteerd. Merk op dat de wandelstok (Cane) niet als cadeau gegeven kan worden. Heb je geen zin om de Oysters te verzamelen? Dan zal je het percentage van de relatie eerst verder omhoog moeten halen, dan worden namelijk niet altijd cadeaus geaccepteerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.